Loading...
nl

fotolezen van mijn dochtertje!

nynke
nynke jul 26 '09
Hallo,

Ik ben Nynke en ik zou het ontzettend leuk vinden als iemand mijn oudste dochtertje haar foto wil lezen.

We hebben het nodige meegemaakt in haar korte leventje,gevoelens kan ze nog niet zo goed uiten omdat ze nog maar 4 is.
Ik hou vreselijk veel van haar en wil dan ook het beste voor haar en ik hoop dat iemand mij daar bij kan helpen.

Liefs Nynke
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jul 26 '09

Lieve Nynke het is niet toegestaan om iemand anders te lezen als alleen jezelf ..........

De regels: ..........Mag ik een foto van iemand anders plaatsen?
Het komt nog regelmatig voor dat mensen de foto van een ander persoon willen laten lezen. Helaas kunnen wij dit in verband met de privacy niet toestaan. Wil iemand zijn foto laten lezen, dan is dat prima en kan deze zijn / haar EIGEN foto gewoon plaatsen. Wil iemand anders de foto gelezen hebben, laat deze persoon dan registreren en zelf het verzoek doen.

Tenslotte zou je zelf ook niet willen dat iemand ongevraagd informatie over je zit in te winnen zonder dat je er iets van weet. Ook het plaatsen van kinderfoto's van jezelf of iemand anders zijn niet toegestaan. Het is ook een inbreuk op de privacy van hun. Wil je iets over je kind weten, praat er gewoon mee. Vaak weten kinderen meer dan je denkt. Probeer je gewoon in hen wereld te verplaatsen.
nynke
nynke jul 27 '09
Jammer! Ik snap het ook wel,maar je kind voelt toch wel een beetje als een deel van jezelf en als je daar moeilijk mee kan praten omdat ze zich nog niet kan verwoorden vond ik dit een interesante ervaring.

In ieder geval bedankt voor je reactie!
Liefs,
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy