Loading...
nl

Draaien binnen je lichaam...

gast
gast jul 31 '09
Origineel bericht van: lia
Origineel bericht van: Bellefleur

Ik zie het als een lift, waarin je naar de verschillende etage wordt gebracht, en de vraag is waar woon je? in welke etage? Volgens mij is dàt wat aan de gang is,
we zijn onze vaste stek aan het creeëren.

Liefs,
Bellefleur


Volgens mijn ervaring woon je in jezelf en als je je daar echt thuis voelt dwz. je jezelf helemaal geaccepteerd hebt zoals je bent én heel belangrijk goed geaard bent, kun je zonder meer naar HUIS .Dan hoef je niet meer heen en weer te schudden of met een schok je lichaam in en uit te ploffen om uit te zoeken waar jouw stek is. Die is dan overal.

Liefs, Lia




Ik kan me hier wel in vinden ja smile
earthchild
earthchild aug 1 '09
Oke en hoe activeer je je chakra vleugels dan?
Of heb je daar speciale begeleiding bij nodig?
Cialara
Cialara aug 1 '09
Het zijn geen chakra-vleugels, maar je vleugel-chakra smileIk visualiseer het als een punt tussen mijn schouderbladen onder mijn nek.

Als ik dat wil gebruiken, dan visualiseer ik als het ware een gouden straal vanuit dit punt naar de gene die ik wil helpen om zo energie over te brengen. Ik weet overigens niet hoe anderen dit doen, dit is zoals ik het doe. Ook weet ik van mezelf dat het alleen lukt als ik er een zeer diep liefdevol gevoel bij heb of oproep, en ik vraag ook vaak hulp van boven om dit te mogen doen. En dan ontstaat vaak dat draaierige gevoel erbij...
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki