Loading...
nl

Foto's van mijn hond Zoë

Kinki DeVille
Kinki DeVille jul 13 '09
Hallo allemaal!

't Is alweer een tijd geleden dat ik mezelf heb laten horen, maar ik ben dan ook eigenlijk meer van t lezen;)

Nu zou ik jullie willen vragen om de foto's van mijn hond te lezen. Ik heb haar nu ruim 3 weken, ze komt uit het asiel. Er is niks over haar bekend, wel zie ik dat ze een "goede" opvoeding heeft gehad. Ik vermoed een hele strenge. Ze past zich enorm aan, beter dan ik zou kunnen wensen. Wel weet ik dat ze angstig is. Voor mannen bijvoorbeeld. Vooral voor het alleen zijn. Ze laat vrijwel niks ervan horen, maar de stress snijdt door me heen.

Hierbij zou ik natuurlijk met haar kunnen oefenen, door langzaam de tijd op te bouwen met het alleen zijn, maar een vriend wees me erop dat je ook met dieren kunt communiceren. Ik heb er totaal geen ervaring mee. Alle hulp is welkom, als deze lieverd zich maar goed gaat voelen!

images.merudi.net

images.merudi.net

images.merudi.net
Delen:
admin
admin jul 13 '09

lotus
lotus jul 14 '09
hoi kinki de ville,

*wat ik zie is dat het een heerlijke uitdagende speelse hond is die graag van heerlijk rennen en spelen houdt.
*ze is ook nog niet zo oud zo ongeveer 2a3 jaar schat ik.
*naarmate je haar langer hebt zou ze je kunnen gaan uitproberen.
*het alleen laten zijn is te leren door iedere keer wat langer weg te blijven via communiceren met dieren kun je niet tegen een hond gaan zeggen dat ie stil moet blijven omdat jij weggaat dit soort dingen moet je gewoon opbouwen.
*ze houdt ook heerlijk even op zijn om te knuffelen.

groetjes lotus

admin
admin jul 14 '09
Quote:
via communiceren met dieren kun je niet tegen een hond gaan zeggen dat ie stil moet blijven omdat jij weggaat dit soort dingen moet je gewoon opbouwen.

Je kan wel communiceren met dieren. Ze voelen je aan. Je kan zelfs in gedachten met hen praten smile

Liefs,
Mar
Beschermengel
Beschermengel jul 14 '09

Ohhhhh wat een lieverd!!! hij lijkt op de hond die mijn ouders hadden. smile
lotus
lotus jul 14 '09
larapinta ik bedoel meer het opbouwen met het alleen zijn maar verders kun je wel communiceren met ze.

groetjes lotus
admin
admin jul 14 '09
zoé is een schitterende hond.
speels en slim, ziet luisteren en ordersopvolgen als een soort spelletje, om aandacht.
Laat geen onbewaakte pakjes met etenswaar liggen, naar mijn gevoel kan ie dat niet laten, om op te peuzelen.
Ze is geen tradionele familie-opgevoede hond voel ik,
ik voelde een bepaalde indianensfeer, geen idee waarom. kan zijn dat haar vorige baasje in zo'n club zat.
Verder voel ik dat ze herkenning en goedkeuring verlangt.
dus ze doet extra haar best, om aanvaard te zijn. Ze laat zich van haar beste kant zien.
veel genieten met je hond, veel aandacht, veel tijd en ze word je beste maatje!
admin
admin jul 14 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Quote:
via communiceren met dieren kun je niet tegen een hond gaan zeggen dat ie stil moet blijven omdat jij weggaat dit soort dingen moet je gewoon opbouwen.

Je kan wel communiceren met dieren. Ze voelen je aan. Je kan zelfs in gedachten met hen praten smile

Liefs,
Mar

ja zeker weten!!
lotus
lotus jul 14 '09
Quote:
Je kan wel communiceren met dieren. Ze voelen je aan. Je kan zelfs in gedachten met hen praten.

ik bedoel meer het opbouwen met het alleen zijn maar verders kun je wel communiceren met ze.
ik vind gewoon dat je bij bepaalde dingen praktijk te werk moet gaan maar dit hangt er vanaf hoe het ik het voel op dat moment om welke behandeling je het beste te werk kunt gaan en dit kan met of zonder het communiceren met een dier.
maar dit is ieders zijn eigen mening.

groetjes lotus

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske