Loading...
nl

Merudi Trailer 2 - Plaats hem ook

admin
admin jul 13 '09
Mooi zo !! laughBen benieuwd !

Hier de andere !
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '09
Doe je snel smile. Dus als iemand nog wat zinnetjes heeft die ze in een filmpje willen hebben. Plaats je verzoekjes en kan ik er nog meer maken laugh.
admin
admin jul 13 '09
Ben benieuwd wat het uiteindelijke eindresultaat gaat worden smile

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 13 '09
Ja, ik ook Marjan ! smile
admin
admin jul 13 '09
grin
Cialara
Cialara jul 13 '09
Hoi NiMS, ik vind dit filmpje veel beter dan de vorige; hij is veel liefdevoller grinen die stem komt wel goed met Bart zie ik smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '09
Hoi Jorine,

Dank je wel, en is inderdaad een ander soort filmpje. Is ook de bedoeling om hiermee andere mensen aan te spreken wink. Soort van, voor ieder wat wils laugh.
gast
gast jul 13 '09
Stukke beter ja laugh
admin
admin jul 13 '09
Hoi Nims,

Hierbij de "andere" Nederlandse versie!
Cialara
Cialara jul 13 '09
Origineel bericht van: NiMS
Hoi Jorine,

Dank je wel, en is inderdaad een ander soort filmpje. Is ook de bedoeling om hiermee andere mensen aan te spreken wink. Soort van, voor ieder wat wils laugh.


Zo NiMS, lekker commercieel, voor elke doelgroep een ander filmpje. Heb je ook een doelgroep profiel (of meerdere) gemaakt dan? Ben ik wel benieuwd naar...

Liefs Jorine
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '09
Origineel bericht van: Bart
Hoi Nims,

Hierbij de "andere" Nederlandse versie!

Top smile. Ik mag aan het werk vanaaf laugh.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '09
Origineel bericht van: Eniroj

Zo NiMS, lekker commercieel, voor elke doelgroep een ander filmpje. Heb je ook een doelgroep profiel (of meerdere) gemaakt dan? Ben ik wel benieuwd naar...

Liefs Jorine

Yep, wie groot wilt zijn, moet groot kunnen denken smile. Ik heb geen profielen gemaakt, maar ik wilde wel iets maken dat de aandacht kon grijpen. Denk wel dat dat gelukt is smile.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Bart
Hoi Nims,

Hierbij de "andere" Nederlandse versie!

Top smile. Ik mag aan het werk vanaaf laugh.

Hey bart, volgens mij ging er iets mis. Heb namelijk nu 2x dezelfde nederlandse versie. Bij deze zit nu niet de juiste.
Cialara
Cialara jul 13 '09
Je kunt als je weet wie je wilt bereiken en hoe die mensen in elkaar steken (dus profielen) nog makkelijker je trailer samenstellen en weten waar te plaatsen! En dus ook je doelgroep beter bereiken grin

Maar ja, als je doelgroep de gehele mensheid is...
admin
admin jul 13 '09
Sorry Nims, dan moet dit de andere zijn smile

Succes !!
Natalie1986
Natalie1986 jul 13 '09
Super mooi filmpje!! mijn complimenten
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 14 '09
Jawel, de nieuwe versie met de stem van Bart.



Is die nu af? laugh
Richie Richard
Richie Richard jul 14 '09
Denk het wel smileMaar, zou het ook niet wat uitnodigender zijn voor de jongeren als er ook een 'jongeren-versie' komt? Waarbij een tiener tot hen spreekt. Ik bedoel. Ik voel me dan eerder aangesproken om te kijken. Er zijn genoeg jongeren die hier mee bezig zijn. Ze moeten alleen maar juist bereikt worden.
admin
admin jul 14 '09
Origineel bericht van: NiMS
Jawel, de nieuwe versie met de stem van Bart.



Is die nu af? laugh


Superjob Nims laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 14 '09
Origineel bericht van: Denzil
Denk het wel smileMaar, zou het ook niet wat uitnodigender zijn voor de jongeren als er ook een 'jongeren-versie' komt? Waarbij een tiener tot hen spreekt. Ik bedoel. Ik voel me dan eerder aangesproken om te kijken. Er zijn genoeg jongeren die hier mee bezig zijn. Ze moeten alleen maar juist bereikt worden.

Als je nog een jongere weet met een goede stem? Dan houd ik me aanbevolen voor wat pakkende zinnetjes.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki