Loading...
nl

Pieptonen in hoofd

Beschermengel
Beschermengel jul 25 '09


Ik heb al een poosje dat er af en toe harde pieptonen door mijn hoofd gaan, het voelt of het van bv rechts komt dan dwars door mijn hoofd gaat en in het midden eindigd...een tijdje aanhoud en dan langzaam verdwijnt. Dit gebeurt ongeveer 3 a 4 keer per week.

Zijn er meer mensen die daar last van hebben? Ik ben erg nieuwschierig smile
Delen:
Maryssa
Maryssa jul 25 '09
Ik heb ze niet in mijn hoofd die pieptonen maar de laatste tijd wel vaak in mn oor. Dan weer links en dan weer rechts.
admin
admin jul 25 '09
Ik heb het regelmatig, en eigenlijk zo lang als ik me kan herinneren. Altijd in het linkeroor. Start plotseling en dooft dan later langzaam uit, hooguit een paar minuten.
Beschermengel
Beschermengel jul 25 '09

Ooh dus jullie hebben het ook, ja ik bedoelde dat het via mijn oor binnen komt maar voel het door heel mijn hoofd...en zoals jij het beschrijft Hans zo voel ik het ook, het is niet erg maar was nieuwschierig of meerder mensen hier last van hebben, ..ja dus smile

Bedankt in iedergeval voor julie reactie !
Natalie1986
Natalie1986 jul 25 '09
ik heb er ook last van, alsof de frequentie te hoog is ofzo laugh
Beschermengel
Beschermengel jul 26 '09


Ja het is heel apart vindt ik...alsof er iets binnenkomt, zo ervaar ik het. Ook heb ik wel eens dat als ik naast iemand zit ...het lijkt of mijn hoofd zich uitbreid, klinkt stom maar zo voelt het en ook met een suizend geluid erbij. Dit heb ik sinds kort.
flow
flow jul 26 '09
Hoi ik heb dit ook een tijdje gehad. Iemand heeft me toen verteld dat dit te maken kan hebben met een overactief of onderactief werkende chakra. Het is gelukkig weer over maar erg vervelend Vooral in bed had ik er extra veel last van.

Misschien kun je nagaan of je keelchakra (d8 ik maar weet niet meer zeker) uit balans is en hier extra energie proberen naar te sturen. Succes.
Helma
Helma jul 26 '09
Af en toe heb ik dit, maar is gelukkig ook met een paar minuten weer over.
Heidelroos
Heidelroos jul 26 '09
Origineel bericht van: Beschermengel




Zijn er meer mensen die daar last van hebben? Ik ben erg nieuwschierig smile


'K had het laatst heel opvallend toen ik een 'slechte' woning inging..
Toen ik voor de tweede keer oplette, blijk ik dat altijd te hebben in die woning..
Laatst was het zo slecht daar, dat ik de klap IN mijn hoofd kreeg en er eventjes spontaan niet lekker vanw erd, omdat ik erg schrok..
Heidelroos
Heidelroos jul 26 '09
Een te hoge frequentie ja.. zo'n indringend geluid..
Via mijn oren diep naar binnen dringend..

Tuutoren heb ik met regelmaat..
Dat hoge frequentgeluid had ik dus nog maar pas ontdekt..
Was een totaal ander geluid..
Beschermengel
Beschermengel jul 26 '09
Quote:
Hoi ik heb dit ook een tijdje gehad. Iemand heeft me toen verteld dat dit te maken kan hebben met een overactief of onderactief werkende chakra. Het is gelukkig weer over maar erg vervelend Vooral in bed had ik er extra veel last van.

Misschien kun je nagaan of je keelchakra (d8 ik maar weet niet meer zeker) uit balans is en hier extra energie proberen naar te sturen. Succes.


Ik heb er geen last van in bed, het is meestal overdags...maar ik zal extra enegie sturen naar mijn keelchakra ..dank je voor je reactie!
Beschermengel
Beschermengel jul 26 '09
Quote:
'K had het laatst heel opvallend toen ik een 'slechte' woning inging..
Toen ik voor de tweede keer oplette, blijk ik dat altijd te hebben in die woning..
Laatst was het zo slecht daar, dat ik de klap IN mijn hoofd kreeg en er eventjes spontaan niet lekker vanw erd, omdat ik erg schrok..


Ik heb dit dus als ik (niet bij iedereen) naast iemand zit....en de klap op mijn hoofd kom ook bekend voor, maar dat heb ik dan weer als ik in bed lig....zomaar ineens een klap in mijn hoofd...niet op mijn hoofd maar in en ik schrik daar best van net als jij Heidelroos, het is best een klap wat je krijgt het doet geen pijn het is meer schrikken.
Beschermengel
Beschermengel jul 26 '09
Quote:
Af en toe heb ik dit, maar is gelukkig ook met een paar minuten weer over.


Heb je dit sinds kort?
Helma
Helma jul 27 '09
Nou, het gekke is, het is jaren weggeweest, maar de laatste maanden is het er heel af en toe weer, misschien dat het vier keer is gebeurd ofzo... maar ik besteed er geen aandacht aan. Ik schrik er niet van, zeg maar.
Beschermengel
Beschermengel jul 27 '09

Nee ik schrik er ook niet van en doet ook geen zeer ofzo, maar heb er in het verleden nooit last van gehad het is echt nieuw voor mij, nou ja we zien wel waar het schip strand smiletoch wel opvallend dat er meer mensen last van hebben!
admin
admin jul 27 '09
Zolang ik me kan herinneren heb ik regelmatig pieptonen in mijn "oren". Bijzonder hoor, om te lezen dat meer hier het hebben smile
Maryssa
Maryssa jul 27 '09
Ik heb ergens gelezen dat die hoog frequente tonen bij het spiritueel ontwaken horen. Een soort van afstemmen op de juiste frequentie zodat je meer waarneemt.
Fatna
Fatna jul 27 '09
ik heb dat ook, maar ik heb gehoord dat het entiteiten zijn die met je praten op dat moment???
klopt dat?

ik heb dan ook dat alle andere geluiden wegvallen en ik alleen de piep hoor tot ie vanzelf wegebt en de andere geluiden weer terug komen
Sweetammy
Sweetammy jul 27 '09
Ook ik hoor zo af en toe een hele hoge piep in mn hoofd, maar daarbij krijg ik dan ook een steek in mijn hoofd ik weet niet of dit hetzelfde is of dat dat iets met elkaar te maken heeft.

Het is wel fijn om te lezen dat meer mensen dit soort verschijnselen hebben, ik dacht altijd dat mijn lichaam niet helemaal klopte.
Beschermengel
Beschermengel jul 28 '09


Ja fijn te weten dat meerdere mensen het ook ervaren, ik ben benieuwd hoe het verder verloopt...ik had het gisteren toen ik achter de pc zat nog even, en inderdaad het is net of je informatie krijgt...je hoort op dat moment alleen een suizend of ruizend geluid en al het andere om je heen valt even weg...je zit dan echt in een soort cocoon van geluid met een hoge pieptoon op het end..weet het even niet anders te omschrijven...het is niets verontrustends denk ik.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki