Loading...
nl

Foto's van mijn hond Zoë

Kinki DeVille
Kinki DeVille jul 13 '09
Hallo allemaal!

't Is alweer een tijd geleden dat ik mezelf heb laten horen, maar ik ben dan ook eigenlijk meer van t lezen;)

Nu zou ik jullie willen vragen om de foto's van mijn hond te lezen. Ik heb haar nu ruim 3 weken, ze komt uit het asiel. Er is niks over haar bekend, wel zie ik dat ze een "goede" opvoeding heeft gehad. Ik vermoed een hele strenge. Ze past zich enorm aan, beter dan ik zou kunnen wensen. Wel weet ik dat ze angstig is. Voor mannen bijvoorbeeld. Vooral voor het alleen zijn. Ze laat vrijwel niks ervan horen, maar de stress snijdt door me heen.

Hierbij zou ik natuurlijk met haar kunnen oefenen, door langzaam de tijd op te bouwen met het alleen zijn, maar een vriend wees me erop dat je ook met dieren kunt communiceren. Ik heb er totaal geen ervaring mee. Alle hulp is welkom, als deze lieverd zich maar goed gaat voelen!

images.merudi.net

images.merudi.net

images.merudi.net
Delen:
admin
admin jul 13 '09

lotus
lotus jul 14 '09
hoi kinki de ville,

*wat ik zie is dat het een heerlijke uitdagende speelse hond is die graag van heerlijk rennen en spelen houdt.
*ze is ook nog niet zo oud zo ongeveer 2a3 jaar schat ik.
*naarmate je haar langer hebt zou ze je kunnen gaan uitproberen.
*het alleen laten zijn is te leren door iedere keer wat langer weg te blijven via communiceren met dieren kun je niet tegen een hond gaan zeggen dat ie stil moet blijven omdat jij weggaat dit soort dingen moet je gewoon opbouwen.
*ze houdt ook heerlijk even op zijn om te knuffelen.

groetjes lotus

admin
admin jul 14 '09
Quote:
via communiceren met dieren kun je niet tegen een hond gaan zeggen dat ie stil moet blijven omdat jij weggaat dit soort dingen moet je gewoon opbouwen.

Je kan wel communiceren met dieren. Ze voelen je aan. Je kan zelfs in gedachten met hen praten smile

Liefs,
Mar
Beschermengel
Beschermengel jul 14 '09