Loading...
nl

workshops/ cursussen

flow
flow jul 25 '09
Ik dacht zal ik ook eens een poll starten wink
Ik ben eigelijk wel benieuwd welke cursussen de merudinet leden gevolgd hebben en natuurlijk waarom en welke zeker aan te bevelen zijn!

zelf heb ik reiki 1 en reiki 2 gevolgd omdat ik hiermee al bekend was omdat heel mijn familie hier mee bezig is en ook omdat het een mooie stap is om je bewust te worden van de universele energie van jezelf en andere

Liefs Sabine

ps ik weet alleen niet hoe ik hier opties kan toevoegen blush
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jul 25 '09

Goh heel veel weet niet eens meer hoeveel hihi ..heb van alles gevolgd en afgemaakt....Magnetiseren, Reiki 1 en 2 ....curcus Meesters van het licht , curcus aura's...curcus mandala's tekenen...curcus stenen ...dit allemaal van de laatste 13 jaar hoor dus niet allemaal achter elkaar. Maar was wel leuk om te doen. smile

OOk nog bij PPc in Breda voor beginnende paragnosten gezeten, dan ging je naar plaatsen toe om indrukken op te doen..of je kreeg foto's en moest dan iets vertellen over de persoon, was ook heel leuk om te doen maar omdat er te weinig mensen waren is het gestopt...jammer frown
Maryssa
Maryssa jul 26 '09
Ik heb 3 blokken Intuitieve en helende vaardigheden gevolgd, en pas geleden reiki 1. Verder mediumcirkel cursus naar toe gegaan maar vond de groep niet prettig dus ben daar mee gestopt. Verder mezelf Raider Waite tarotkaarten leren leggen door er veel over te lezen en voor vrienden te leggen.
admin
admin jul 26 '09
Kruiden-ehbo, tarot, reiki 1, droomkaarsen, pendelen, kruidenolien, kristallen.
Nu wil ik verder met kruiden en reiki.
Reg79
Reg79 jul 26 '09
Ik heb reiki 1 & 2 gedaan en in september reiki 3 grin
Contact met je gidsen en communiceren met dieren.

Nu ga ik zelf (samen met mijn zus) dierknuffel-workshops geven, spannend, vandaag gaan we een 'oefen'workshop geven, hoop dat alles goed gaat!

Ik vind het heerlijk om met dieren bezig te zijn, dus communiceren met dieren was voor mij een mooie aanvulling!

Groetjes, Regina
flow
flow jul 26 '09
zo he er hebben een aantal echt een hele waslijst winkLeuk hoor!Goed bezig allemaal.

Jammer genoeg woon ik in Zeeland en is daar veel minder aanbod voor spirituele cursussen. Zelf zou ik nog graag iets met edelstenen doen lijkt me super. Past ook goed bij me (denk ik teminste..)

Reg 79 leuk zeg met dieren wat houdt de workshop precies in???
flow
flow jul 26 '09
Trouwens ik weet niet hoe jullie hier over denken maar ik vind veel worshops en cursussen relatief duur.
Kijkend naar Reiki weet ik wel dat dit een onderdeel hiervan is dat je er iets voor over moet hebben maar als ik volgend jaar de mastercursus ga doen zou ik zelf hier niet zoveel voor willen krijgen. Veel mensen zijn naar mijn mening nog teveel op het materiele gericht en dit is typisch onderdeel van het EGO.

Zelf zou ik er juist voldoening van krijgen om alle mensen die dit zouden willen de mogelijkheid willen geven kijkend naar hun inkomen. Ik ben zelf student en wil me graag verder ontwikkelen maar het kost gewoon vaak veel en het is altijd maar afwachten wat je ervoor terug krijgt toch.

Liefs Sabine
admin
admin jul 26 '09
Reiki (Usui): 1, 2, 3A en 3B
Pendelen
Dolfijn-reiki.

In de praktijk gebruik ik reiki, aangevuld met andere technieken die ik mezelf eigen heb gemaakt. Pendelen doe ik niet. Dolfijn-reiki af en toe.
Reg79
Reg79 jul 26 '09
Het is een workshop knuffelen met stieren grin
Eerst mag je meehelpen met eten geven en water verversen, om aan de dieren te wennen en ze een beetje te leren kennen.

Zodra de dieren in rust zijn, kan je heerlijk tegen die grote lichamen aan liggen. Even je hoofd helemaal leeg maken en genieten van de warmte en liefde die de dieren geven. Echt heerlijk ontspannen!
lotus
lotus jul 26 '09
ik heb verscheidene curssusen gedaan:
*reiki 1 en 2
*workshop reiki geven aan paarden
*cursus paranormale vaardigheden.
*tarotcursus
*cursus communiceren met dieren
*cursus opsporingen van vermiste dieren
*hot-stone massagecursus

denk dat dat het zoon beetje allemaal was.

groetjes lotus
admin
admin jul 27 '09
Ik heb gedaan:
Reiki 1 & 2
Dolfijn Reiki
Voetreflexelogie

Ik geloof dat dat het was smile
flow
flow jul 27 '09
zo te zien ook een heleboel dierenliefhebbers. Communiceren met dieren lijkt me erg leuk. Wat leer je precies in zo'n curus en wat heb je er in je dagelijk leven echt aan?

Larapinta leuk voetzoolreflexie lijkt me ook nog wel interessant heb dit vroeger veel gehad voor mijn migraine. Heerlijk als er iemand aan je voeten frunnikt!

En natuurlijk een boel reiki mensen! smile
Maryssa
Maryssa jul 27 '09
Quote:
Het is een workshop knuffelen met stieren
Eerst mag je meehelpen met eten geven en water verversen, om aan de dieren te wennen en ze een beetje te leren kennen.

Zodra de dieren in rust zijn, kan je heerlijk tegen die grote lichamen aan liggen. Even je hoofd helemaal leeg maken en genieten van de warmte en liefde die de dieren geven. Echt heerlijk ontspannen!

De stadsmiep in mij vraagt zich af of die stieren je niet op de hoorns gaan nemen. blush
Reg79
Reg79 jul 27 '09
[/quote] De stadsmiep in mij vraagt zich af of die stieren je niet op de hoorns gaan nemen. blush[/quote]

Daar was ik in het begin ook een beetje bang voor blush. (heb of eigenlijk had helemaal niets met deze dieren)
Maar toen ik ze leerde kennen heb ik een hele andere kanten van ze gezien.

Stieren zijn rustig van aard. (zelfs nog rustiger dan koeien)
Helaas wordt er niet altijd respectvol met deze dieren omgegaan. De dieren van de stichting mogen tot aan hun natuurlijke dood blijven leven en zijn gewend om met mensen om te gaan. En het mooie vind ik dan ook om te zien hoe de dieren genieten van al de aandacht! Maar ook om te zien hoe mensen genieten en ontspannen met de dieren, echt fantastisch!!
Maryssa
Maryssa jul 27 '09
Het lijkt me erg bijzonder zoals je het beschrijft. En erg fijn dat ze gewoon hun leven mogen leven totdat ze een natuurlijke dood sterven. Ik zou dat echt voor meer dieren wensen....zucht.
Reg79
Reg79 jul 27 '09
Daar heb ik het ook vaak moeilijk mee, soms is het gewoon niet eerlijk! madDan ben ik even niet op de boerderij geweest (waar de stichting een ruimte huurt) en dan is er weer één afgevoerd naar de slacht. Daar moet je echt niet te lang bij stil blijven staan, sinds ik de stichting ken eet ik dus ook geen vlees meer...

Maar volgens mij dwaal ik een beetje af van het onderwerp, sorry!!
lotus
lotus jul 27 '09
flow,in de cursus leer je hoe je kan gaan communiceren met dieren dus hoe je contact maakt e.d. en waar je op moet letten en wat wel en niet kan.
het is heel uitgebreid.
ik heb geregeld toegepast toen ik vrijwilligster was op de dierenambulance maar helaas doe ik het niet meer want ze hebben ze me daar eruit gezet omdat men het leuk vond om mijn verhalen te verdraaien en het normaal vond dat er in 3 maanden tijd 13 vrijwilligers opstappen door geen vertrouwen in het bestuur.

verders deed ik het al met mijn paard die ik had en wilde toch nog een cursus hiervoor gaan volgen.

groetjes jeltje
flow
flow jul 27 '09
leuk zeg! ja wel stom dat van je vrijwilligers werk!Denk dat ze blij mogen zijn met iemand die van dieren houdt en er nog mee kan communiceren ook!Waar heb je de cursus gevolgd trouwens. Ben wel benieuwd.

Liefs Sabine
Cialara
Cialara jul 27 '09
Ik heb nog niet zoveel cursussen gedaan als de meesten hier! Sta nog een beetje aan het begin lijkt het wel:

Reiki 1
Pendelen (via internet)

Heb al ruim 20 jaar Tarot kaarten, en af en toe gebruik ik ze, maar moet alles dan opzoeken in een boekje... daar ga ik ook maar eens een cursus in doen denk ik; maar hier op Merudi zijn er aardig wat die me daar ook bij kunnen helpen heb ik gezien! En soms is de ervaring van een ander leerzamer dan een boekje erover lezen! (Ode aan de ervaring van Bellefleur grin)

Wat ik nog wel zou willen leren:
* contact maken met mijn spirituele begeleiders
* Reiki 2
* Tarot
* de symboliek van graancirkels
* de Tzolkin doorgronden

Er is nog zoveel meer om te leren, begrijpen, zien, doen, en er komt steeds meer bij; hoe meer je weet, des te meer begrijp je hoeveel je niet weet! grin
flow
flow jul 27 '09
haha ik ken het gevoel.... Heb ik zelf ook!
Wat is jouw kinkaart van Tzolkin heb je dat wel eens opgezocht.
Vond echt bizar wat daar allemaal uitkwam.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki