Loading...
nl

Status 'Player'

Maryssa
Maryssa jul 17 '09
Gelukkig maar. smile
Richie Richard
Richie Richard jul 18 '09
nah of ik er blij mee moet zijn. Meestal doen ze dat alleen als ze iets van mij nodig hebben. Ik zeg niet altijd, maar het komt vaak voor..
Eruan
Eruan jul 19 '09
Wat lastig Denzil! Ik kan goed begrijpen dat je er van baalt. Je vrienden accepteren dus eigenlijk niet zo goed wie jij werkelijk bent.
Player is een vervelend woord, omdat vaak de foute jongens players zijn. Maar weet van jezelf dat je het goed doet, en al vinden zij het player gedrag, jij weet was je moet doen en dat doe je goed. Je bent zoals je bent, en ga jezelf vooral niet anders gedragen door een zo'n labeltje. wink
Je bent goed zoals je doet, en juist doordat je iedereen in zijn waarde laat, zullen ze het zelf ook leren wanneer jij het blijft negeren. smile
Maryssa
Maryssa jul 19 '09
Quote:
nah of ik er blij mee moet zijn. Meestal doen ze dat alleen als ze iets van mij nodig hebben. Ik zeg niet altijd, maar het komt vaak voor..

Mijn eerste gedachte is dat het dan geen echte vrienden zijn als het op die manier vaak voorkomt. Echte vrienden zijn er voor je in goede en slechte dagen; zijn er gewoon voor je en maken geen gebruik van je.
Richie Richard
Richie Richard jul 19 '09
Dan zijn het er 2.. en ipv vrienden eigenlijk goeie vriendinnen. Selva en Yoëlla.. Ze zijn erg aardig, en ik ga redelijk vaak met hen er op uit.
admin
admin jul 20 '09
Dan lijkt het me duidelijk dat je toch moet gaat "schiften" in je vrienden, want vrienden zijn er voor je ... die kletsen niet achter je rug en noemen je geen Player.

Succes!
Marjan
Takhihiii
Takhihiii jul 23 '09
Ongeacht of het vrienden zijn, zal je toch met collega's, klasgenoten, etc. door 1 deur moeten.

Mijn ervaring is dat als je de mensen individueel aanspreekt, dat er dan best mee te praten valt, uitzonderingen daargelaten. 'Ze' bestaan niet. Er is een aanleiding geweest waarna jij de titel 'player' kreeg, en er is een persoon die dat het eerste zei. Deze persoon verdient van jou de titel 'roddelaarster' of 'zwartmaakster'. Maar ik denk eerlijk gezegd dat jij daar boven staat. Natuurlijk mag je er best even boos over zijn, maar je zou er net zo goed om kunnen lachen. Om jezelf vooral. Vind jij status echt zo belangrijk?
Richie Richard
Richie Richard jul 27 '09
best wel eigenlijk. Met een status hebben ze vaak een vooroordeel, waardoor ze je minder snel vertrouwen. Dit vind ik gewoon zonde. Ik bedoel, we hebben allemaal vooroordelen over personen die we niet kennen maar wel wat over hebben gehoord. Dit is practisch al je eerste indruk. Het is zonde als deze verpest wordt en dat je dan 'meer moeite' moet doen om bevriend te worden. Wat eigenlijk niet eens nodig is..
Fatna
Fatna jul 27 '09
tja player player.......de meiden die jou die titel hebben gegeven zijn waarschijnlijk van jou leeftijd, met andere woorden nog een beetje naief en scheren indd al snel alles over 1 kam....als een jongen ook maar een beetje TE aardig is wordt ie tot player omgeroepen

laat het varen, ga je er niet druk om maken, als zij je een player vinden then so be it....wees gewoon jezelf en dan leren mensen je vanzelf naar waarde te schatten...
Colombiaantje
Colombiaantje aug 24 '09
je moet niet luisteren naar de andere je moet gewoon jezelf zijn misschien zijn ze gewoon een beetje jaloers op je omdat je met iedereen goed kan opschieten misschien heb je wel dezelfde gaven als ik maar moet je maar op mijn topic kijken ik doe ook gewoon mezelf maar ik nu vinden de mensen me ook gewoon aardig maar klinkt stom maar ik denk dat ze later ook gewoon jaloers op me wordn die meiden enzo maarja als je dat denken laat ze maar dat lekker denken ik weet precies wie ik kan vertrouwen en wie niet dus mijn vrienden laten me niet in de steek maar als ze het niet kunnen waarderen hoe je bent laat ze maar lekker dan is geen verlies voor jou maar voor hun maar ik heb dat probleem gelukkig niet want ik kan zien op een of andere manier met wie ik moet omgaan of niet
maarja als ze zou doen gewoon laten dan en misschien komt er ooit wel iemand die je wel gewoon goed begrijpt ik hoop het voor je maar dit is mijn tip dus misschien heb je er wel wat aan ik dnek van wel maar je moet zelf weten

laturs
Colombiaantje
Colombiaantje aug 24 '09
ik heb een beetje gelezen en denk ook dat je andere mensen moet zoek een tip zoek de mensen die een beetje hetzelfde zijn als jou bij mij gaat dat gewoon vanzelf weet ook niet hoe het komt maar je moet gewoon kijken naar degene en gewoon op je gevoel afgaan bij mij lukt het goed en misschien lukt het bij jou ook

wens je in iedergeval succes
Colombiaantje
Colombiaantje aug 24 '09
denk toch ook dat je paranormaal begaafd ben dus het lukt ook wel bij jou


maar moet nu echt gaan succes met alles
Colombiaantje
Colombiaantje aug 24 '09
en alles draait ook jammer genoeg om status je moet gewoon niet bij een groep willen horen en gewoon jezelf zijn dat voorkomt ook arrogantie is een tip in iedergeval

doei
Richie Richard
Richie Richard aug 24 '09
Sorry ik kan het niet laten, maar zou je alsjeblieft leest tekens kunnen gebruiken? Het leest echt totaal niet fijn. Ik moest elke bericht wel 5 keer over lezen voor dat ik het begreep.

But enfin.

Ik ben inderdaad paranormaal begaafd. En ook ik voel aan wie er te vertrouwen is. Niet iets waar ik echt op let, of of het mij echt wat boeit..
Maarja, ik ben ondertussen niet meer op die school. En de mensen die naar de zelfde school gaan als ik, kan ik erg goed mee overweg.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki