Loading...
nl

Ware liefde op afstand!

lacoubre
lacoubre sep 14 '09
zou jij zo;n persoon gaan opbellen? ik ben bang dat hij niet opneemt en dan voel ik mij nog gefrustreerder, snap je wat ik bedoel?
gast
gast sep 14 '09
Ik zou er gewoon mee stoppen als het je dit soort gevoelens geeft. Je kunt hem niet veranderen ookal zou je willen....
Maryssa
Maryssa sep 15 '09
Hmm Lacoubre het klinkt alsof hij de regie heeft en jij afwacht. Als hij je belt ben je er voor hem maar als jij hem belt is hij er niet voor jou. Als je je er zo naar van voelt is dat niet goed. Sterkte meid is niet makkelijk zo'n man die niet constant is in de signalen die hij afgeeft. Luister naar je gevoel en je intuitie.
Islandlady
Islandlady sep 15 '09
Hi Lacoubre, Is het een liefde of werkelijke (in heel veel kilometers) afstand of neemt hij afstand van jou?
Het gebeurt ons ook wel eens dat we even niet bereikbaar zijn of niet kunnen bellen en achteraf is daar altijd wel een 'goede' reden voor. Als het niet goed voelt lieverd loslaten hoe graag je dat ook NIET wilt. Als jullie voor elkaar bestemd zijn komt hij zelf maar alleen als je het loslaat.

Sterkte meis!

Liefs
Bea

gunst wat weet ik het weer goed voor een ander smile
lacoubre
lacoubre sep 15 '09
maryssa: inderdaad ik was altijd bereikbaar, dat klopt.
bea: vanmiddag kreeg ik een vreemde sms van zijn telefoon af die naar mij gestuurd was door iemand anders. ik heb terug gestuurd: deze is zeker verkeerd verstuurd?
nu een half uurtje geleden werd ik dus gebeld door mijn vriend. ik heb nu deze keer niet opgenomen. ik heb echt zoiets, voor jou ben ik nu even druk en onbereikbaar.
op je vraag van de afstand, hij woont 2 uur bij mij vandaan.
Islandlady
Islandlady sep 16 '09
He wat naar zeg. Goed dat je niet opgenomen hebt. Weet niet of ik dat zou kunnen smile
Oh 2 uurtje is een afstand die te overbruggen is... wish ... zucht..
gast
gast sep 16 '09
Waarom zou je dingen gaan doen die jij ook niet leuk vind als anderen dat doen? Als je zo in een relatie wilt stappen is het m.i. niet echt een goed begin lijkt mij.
Wil je nog wel een relatie met hem?
Islandlady
Islandlady sep 16 '09
Nee Syl daar heb je helemaal gelijk in. Alleen doen als je je er goed bij voelt. Die vraag stel je niet aan mij neem ik aan of ik nog wel een relatie met mijn lief wil smile
gast
gast sep 16 '09
Nee dat was zeer zeker niet voor jou Bea smile
Islandlady
Islandlady sep 16 '09
Mooi want ik HEB een relatie met mijn Ware Liefde op Afstand! smile
admin
admin sep 16 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Mooi want ik HEB een relatie met mijn Ware Liefde op Afstand! smile

Vertrouwen en Patience, B smileHoe moeilijk soms ook!!

Liefs,
M
lacoubre
lacoubre sep 16 '09
hoi gast,

nee daar heb je ook gelijk in. dit is ook de eerste keer dat ik dat doe, maar zoals iemand anders al zei, ik neem altijd op als hij belt en andersom niet en laat hij niets van zich horen. dus heb ik de telefoon nu maar eens over laten gaan. natuurlijk wil ik zo niet een relatie in stappen, dat snap ik ook wel.
admin
admin sep 16 '09
Origineel bericht van: lacoubre
hoi gast,

nee daar heb je ook gelijk in. dit is ook de eerste keer dat ik dat doe, maar zoals iemand anders al zei, ik neem altijd op als hij belt en andersom niet en laat hij niets van zich horen. dus heb ik de telefoon nu maar eens over laten gaan. natuurlijk wil ik zo niet een relatie in stappen, dat snap ik ook wel.

Wat noopt je dan tot het aanhouden van deze relatie?? Zo onzeker als deze begint, plus hij is op afstand, dus ben je afhankelijk van moderne technieken zoals de telefoon?
Ineens komt de zin in me op "zint, eer ge begint" ...

Sterkte en wijsheid gewenst meis,
Liefs,
M
lacoubre
lacoubre sep 17 '09
ja ik stop er ook mee. ik heb er alleen verdriet van en dat mag niet de bedoeling ervan zijn toch?

liefs
Islandlady
Islandlady sep 17 '09
Dat is voor jou denk ik een goed besluit. Liefde brengt vreugde volgens mij een geen verdriet.

Sterkte
lacoubre
lacoubre sep 17 '09
dank je wel bea wink
Divine
Divine sep 17 '09
Jammer dat het zo moeizaam gaat en je er zoveel verdriet van hebt. Dat is die man niet waard hoor! Leg jezelf maar lekker in de watten.
Sterkte.

Liefs Marieke
admin
admin sep 17 '09
Of deze man iets waard is staat denk ik niet ter discussie (zonder tegen schenen aan te willen schoppen :)) Wellicht is deze ervaring juist van enorm veel waarde is mijn idee.
Het lijkt mij dat het voor Kim juist duidelijk wordt wat ze níet wil en wat dat betreft is deze man van veel waarde geweest voor haar...

Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Divine
Divine sep 20 '09
Pff... Heb een ticket geboekt naar mijn liefde op afstand. In eerste instantie niet aan mijn ouders verteld, omdat zij al snel een oordeel klaar hebben. Nu net toch maar aan mijn moeder verteld en ze reageerde gelukkig heel goed. Hèèèèèè... Ben enorm opgelucht en kijk heel erg uit naar mijn 'tripje'.

(Vind ook dat ik wel een goede vakantie verdiend heb na enkele dieptepunten van afgelopen jaar wink)
Islandlady
Islandlady sep 20 '09
Gefeliciteerd lieve Divine!!!! Fijn dat je moeder goed reageerde zeg! Wanneer ga je?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420