Om nog even te reageren op de topic titel; Ik kies bewust - logo.
Waarom weer naar wat anderen hebben uitgezocht luisteren; luister naar je lichaam en je weet zelf ook wat goed voor jou is. En wat goed voor jou is is niet perse goed voor iemand anders!
hihihi ik heb net heeeeeel veeeeeeel biologische producten gekocht er was 25% korting bij Appie Heijn!
Dus mooie kans om zoiets uit te proberen voor mij.
Ik at voordat dit topic weer aan bod kwam inderdaad wat mij goed voelden.
Meer groenten dan koolhydraten zoals pasta of aardappelen.
Eerst fruit als tussendoortje nemen en dan later op de dag een volkoren koekje of iets met pure chocolade.
Tijdens en na het eten een groot glas water en ik had zelfs een periode dat waneer ik opstond 2glazen water dronk dat had iemand mij een keertje verteld, ahh fijne herinnering voor nu! ^^
En beweging vind ik belangrijk, ik fiets graag een stukkie met mijn Ukkie. ^^
Met de kinderwagen liep ik graag nu Uk wat groter is kan hij mijn tempo niet aanhouden dus fiets ik ook eigenlijk liever.
Nu wandel ik met mijn vriend in het weekend, heerlijk vind ik dat!
Ja, ik geniet echt van lekker door te lopen en ook in verschillende omgevingen vind ik het heerlijk om… de indrukken en wellicht de nieuwe energie op te doen, of dat kan weet ik niet eigenlijk, maar het kan. ^^
ook vind ik het heerlijk om mijn spieren te rekken en stekken, lekker na het slapen uitrekken bijvoorbeeld, humzz moet mijn uitgeleende yoga DVD maar eens terug vragen.^^
Het 'ik kies bewust logo' heeft me op pad geholpen om inderdaad bewuster mijn voedsel uit te kiezen, ik ben blij daarvoor.