Loading...
nl

Trilt het overal?

miyase
miyase jul 20 '09
(Ik wist even niet waar ik het moest posten)

Ik weet niet of ikzelf tril, of mijn omgeving. Maar het voelt meer als mijn omgeving, en ik denk dat het ook zo is. Als ik wat stil zit, lig (waar dan ook) voel ik dat het gewoon overal trilt. Dan vraag ik aan anderen of ze het ook merken. Maar dan hoor ik altijd 'nee'. Wat kan dit zijn? O_o
Delen:
admin
admin jul 21 '09
Hoi Miyase,

geen idee of dat wat jij merkt hetzelfde is, maar wij hebben dit
thuis ook sinds oktober vorig jaar. Dit komt waarschijnlijk doordat sinds de aanleg van een nieuwe weg in onze buurt ons huis "trilt" en verzakt.

de eerste weken dacht ik ook dat ikzelf trilde; van stress ofzo, alsof mijn spieren en bloedvaten van de spanning op en neer denderden. Nu zijn we er erachter dat het toch met name het huis is.

De meeste mensen echter merken er niks van en verklaarden ons voor gek. We hebben wel anderen gevoelige mensen weten te vinden die dit ook merken. Ben ook veel duizelig en zeeziek geweest de
afgelopen winter hierdoor.

Heb je het op andere plaatsen ook?

Mijn dochtertje zegt altijd dat het lijkt alsof de hele wereldbol op en neer gaat... ze ziet het ook op andere plaatsen, vooral hier in de buurt gebeuren, maar niet zo erg als bij ons thuis.

Groetjes Diana
admin
admin jul 21 '09
Ja de wereld trilt. Je voelt het goed, ik voel het ook.
Ik voel er ook angst bij, in de verte.. maar ik voel het.
Het zijn wij niet, nee. We zijn heel hoog sensitief en dan vangen wij dat op,
van de aarde, de mensen op de aarde, de cosmische groei, de verandering. Emotie van mensen, van wat ze meemaken, enz...
Plaats steeds een bescherming rond je.
Dit kan je doen door de Piramide van NiMs, dat doe ik ook,
Ik plaats ook een zon in mijn zonnevlecht, en spiegels.
Je voorstellen als een prachtige bloem een zonnebloem of goudsbloem of een mooie andere bloem, wat jij graag ziet.
Het is niet de bedoeling dat wij, die gevoelig zijn, heel de veranderingstijd gaan liggen meetrillen, dus mag je dat steeds weer loslaten.
we hebben ander werk te doen, vind ik!
Goed dat je dit allemaal vraagt Miyase!
smile
Richie Richard
Richie Richard jul 21 '09
Hmm, dan licht het dus niet aan mij.. Ik maak precies het zelfde mee, maar dan zo'n beetje overal. En niet alleen thuis of bepaalde plaatsen. Zodra ik even de rust kan vinden, maakt niet uit waar, voel ik mijn ondergrond trillen..
Ik dacht altijd dat het aan mij lag. Aangezien ik zeker niet stress vrij ben..
Helma
Helma jul 21 '09
Kan het niet komen door alle apparaten? Koelkast, pc, enz. Het zijn geluiden waar we zo aan gewend zijn, dat we ze nauwelijks waarnemen...
Richie Richard
Richie Richard jul 21 '09
denk het niet, ik heb het ook gehad als ik gewoon in het bos was ofzo..
Helma
Helma jul 21 '09
Oh, oke. In het bos word ik afgeleid door de bomen en de vogels, mijn waarneming is dan ergens anders op gefocust.
admin
admin jul 21 '09
dan denk ik dat het bij ons thuis een combinatie van factoren is..
verschillende spiritueel gevoelige mensen hebben overigens gezegd "voor de grap" dat het komt doordat er zoveel energie hier in huis is..

ik merk het trouwens ook weleens als ik op mijn werk ben, maar dan is het veel minder erg, en niet storend zodat ik er duizelig of misselijk van wordt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki