Loading...
nl

te kritisch om nog een relatie aan te gaan

admin
admin jul 20 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Bellefleur
hahaha, ik lees het al, vloeken, dansen, lachen, huilen waneer jij dat wil.

Dit zou toch altijd moeten kunnen eigenlijk?


jazeker, is zelfs fijn als je dat kunt doen, als je bij iemand bent grin
Natalie1986
Natalie1986 jul 25 '09
Oh Helma, het lijkt wel of ik mezelf hoor praten. Volgens anderen ben ik ook te kritisch maar zelf zie ik het eigenlijk van ik weet wat ik wil en neem niet genoegen met minder.

Al is dat voor veel mensen raar, maar het is mijn leven en ik doe wat ik wil laugh
Maryssa
Maryssa jul 26 '09
Quote:
Al is dat voor veel mensen raar, maar het is mijn leven en ik doe wat ik wil

Zo is dat! Deden maar meer mensen dat! smile
Helma
Helma jul 26 '09
Vanavond was ik alleen in de sauna: het valt me op dat er helemaal niemand alleen is. En het is leuk om dan te zien hoe achterlijk stelletjes soms doen. We stonden te wachten bij de opgieting, even voor achten, en een jongen zat op een balk en zat te roken. Hij liet de asbak uit zijn handen vallen en het blikje (met zo'n los dekseltje) viel uit elkaar. Hij pakt alleen de asbak op en laat de tientallen peuken op de grond liggen. Zijn meisje loopt om hem heen en gaat alle peuken op zitten rapen en hij buigt niet eens naar voren om de asbak aan te reiken: het is net of ik mezelf zie, twintig jaar geleden. Alles doen voor de lieve vrede.

Ik zat even later in het restaurant. Komt een jonge vrouw naar me toe: wilt u iets bestellen? Ik zeg: 'ja graag, een Linksom (kwark met fruit), maar men is mij in het verleden twee keer vergeten te bedienen dus ik hoop dat dat vandaag niet gebeurt.'
Nou, binnen vijf minuten had ik mijn fruithapje hoor. Wel lollig.

Om half twaalf was het hele zwembad weer voor mij! Goddelijk! En je hebt niet het gezeur van: wat wil jij? wat zullen we doen? Nee, ik hoef niet eens te overleggen. Wel veel gelachen, met vuilnismannen, voetballers en bouwvakkers, én hun boze vriendinnen, omdat de jongens niet langer in de rij wilden staan. Bij sommigen kwam stoom uit de oren ipv uit de sauna!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki