Soms heb ik wel is dat het voelt alsof ik er even niet was.. Het kan allemaal raar klinken: Als ik me niet goed voel, en in mijn kamer ben, kan ik op mijn bed rustig heen en weer schommelen, en als ik na een tijdje mijn ogen weer eens open, heb ik een mini-shock omdat ik in mijn kamer ben. En het lijkt alsof het kort heeft geduurd, terwijl het meer dan een half uur duurt. En ik wil het dan meer en meer doen. Ik hou moeilijk op met schommelen.
Het kan ook gebeuren op een hele onnodige plek, zoals een keer in de klas. Ik keek gewoon naar mijn blad. En na een tijdje ging de bel, toen kwamen een paar klasgenoten op me af en vroegen waarom ik niet antwoordde op zo'n simpele vraag van de leerkracht. Maar ik herinnerde helemaal niet dat ze mij had aangeduid. Bleek het dat ze me wel had aangeduid en zelfs kwaad werd, en ik máár naar mijn blad keek. Een klasgenoot zegt dat ik lichte autisme kan hebben want ik heb ook nogal sociale problemen. Maar ik denk dat toch niet...
Het geeft soms een goed gevoel, maar het blijft vreemd. Het kan allemaal klinken als dagdromen, maar zo zie ik het niet. Ik heb dagdromen wel vaak, en ik weet het verschil tussen dagdromen en wat ik meemaak zeker wel..
Wie heeft het ook wel is? En wie weet wat het juist is? Ik zou heel graag wat meer informatie over willen weten, of het iets goeds is, of het natuurlijk is enzovoort