Loading...
nl

Ademhalen.

miyase
miyase jul 15 '09
Laatste tijden heb ik last van mijn maag en ademhaling. Als het wat laat wordt kan ik niet normaal ademhalen. Het is niet heel erg maar toch wel irritant. En het voelt ook alsof mijn maag echt inmekaar zit ofzo en ik word te snel misselijk. Weet niet hoe ik het moet beschrijven. Wat kan dit alles zijn?

(ben eerder voor mijn maag naar de dokter geweest, maar er bleek niks mis mee te zijn)
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 15 '09
Ja dat gevoel heb ik ook best vaak. Alsof er een knoop in je maag zit. Een soort van spanning. Meestal als ik dat heb, dan gebeurd er niet snel daarna iets op spiritueel vlak. Krijg ik een ingeving, of gebeurd er iets. Ik gebruik dat gevoel dus maar als een soort van waarschuwing.
admin
admin jul 15 '09
Ik denk dat het te maken heeft met het jezelf teveel onder controle willen houden, ik bedoel in gedachten. Daar wordt je krampachtig van .. je gevoelens niet uiten en een teveel voortborduren op hoe iets zou moeten zijn in gedachten. Maar dit is theorie wat je kan omzetten in de praktijk door proberen wat makkelijker voor jezelf te zijn .. misschien wel eens gedacht aan een groep waar je kan praten over de gevoelens zoals je deze ervaart .. wat het leuke is dat je gaat herkennen waarom je reageert zoals je doet, je niet de enige bent, en het bouwt je zelfvertrouwen op, want het is helemaal niet zo anders allemaal .. de gevoelens die je hebt zijn natuurlijk. En alles heeft tijd nodig .. leg er niet teveel druk op .. komt goed !!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki