Loading...
nl

Echt gelukkig

Reg79
Reg79 jul 24 '09
Hallo allemaal,

Wat is dit toch een leuk en leerzaam forum. Ik lees veel mee, maar vind het soms moeilijk om te reageren of iets te plaatsen, omdat ik mezelf soms moeilijk kan verwoorden, zeker met deze onderwerpen! blush

Laatst lag ik s'avonds in mijn bed, nadat ik een meditatie gedaan had, toen kwam er een geweldige warme "golf" door mijn lichaam (van mijn hoofd tot mijn voeten). Het voelde vol liefde! Ik keek naar mijn 2 katten (die ook op mijn bed lagen) en voelde nog meer liefde. Ja ik ben gelukkig, dat is het enige wat ik voelde, eigenlijk niet in woorden uit te leggen.

Nadat het gevoel wegzakte, kwamen ook mijn twijfels. Ja ik heb een heerlijk leven zo. Ik geniet. Maar zoveel mensen in mijn omgeving vragen mij, waarom heb jij geen relatie? Het wordt mij zo vaak gevraagd, dat ik soms echt denk dat er iets mis met mij is. Nee ik ben niet op zoek naar een relatie. Als het bedoeld is dat ik een relatie krijg, dan komt dat vanzelf. Maar is dat wel echt zo? Ik voel dit wel zo, maar wordt aan het twijfelen gebracht door andere mensen.

Ik ben echt gelukkig met mijzelf, maar wat voegt een relatie dan nog toe aan je leven?

Groetjes, Regina
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 24 '09
Wat leuk dat je dit van jezelf deelt! Ik vind dat je jezelf prima kunt verwoorden smile.

Origineel bericht van: Reg79

Ik ben echt gelukkig met mijzelf, maar wat voegt een relatie dan nog toe aan je leven?

Waarom zou jij aan anderen moeten uitleggen wat ZIJ niet begrijpen? Laat hun lekker zich afvragen waarom jij gelukkig met jezelf kan zijn zonder een relatie. De meeste mensen weten namelijk helemaal niet hoe het is om gelukkig met zichzelf te zijn, en hebben hier een ander voor nodig.

Ga er dus gewoon niet in mee smile.
Helma
Helma jul 24 '09
Dat vind ik ook Regina, ik sluit me helemaal bij Nims aan! Niets van aantrekken, het is goed zoals het is. En misschien zijn de anderen wel jaloers op jouw vrijheid. Geniet alsjeblieft van het leven dat je leeft.
Complimenten voor jou!
admin
admin jul 24 '09
Gelukkig zijn zonder relatie is volgens mij een mooie basis. Je bent dan gelukkig met jezelf, in wie je bent.
Als je niet met iemand in relatie bent, is er ook geen wisselwerking met een partner, geen ontmoeting met een "anderszijn",
en hoef je ook minder grenzen te bepalen.
Dat kan een tijd nodig zijn, dat je daar ook volledig van geniet!
Beiden is goed, het is eveneens een kunst om gelukkig te zijn mét een relatie. Liefde is aanwezig dan als basis tussen twee mensen. En ook dat is best wel boeiend om te ervaren hoe dat verloopt.
Heidelroos
Heidelroos jul 24 '09
Héérlijk herkenbaar gevoel smile
admin
admin jul 24 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Héérlijk herkenbaar gevoel smile






voilà!! gringrinwhistle
Reg79
Reg79 jul 24 '09
Geweldig grin
Maryssa
Maryssa jul 24 '09
Jaaa van die film word ik echt happy! Heerlijk dat je die hebt ingevoegd Bellefleur!
Heidelroos
Heidelroos jul 25 '09
Ja, mijn happy moevie is het ook wink
Beschermengel
Beschermengel jul 25 '09

Ohhh haha.....wat een geweldig filmpje! ja zo kan ik me soms ook wel eens voelen smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki