Loading...
nl

zeehondje

admin
admin jul 30 '09
ik droomde dat ik op mijn weg terug naar huis, tijdens een wandeling, een zeehondje vond.
Het lag er eest stilletjes, en toen ik het in mijn armen nam, begon ie rond te kijken met zijn grote oogjes,
Ik dacht er onmiddelijk aan om vis te kopen, maar dat moest niet,
het was een zeehondje vanuit een ander niveau en die eten geen vis. Ik moest voor het diertje zorgen, dat was een soort opdracht. Ik liep ook nog twee koeien voorbij, en ze waren zeer lief, ze kwamen dus naar me toe, en ik moest er langs, want op een gegeven moment stonden ze stil, en er was geen boer bij.
Droom gedaan.
Delen:
admin
admin jul 30 '09
Dit vond ik op het internet over het dromen van een zeehond.

Wanneer er een zeehond in je droom voorkomt, dan staat dit voor je speelsheid.

Het betekent ook dat jij iets uit verschillende hoeken kunt bekijken.

De zeehond staat symbool voor geluk, trouwe vrienden, zekerheid in de liefde en spiritueel begrip.
Maryssa
Maryssa jul 30 '09
Ik heb ook even voor je gekeken naar de droomsymbolen en kwam dit tegen:

Zeehond
Het dromen over zeehonden voorspelt dat u hogerop wilt. Het geeft gewoonlijk aan dat de dromer over grote ambities en een gevoel van ongenoegen beschikt, waardoor een streven naar meer ontstaat.

Koe
De koe is een algemeen symbool van het moederlijke en voedende. In dromen verschijnt de koe als symbool van de verzorgende, moederlijke vrouwelijkheid. In dromen van vrouwen toont de koe dat de droomster de moederlijke kant van haar eigen vrouwelijkheid ontwikkelen moet.
admin
admin jul 30 '09
En de zeehond ... heeft ook een connectie met de Dolfijn? Zou het door je Dolfijn-Reiki misschien openen?? Waar de zeehond symbool voor staat?

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 30 '09
Daar heb ik ook al aangedacht, ook omdat de dolfijn die bij me was tijdens de inwijding aanvoelde als het warme trouwe gevoel van een hond.
misschien is die link bij me blijven doorwerken... zee-hond!
admin
admin jul 30 '09
Ja, ik kon het ook meteen voelen wat je voelde. Je dolfijn die bij je inwijding was, zal je nog meer moois laten zien!!

Liefs,
Mar

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki