Loading...
nl

eventjes voorstellen

witloof
witloof mrt 23 '07
Beste mensen,
enkele dagen geleden kwam ik terecht op dit forum en liet ik mijn foto eens lezen. Sinds dien kom ik wel regelmatig eens langs op dit forum. Ik moet zeggen dat ik er al veel bij geleerd heb. Eventjes mezelf wat voorstellen:
Mijn naam is Mirjana en ik ben 18 (nog een jonge snotter). Ik ben erg bezig met het Leven en vele dingen waar de "normale" mensen niets van begrijpen, maar wat hier allemaal wel als normaal wordt aanzien. Tot enkele maanden geleden ging ik wekelijks naar de eucharistieviering (sint-michielsbeweging kortrijk) waar ik trouwens heel wat aan had. Maar doordat mijn vriend en ik uit elkaar gingen (en elkaar daar ontmoetten) ging ik niet meer langs.
Ik voel wel dat ik er ontzettend veel nood aan heb om eens tot rust te komen en het gevaar loert al snel dat we allemaal "geen tijd" meer hebben om nog eens Stil te zijn. Snelheid is de list van de duivel.
Ik ben dus erg op zoek naar Iets, God, Engelen,... Want zover ben ik al, het is zeker dat Iemand me al vaak heeft geholpen en blijft helpen.
Ik heb nu een nieuwe vriend en sinds ik hem ken weet ik wat een aura nu eigenlijk echt is, zoiets speciaals heb ik nog nooit gevoeld toen wij samen kwamen. Mijn vorige vriend heeft na 2jaar nooit zo'n indruk kunnen achterlaten als ik nu in één dag kon voelen. Ik kan veel meer Voelen. Nu heb ik ook ontdekt dat ik vaak het gevoel heb dat mensen in mij kruipen om zo al het goede uit mij te zuigen en hun kwaad in mij te zaaien. Net als kanker komen ze alles achterlaten. Maar al meer dan vroeger kan ik daarmee omgaan en weet ik op een goede manier met die mensen om te gaan zodat dat gevoel veel mindert.
Mijn grootste droom is dat ik nooit de Diepgang in het leven zou verliezen :)

vele groeten en voor wie het wil hier nog mijn space waar je vast wel meer zult te weten komen over mij :)

space witlooof

xx

http://witlooof.spaces.live.com/
Delen:
mause
mause mrt 23 '07
hoi witloof,

welkom hier en ik vind het fijn m te horen dat je al vel bijgeleerd hebt.

veel succes verder met je zoektocht.

liefs maureen
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 24 '07
Hoi Witloof, bedankt voor je verhaal. Ik ben blij dat je hier antwoord krijgt op je vragen.
Wel lees ik iets, dat mij een beetje zorgen baat:

 Quote:
Nu heb ik ook ontdekt dat ik vaak het gevoel heb dat mensen in mij kruipen om zo al het goede uit mij te zuigen en hun kwaad in mij te zaaien.
Probeer eens je piramide van licht op te zoeken zodat ze je niet meer kunnen raken. Het is namelijk niet de bedoeling dat ze in je kruipen en het goede wegzuigen!

Je pyramide van licht kun je als volgt bereiken:
1) Sluit je ogen en zorg ervoor dat je gedachten leeg zijn.
2) Stel je een punt boven je hoofd voor. Dit zal ongeveer 30cm erboven zijn.
3) Trek vanuit dit punt een lijn schuin naar links beneden en naar achteren, en stel je voor dat dit een oneindige lijn is, en voel deze lijn.
4) Ga weer naar het punt boven je hoofd en trek ook een lijn schuin rechts naar beneden en naar achteren. Stel je ook voor dat dit oneindig is.
5) Ga weer naar het punt boven je hoofd en trek ook een lijn schuin links naar beneden en naar voren. Stel je ook voor dat dit oneindig is.
6) Ga weer naar het punt boven je hoofd en trek ook een lijn schuin rechts naar beneden en naar voren. Stel je ook voor dat dit oneindig is.

Ik heb mijn tekenkunsten een beetje uitgeprobeerd om dit te tekenen. Stap 3,4,5 en 6 zijn de nummertjes.


Als je in je pyramide zit, kan je door niets geraakt worden. De pyramide is ondoordringbaar. Merk je dus dat er weer iets is, zoek dan deze piramide op. Je bent er veilig.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
witloof
witloof mrt 24 '07
Bedankt allebei.
NiMS, ik probeer het zeker eens uit!! Bedankt voor de tip

vriendelijke groet

Mirjana
LPChip
LPChip mrt 25 '07
Welkom Witloof :)

Mocht je nog meer vragen hebben, schroom je niet, en stel ze gerust. :)
jo
jo mrt 25 '07
welkom!
Acheliah
Acheliah mrt 26 '07
Van mij ook welkom

Liefs Dieneke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki