Hallo allemaal,
Wat is dit toch een leuk en leerzaam forum. Ik lees veel mee, maar vind het soms moeilijk om te reageren of iets te plaatsen, omdat ik mezelf soms moeilijk kan verwoorden, zeker met deze onderwerpen!
Laatst lag ik s'avonds in mijn bed, nadat ik een meditatie gedaan had, toen kwam er een geweldige warme "golf" door mijn lichaam (van mijn hoofd tot mijn voeten). Het voelde vol liefde! Ik keek naar mijn 2 katten (die ook op mijn bed lagen) en voelde nog meer liefde. Ja ik ben gelukkig, dat is het enige wat ik voelde, eigenlijk niet in woorden uit te leggen.
Nadat het gevoel wegzakte, kwamen ook mijn twijfels. Ja ik heb een heerlijk leven zo. Ik geniet. Maar zoveel mensen in mijn omgeving vragen mij, waarom heb jij geen relatie? Het wordt mij zo vaak gevraagd, dat ik soms echt denk dat er iets mis met mij is. Nee ik ben niet op zoek naar een relatie. Als het bedoeld is dat ik een relatie krijg, dan komt dat vanzelf. Maar is dat wel echt zo? Ik voel dit wel zo, maar wordt aan het twijfelen gebracht door andere mensen.
Ik ben echt gelukkig met mijzelf, maar wat voegt een relatie dan nog toe aan je leven?
Groetjes, Regina