Loading...
nl

Michael Jackson-A place with no name (Merudi Mix)

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '09
Uiteraard mag dat! Ik stuur hem wel even naar je door wink.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '09
Hm ik kan je niet uitnodigen. Gewoon een gadget toevoegen en dan youtube kiezen en zoeken op: rfGyuz-Iexw

Moet helemaal goedkomen dan.
Helma
Helma jul 21 '09
Ah! super, thanks!
admin
admin jul 21 '09
Origineel bericht van: Denzil
Origineel bericht van: NiMS
Overigens heb ik deze mix ook naar radio 538 gestuurd. Zij vonden inderdaad ook de stem te zacht dus na het opsturen van een nieuwe versie kreeg ik deze reactie terug:

[quote=538]Hoi Julien,

Deze versie is idd een stuk beter. Had je al gehoord dat er waarschijnlijk een film over de laatste dagen van MJ komt?

Ik zal deze versie eens in de muziekvergadering gooien, eens kijken wat mijn collega's ervan denken en of ie mischien gedraaid kan worden...


Dat zou toch wat zijn he smile.


Goed zeg laugh
admin
admin jul 21 '09
Wat goed zeg.. ik heb met bewondering zitten luisteren.
Richie Richard
Richie Richard jul 21 '09
One question. Is het nu al op de radio geweest? smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '09
Nee het is nog niet op de radio geweest, eerst moeten ze er nog over vergaderen.
admin
admin jul 22 '09
Zou wel wat zijn!! Zal het filmpje van jouw hyves "pikken" NiMs...of heb je het daar niet staan??

Liefs,
Marjan
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 22 '09
Ja hoor het staat op mijn hyves smile.
Richie Richard
Richie Richard jul 22 '09
Hmm.. Ik ga eens kijken hoeveel een kopie licentie kost.. Zodat ik CDtjes mag uit delen.. Want er zijn nogal een hoop mensen om mij heen die het op cd willen hebben.. En ik wil nu lekker legaal bezig zijn tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 22 '09
Oh, vinden ze het een goed nummer dan, dat ze het op CD willen hebben? Ik denk dat je hiermee wel moet uitkijken want niet alleen de kopie-rechten moet je hebben, maar wat dacht je van de rechten van het originele nummer? Hier is namelijk wel degelijk sprake van plagiaat.
Richie Richard
Richie Richard jul 22 '09
originele? Dus dit IS een cover?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 22 '09
Het nummer dat ik heb gemaakt is een cover ja. Origineel is van America, dat is weer gecoverd door Michael Jackson, en dat heb ik weer gemixed naar een eigen nummer. Snappie het nog smile.
Richie Richard
Richie Richard jul 23 '09
Ja, nog wel ja.. Nah, dan kan ik net zo goed een algemene licensie nemen. Mag ik alleen minder winst maken. moest er zoveel % naar de bedrijf die dat liedje bezit ofzo..
Richie Richard
Richie Richard aug 4 '09
Nah, igg hoef ik er geen winst mee te maken >.< Zou wel mooi zijn voor de financiering van mijn radiostation. (binnenkort op 87.5 FM regio Zuid-Holland-Zuid: TienerLife FM) Want het is dure zooi wat ik in moet kopen. De FM Transmitter alleen al kost al 180 euro. Daarbij komt het ook nog eens uit china.. Shipment kosten...

Hmm.. Als 538 het nog niet uitgezonden heeft. Wil ik het wel doen. Aangezien een piraten zender toch al zo goed als illigaal is.. Hoef ik me daarmee niet druk te maken over licensie rechten.

Als het verkeerd loopt, is het een dwangsom betalen van 1250 euro.. Gebeurt niet, aangezien er hier geen piraterij is. Niet in de buurt. Den Haag en Nijmegen zijn het meest dicht bijzijnde.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki