Loading...
nl

Maya steden

admin
admin jul 31 '09
Dat voel ik heel sterk bij jou, Hans. Herken je het zelf ook??

Liefs,
Mar
admin
admin jul 31 '09
Ehm, tja, moeilijk om van jezelf dat te zeggen. Maar ik denk dat ik wel de nodige incarnaties achter de kiezen heb...
admin
admin aug 1 '09
Dat "weet" ik bijna wel zeker, dat voel ik!! smile
admin
admin aug 1 '09
Hans wordt bij elke stap dat ie zet Jonger, in hart en geest grinwink
Cialara
Cialara aug 5 '09
Oh ja, dat wilde ik je nog vragen Hans, of je nog iets herkent hebt, alsof je er al eerder was geweest in een vorig leven ofzo...
admin
admin aug 5 '09
In Palenque herkende ik het grasveld links naast het gebouw. Dat was exact volgens mijn droom enkele weken eerder.

Ter plekke heb ik niet echt iets herkend; wel was Uxmal erg fascinerend, omdat het zo compleet was.

Ik de nachten na de reis heb ik veel moeite gehad om in slaap te komen. niet alleen door de jetlag. Ik zag steeds beelen van mayateden en begroeiing voor me. Maar dan splinternieuw, dus uit de tijd dat alles nog volop in gebruik was. Het heeft een zekere veranderingbij me doorgevoerd....maar ik kan niet omschrijven hoe en wat.
Cialara
Cialara aug 5 '09
Heb je die beelden of dromen nu nog steeds, of zakt het een beetje weg?
Cialara
Cialara aug 5 '09
hi hi hi, ik krijg opeens een beeld voor me van jou daar in die tijd maar dan ook echt met zo'n lapje voor en achter ha ha ha, grapje Hans!
admin
admin aug 5 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Heb je die beelden of dromen nu nog steeds, of zakt het een beetje weg?
Het zakt wel een beetje weg. Maar de gevoelsmatige verandering blijft.
admin
admin aug 5 '09
Origineel bericht van: Eniroj
hi hi hi, ik krijg opeens een beeld voor me van jou daar in die tijd maar dan ook echt met zo'n lapje voor en achter ha ha ha, grapje Hans!
Heb je mij vandaag niet op het strand zo zien rondlopen, dan??? smilesmilesmile
Cialara
Cialara aug 5 '09
Ehhhhh nee, wel heeeeeel veel andere mannen ha ha ha, maar niet in van die indianen-lapjes ha ha ha...
Cialara
Cialara aug 5 '09
Ja, het leven is een grote puzzel, soms vind je een stukje en dan blijkt de puzzel nog groter dan je dacht wink
admin
admin aug 5 '09
Die van mij is ook een kubus-puzzel!
Cialara
Cialara aug 5 '09
Van Rubik?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 10 '09
Indrukwekkende foto's Hans! Erg gaaf. Zo te zien wil ik daar ook nog wel eens naartoe smile.
admin
admin aug 10 '09
Dank je Julien. Jij hebt ook mooie foto's. Ik dacht even dat er ook een Maya tempel voorbij kwam. Maar dat was een glijbaan. winkIk zie overal nu een Maya tempel in. Haha!
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki