Loading...
nl

hoi

BRAINSCAN
BRAINSCAN mrt 23 '07
hiep hiep hoi ik ben een clown met een crimineel verleden aleen maar vechten en mishandelingen maar afgelopen 6 jaar niet meer
ik ben 26 jaar kom uit rotterdam zuid
mijn hobbies zijn schrijven muziek luisteren en sinds nu forumnl verkennen en berichten schrijven
ik moet 30 maart 2007 weer voorkomen voor een mishandeling mij advocaat heeft mij laten weten dat de reclasering de rechtbank adviseert om niet in gevangenis te moeten gelukkig maar want vast zitten is geen pret ik heb ook sinds 4 maanden een eigen huis

eindelijk beetje rust niemand die mij lastig valt ik woon ook vlakbij mijn ma

tijd geleden liep ik bij riag en ze adviseerde mij medicijnen maar ik slaap erg veel zeker 20 uur per dag
ik wordt zo suf van ze hebben schizofrenie vastgestelt maar ik weet zeker dat ik niet echt gek ben ik heb alleen niet de juiste vriendekring
en juiste opleiding gehad

ik ben bezig met een eigen raplabel ook
ik ben aan het uitbreiden maar op deze moment trek ik me af van de buitennwereld
ik wil alleen nog maar achter mijn pc zitten

ik heb zoveel verhalen die ik kwijt wil als ik mocht bichten bij de paus ben ik volgend jaar nog niet klaar maar goed
ik probeer mijn woordenschat tot leven te brengen en om mijn gevoelens te uiten op papier ik schreef veel maar laatste tijd doe ik op pc

maar op papier gaan mijn teksten pas echt vloeien hier op pc niet omdat op pc lANGZAMER GAAT

OK GENOEG OVER MIJ
IK GUN IEDEREEN PLEZIER HIER OP DEZE SITE
GEGROET ALLEMAAL
Delen:
Acheliah
Acheliah mrt 23 '07
Hoi Brainscan

Ook jouw heet ik welkom en hoop dat je je rust hier op het forum vindt en dat je vragen beantwoord worden.

Dieneke
LPChip
LPChip mrt 23 '07
Welkom BrainScan. :)

Mocht je vragen hebben, schroom je niet, en stel ze gerust. :)
mause
mause mrt 23 '07
ook namens mij,

welkom hier en ik hoop net als dieneke dat je hier je rust kunt vinden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 24 '07
Welkom Brainscan. Ik hoop dat je hier wat rust kunt vinden en mocht je vragen hebben stel ze gerust. Wel wil ik je vragen om je taalgebruik enigzins aan te passen aan de manier die wij gewend zijn. Het is voor ons nogal wennen dat er iemand is die nogal scherp uit de hoek kan komen ;).
P.s. het gebruik van alleen maar hoofdletters kan nogal schreeuwerig overkomen. Wil je hier dus ook geen gebruik van maken aub? Welke regels wij hanteren (en dat zijn er niet zoveel) kun je hier http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=7;t=000011 terugvinden.

Verder wens ik je veel plezier!
jo
jo mrt 31 '07
beetje laat maar toch...
Welkom

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki