Hey lieve Bart,
Ik wil het gaan proberen, je foto te lezen ... weet niet of er wat doorkomt. Ik heb je andere foto niet gezien/gelezen óf ik weet niet meer over welke foto je het hebt, dus alles dubbel kan voorkomen. Ik wil je vragen daarna feedback te geven, omdat ik ook nog in ontplooiing ben en het nog niet al te lang doe, fotolezen.
Natuurlijk, hier mijn feedback!
* eerste indruk: rustige man, netjes (orderlijk), vriend voor velen
Ben rustig inderdaad, opgeruimd en probeer geen onderscheid te maken in mensen.
* ogen: schuilt verdriet achter, onverwerkte emoties, nog niet in zo'n ver lang verleden liggen, vrij recent. Klopt dat? Voel je je wat verloren? Bang voor het geven van teveel van jezelf? Je kijkt me ook wat vragend aan, krijg je wel hulp en heb je vriendschappen waarin je jezelf kan zijn? Er zijn er genoeg om je heen die je geweldig vinden en die je op handen dragen, probeer je dat te realiseren.
Onverwerkte emoties: klopt, ben nog steeds bezig, af en toe komen er dingen omhoog, maar het gaat de goede kant op! Vrij recent, ja, dat kan kloppen, sta soms verbaasd hoe mensen kunnen reageren, maar het sterkt mij in de kloof hierin hoe ik tegen mensen aan kijk, hoewel ik het soms anders zou willen. Soms voel ik me alleen ja .. hulp wel als ik er om vraag, hoewel ik het idee heb niet altijd begrepen te worden. Het is mijn probleem dat ik het soms moeilijk vindt te realiseren dat er mensen zijn die me geweldig vinden. Vind mezelf niet altijd geweldig namelijk
* je bent spiritueel al heel ver gevorderd, je kan voelen hoe en wat mensen nodig hebben. Mensen hebben dat ook met jou, omdat je je daarvoor openstelt. Hou dit zo, want zo kunnen mooie, waardevolle, speciale en warme vriendschappen ontstaan die je helpen om je nog verder te ontwikkelen. Je hebt contact met de Bron en dat beangstigt je soms, maar dat hoeft juist niet, geniet ervan ...
Mooi gezegd Laparinta, dank je wel.
* krijg wat last van mijn nek, heb je last van spanningen de afgelopen weken?
Ja, erg druk gehad en veel last van druk van buitenaf op het werk.
* leeg je rugzak eens, geef alles wat je dwars zit aan Moeder Aarde terug, kan je mediteren, ja, dat kan je ... gebruik dat om jezelf te resetten. Dan krijg je ook weer vertrouwen terug.
Ben ik mee bezig om hier meer tijd aan te besteden!
* je hebt een heel groot hart voor alles wat leeft om je heen, tot aan de planten en bomen toe, je beseft dat ook die een ziel hebben. Laat je hart open staan, maar scherm je wel af voor negatieve energieën.
Mooi he
* je bent te vertrouwen, jij mag ook vertrouwen. Ik krijg het woordje vertrouwen steeds terug, was je dat kwijt? Ben je dat wat verloren?
Ja, dit was ik verloren, deels het vertrouwen in de goedheid van mensen. Maar gelukkig begin ik te doorzien dat datgene wat gebeurd is zo moest zijn en mensen zijn uiteindelijk mensen.
* je bent van meerwaarde, lieve Bart, voor ons, krijg nu ook kippevel, alsof je me aanraakt en daarmee wil zeggen dat je begrijpt wat ik bedoel???
Mooi gezegd hoor, pffff.
Ik wil het hier even bij laten Bart, ik heb bewondering voor je, je bent een speciale meerwaarde op Aarde, ik heb het geluk je te mogen kennen!!! Dat gevoel overheerst enorm. Heb daar vertrouwen in. Mijn gevoel geldt denk ik dan misschien voor meerderen in je omgeving waar je mee in aanraking komt.
Ik was er even stil van toen ik dit las lieve Marjan .. ik denk er net zo over!! Alleen al doordat ik hier op deze site ben gekomen en merk en zie wat voor een geweldige lieve mensen er zijn, is mijn vertrouwen al gesterkt ! Ik wil je bedanken voor je mooie en goede lezing die je hebt gegeven!
Knuffel voor jou,
Bart
Namasté,
Larapinta