Loading...
nl

Entiteiten en spiegels?

Maryssa
Maryssa jul 31 '09
Quote:
Haha, even een ander plekje met spiegels tussen door. Ik was ooit eens in Leiden aan het stappen en kwam in een cafeetje terecht waar ze de hele wc met spiegeltegels bekleed hadden, overal behalve de vloer. Daar wordt je dus echt niet vrolijk van, ik niet iig.


laughherkenbaar hoor! Sommige pashokjes hebben dat ook. Sta je daar een bikini te passen terwijl je weet dat je wat pondjes bent aangekomen. confused
Faith1988
Faith1988 aug 7 '09
ik heb een film gezien Mirrors, ik keek al niet in spiegel in het donker,maar nu houd ik me hand naast mij ogen. Dat zit bij mij in me hooft ik heb noit zo contacht gehad met geesten, groetjes fait1998
Maryssa
Maryssa aug 7 '09
Hey Faith!

Leuk dat je er weer bent! Ik ken die film niet wat is het verhaal ongeveer? Nog een vraag, waarom keek je al voordat je die film zag niet in het donker in de spiegel?
Heidelroos
Heidelroos aug 7 '09
Ik heb die film wel gezien.. brrrrrrrrrrrrr...
Niet geschikt voor jongelingen!!!
gast
gast aug 7 '09
Spiegel van de ziel van Dean Koontz is ook een leuk boek om te lezen.
Maryssa
Maryssa aug 7 '09
Hahha dank je voor de waarschuwing! Ik kan helemaal niet tegen enge films! Iets te gevoelig voor, die beelden blijven nog dagen erna hangen. Het programma Haunted Homes op Zone Reality net zo. Gaat een helderziende met een paar anderen op zoek naar paranormale verschijnselen in een huis waarvan de bewoners zeggen dat er geesten rondhangen en stuurt ze ze daarna naar het licht. Intrigeert me mateloos maar daarna in bedje is dat toch wel eng. grin
admin
admin aug 22 '09
Hoi Miyase, even afgezien van de spiegel...
hoe gaat het eigenlijk met je ?
sylkya
sylkya aug 22 '09
Heb al vaak met entiteiten te maken gehad en zie ze dus ook .
Heb wel een kennis die ze voor mij kan weg halen ,ik voel en zie het maar ben nog in de leer om hen naar het licht te brengen .
Het is enorm wat een effect kan hebben als ze er zijn.

Spiegels ja dan zie je ze beter staan maar dat maakt voor mij niet veel verschil zien doe ik ze toch ,en als ze in iemand hun lichaam zitten is ook erg onaangenaam.

Groetjes
Tante Pollewop
Tante Pollewop nov 30 '09
Kent iemand van jullie het boek "Reunions" van Raymond A. Moody?
Het onderwerp is 'spiegelkijken'. Hij heeft een heel oude methode [ er werd in het oude Griekenland mee georakeld] om met overledenen te praten alsof ze vlak voor je zitten en eruitzien als 'vlees en bloed'. Het lijkt heel onwaarschijnlijk, maar hij is er goed in geslaagd dit als een serieuze therapie op te zetten voor mensen die niet over de dood van een geliefde zijn heengekomen. Hij heeft een prachtige therapieruimte hiervoor ontwikkeld, dat psychomanteum heet. Het is ook in het Nederlands vertaald (vond het in mijn bib.!), maar ben even de Nederlandse titel vergeten. Ik zou dit nooit voor mogelijk hebben gehouden [hij zelf aanvankelijk ook niet..] maar het boek maakt stevige indruk je. Het is echt mogelijk.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki