Ik ben een beelddenker en ik heb soms wel is te maken met helderzien en telephatie. Eerst komen er altijd 2 opties in mijn hoofd. (dus 2 mogelijkheden wat een andere kan denken of tijdens helderzien). Dan gebruik ik 2 technieken:
1- Voelen natuurlijk! welke het "juiste" voelt is het, maar daar moet ik nog beter in worden!
2- Staafjes, piano's, paddestoelen, kleuren, hoogtes en laagtes, bomen, vanalles. Wat ik hiermee bedoel?
Op 1 of andere manier kan ik erachterkomen hoe iemand zich voelt, wat iemand ongeveer denkt.
Ik geef een voorbeeld. Ik wil vinden (zonder de aura/gezicht te bekijken) hoe iemand zich voelt. Mijn gedachten zeggen: "blij of boos". Maar ik moet dus vinden welke het juiste is. Een van die 2 is juist, en de andere heb ik onbewust zelf uitgevonden.
Dan gebruik ik meestal techniek 2. Ik stel de 2 woorden voor in mezelf. Dus Blij en Boos. En dan stel ik bijvoorbeeld 2 staafjes die horen bij het woordje. Het staafje naast "boos" is dan veel langer dan die van "blij". Dus dan is diegene "boos". Het hoeft niet alleen met staafjes te zijn, maar het kan ook met kleuren zijn. Als het donker is, is het fout. Als het licht is, is het juist.
Of nog iets, als het woordje "ver" voelt, is het altijd juist. Maar dat is een moeilijke techniek. Als ik voel dat het woordje heel dichtbij is, dan betekent het dat ik het zelf heb uitgevonden, en het dus niet juist is.
Is moeilijk om te volgen denk ik.. Ik hoop dat het duidelijk is