Loading...
nl

HeLLo BrainScAn

Anne
Anne mrt 22 '07
Hahah
Delen:
Anne
Anne mrt 22 '07
veel plezier op deze site ;)
BRAINSCAN
BRAINSCAN mrt 22 '07
Dank je anne je bent goeie meisje
ik ben wel benieuwd hoe deze site is
ik heb het gevoel dat deze site een hele andere wereld is een andere tijd een andere planeet
ondergronds onzichtbare wereld waarin mensen apart zijn ,eenlingen mensen die zijn verstoten of buitengesloten.ik hoop dat hier echt mensen zijn mij begrijpen Nou tijd om eff deze site eens grondig te verkennen en inspecteren.peace
Ayasha
Ayasha mrt 22 '07
Brainscan ik denk dat dat wel een erg sombere kijk is op de spirituele/paranormale 'wereld'. We zijn geen aliens. :)

We zijn een groep mensen die elkaar opzoeken omdat bepaalde andere groepen ons 'minder' goed begrijpen. Maar daar kunnen zij ook niets aan doen, ze begrijpen ons nog wel! :)Verstoten zijn we niet, we zoeken enkel mensen waarmee we onze intresses kunnen delen. Net zoals een voetballer op een voetbal forum zal gaan. :)
BRAINSCAN
BRAINSCAN mrt 22 '07
klopt ik weet het wel ik maak alleen maar grapje tussendoor
natuurlijk zijn we geen aliens of xmen x files
maar wat ik probeerde uit te leggen was dat ik niet gewend was ik wist niet eens dat zo een site bestond ik zoek al jaren naar zo een site
want een hoogbegaafde kan soms als een dwaas worden gezien volgens mij dahtenze van einstein ook eerst dat hij dwaas was mensen hebben behoefte soms om iemand te vinden die hem begrijpt uiteindelijk soort zoek soort
dus het is heel goed dat zoiets bestaat als deze site waar mensen hun verhaal kwijt kunnen
maar aan de ander kant denk ik ook ik heb zoveel te vertellen ik kan film script scrijven
ik ben erg chaotisch ik hoop dat ik mijn energie nuttig kan besteden door wijs te worden maar wat ik het belangrijkst vind zijn de mening van andere mensen gewoon samenwerking creatieve mensen hebben vaak onbenutte kwaliteiten zoals ik denk ik ik ben ook pas nieuw op deze site sinds vandaag maar ik heb het nu al naar mijn zijn hier op deze site .ik zie eigenlijk de mensen op deze site als mijn familie elk mens wilt aandacht en zijn verhaal kwijt vooral als je weinig liefde in je leven hebt gekregen er is genoeg tijd voor iedereen iedereen kan zijn verhaal hier kwijt

dat is een goeie stap naar een betere wereld
het is tijd voor revolutie mensen
laten we opkomen voor armen en zwakkeren
laten we onze krachten bundelen

power to the people
BRAINSCAN
BRAINSCAN mei 2 '07
tuurlijk geef maar een aplaus voor jezelf brainscan
bravo
tjeetjejul80
tjeetjejul80 mei 2 '07
Hoi Brainscan,
dat dacht ik eerst ook hoor. Ik wist ook nooit dat daar websites en forums voor waren totdat ik het zelf ook ontdekte. Als je begaafd ben, is het zowieso al moeilijk omdat je anders bent als iemand anders. Je kunt niet zomaar met iedereen hierover praten omdat je al snel een bepaald stempel opgedrukt krijgt van raar of gek.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki