Loading...
nl

corinaloots foto lezen

corinaloots
corinaloots jul 16 '09
Hallo allemaal
heb al een keer mijn foto laten lezen.
hoop dat het nog een keer mag want voel me de laatste tijd niet hellemaal lekker in mijn vel zitten.
ik heb ook een topic geopend in hulp bij lichamelijke klachten
hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
groetjes en veel knuffels van Corina
Delen:
Cialara
Cialara jul 16 '09
Deze foto heb ik al eerder gezien, die is toch al gelezen Corina?
Maryssa
Maryssa jul 16 '09
Het is moeilijk om niet lekker in je vel te zitten. Het vragen om een nieuwe fotolezing kort na de vorige heeft niet zo veel zin. De uitkomst zal hetzelfde zijn. Onderneem actie, zoek een goede therapeut, laat je medisch onderzoeken. Uiteindelijk moet jij je leven leiden, jij moet het doen. Dus is het van belang om nieuwe krachten op te doen en je te laten helpen. Mijn advies aan jou is zoek hulp en probeer helder te krijgen wat het is dat jou je zo laat voelen. Probeer ondertussen je te ontspannen en dingen te doen waar je van geniet

Sterkte!
corinaloots
corinaloots jul 16 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Deze foto heb ik al eerder gezien, die is toch al gelezen Corina?

is ook zo bij deze doe ik er een ander bij
groetjes en liefs corina
corinaloots
corinaloots jul 16 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Het is moeilijk om niet lekker in je vel te zitten. Het vragen om een nieuwe fotolezing kort na de vorige heeft niet zo veel zin. De uitkomst zal hetzelfde zijn. Onderneem actie, zoek een goede therapeut, laat je medisch onderzoeken. Uiteindelijk moet jij je leven leiden, jij moet het doen. Dus is het van belang om nieuwe krachten op te doen en je te laten helpen. Mijn advies aan jou is zoek hulp en probeer helder te krijgen wat het is dat jou je zo laat voelen. Probeer ondertussen je te ontspannen en dingen te doen waar je van geniet

Sterkte!

Hallo Maryssa
heb je hellemaal gelijk in
maar heb je ook mijn ander verhaal gelezen
dat gaat over dat ik elke avond nu het gevoel heb
dat mijn geest uit mijn lichaam wil en dat is geen fijn gevoel
groetjes Corina
Maryssa
Maryssa jul 16 '09
Even een vraag; ben je bezig met jezelf spiritueel te ontwikkelen? Het kan zijn dat je geest wil uittreden om hier verder mee te komen. Heb je wel eens geprobeerd om er aan toe te geven aan dat gevoel van uittreden? Of is dat eng? Misschien zou je eens kunnen vragen aan je gids / de kosmos om je wat meer rust te geven; het wat meer te doseren omdat het te veel is voor nu voor jou. Een bezoek aan een medium / paragnost kan ook, maar ik zou eerst eens kijken wat je zelf kunt doen en dat is vaak meer meer dan je denkt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 16 '09
corinaloots
corinaloots jul 16 '09
Hallo
ben je bezig met jezelf spiritueel te ontwikkelen?
Ik zou het niet weten

Heb je wel eens geprobeerd om er aan toe te geven aan dat gevoel van uittreden? Of is dat eng?
Ik vindt het eng die ervaring

Misschien zou je eens kunnen vragen aan je gids / de kosmos om je wat meer rust te geven;
Ik zou niet weten hoe dat moet

maar ik zou eerst eens kijken wat je zelf kunt doen en dat is vaak meer meer dan je denkt.
Ik denk dat ik daar hulp bij nodig heb want ik ben er zelf denk ik te bang voor om dat te doen en meestal sta je dan te veel open heb ik gelezen

groetjes en liefs van Corina
admin
admin jul 16 '09
Het blijft staan Corina, dat opnieuw een foto laten lezen in zo'n kort tijdsbestek, niet zoveel meerwaarde zal geven. Omdat de uitkomst hetzelfde blijft, zolang je geen actie zelf onderneemt om daadwerkelijk met jezelf aan de slag te gaan.
Dus kom over tot actie, zoek een paranormale therapeut en ga aan de slag, ga werken aan jezelf, je angsten en je vragen die je hebt.

Wil je heel veel sterkte wensen!!
Oh, en praten over je twijfels en je vragen [zoals in het andere topic van jou] heeft veel meer waarde dan je foto opnieuw plaatsen...

Liefs,
Marjan

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske