Loading...
nl

Ware liefde op afstand!

Islandlady
Islandlady sep 10 '09
Mooi!!!
Genoeg om uit te kiezen inderdaad!
Mooi en nobel beroep vooral in landen zoals Suriname of zelfs hier op Sint Maarten. Op dit moment bijvoorbeeld maar 1 gynaecoloog aanwezig. Best lastig met een half eiland vol zwangere vrouwen.
Met het opdoen van werkervaring komt de keuze vanzelf wel.

Hoe kwam je erachter dat je geen chirurg mee wou worden? Daar is er overigens maar 1 van hier op Sint Maarten en vanuit Suriname kun je zo naar Sint Maarten smile(hint hint) smile
admin
admin sep 10 '09
Ben je nou iedereen aan het uitnodigen? Hahaha lekker ding ben je smile
Islandlady
Islandlady sep 10 '09
Marieke kan hier volgens mij zo aan het werk en haar lieverd kan zo het eiland op. Dus niet die stomme regeltjes zoals in Nederland!
Divine
Divine sep 10 '09
Hahaha, ja 't zou wel makkelijk zijn. Mooie oplossing wink

Tijdens mijn laatste stage was ik het vaak niet eens met de (be)handelswijze van het ziekenhuis, het druist gewoon tegen mijn gevoel in.
Daarnaast kreeg ik ook geen grip op de afdeling, de problematiek was te breed en uitgebreid voor mij om te volgen. Er gingen belangrijke zaken langs me heen. Is beetje gevaarlijk als je verantwoordelijk hebt over mensen confused. Daarom heb ik besloten dat chirurg niks voor mij is, teveel verantwoordelijkheid.

Maar eh... Zoeken ze geen psychiater/jeugdarts/revalidatiearts op St. Maarten? laugh
Islandlady
Islandlady sep 10 '09
Ja toch!

Als je het er niet mee eens bent moet je zeker niet tegen je gevoel ingaan.

Ze zoeken hier vast wel een psychiater/jeugdarts op zeker volgens mij. We hebben wel 2 kinderartsen. Revalidatie arts hebben we in de vorm van fysiotherapie. Dus ja mogelijkheden genoeg smile
Ik zou zeggen kijk eens op de website van Sint Maarten Medical Center grin

http://www.sintmaartenmedicalcenter.org/index.php
gast
gast sep 10 '09
Ze zijn hier op Curacao beeig met het opzetten van een verslavingskliniek voor rijkere Nederlanders. Misschien is dat iets voor je. Nog dichter bij Suriname en wat minder last van orkanen wink
Divine
Divine sep 10 '09
Wat grappig!!! Het idee is mijn gedachten weleens gepasseerd om een verslavingskliniek in Suriname op te zetten smile
Is het toeval dat je dat zegt of een boodschap van het Universum winktongue
Islandlady
Islandlady sep 10 '09
Haha.. ja Gast helemaal gelijk! En misschien inderdaad zelfs wel beter. Weet niet goed waar het naartoe gaat met Sint Maarten En inderdaad voor nog geen NAF 200 zit je volgens mij in Suriname..
Goede optie!

Overigens niet voor de 'rijke' antilianen 'lees' verantiliaanste Nederlander
Islandlady
Islandlady sep 10 '09
Maar desalnietemin (wat een woord hihi) zijn we een beetje off topic geraakt. Ik mis mijn lief enorm en de hoop dat we elkaar deze maand gaan zien is weer teniet gedaan door Agents die willen dat ze met de bus van Detroit naar South USA gaan. Heb er geen hoop meer op dus dat scheelt. October wordt dan de maand dat we elkaar eindelijk weer kunnen zien voelen ruiken enzovoort.....

Liefs
B
Divine
Divine sep 13 '09
Ik denk erover om in oktober naar Suriname te gaan. Moet wel eerst ff geld verdienen, dus morgen op zoek naar een 'vakantiebaantje'.
Het is wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Dat er iemand is die precies weet hoe 't voelt. Natuurlijk zijn er meer lange afstand relaties, maar ik heb nog nooit iemand gesproken in zo'n situatie.

Sterkte in de 'alleen'tijd wink
Islandlady
Islandlady sep 13 '09
Dat is een mooi vooruitzicht! En als je wilt werken kom je altijd wel aan het werk.
Had hem vanmiddag aan de telefoon maar toen stopte skype ermee. Heb het gevoel dat er positief nieuws is... afwachten maar even.

Ik heb ook nog niemand gesproken in deze situatie en ik vind het wel fijn dat ik je heb leren kennen. Je weet hoe het voelt smile

Jij ook sterkte in de alleen tijd smile
lacoubre
lacoubre sep 14 '09
hoi hoi,
ik heb je verhaal even gelezen en ik vind het erg herkenbaar.
ik ben 4 jaar alleen nu. 6 weken geleden ontmoette ik een angolees op de nijmeegse vierdaagse.
het klikte enorm en we konden samen lachen. ik ben toen daarna 2 weekenden bij hem geweest en ik heb zijn vrienden ontmoet en hij had erg mooie praatjes tegen mij. toen dacht ik, dit is hem!
helaas ging het daarna erg wazig aan toe. de weekenden had hij geen tijd voor mij en doordeweeks belde hij mij weer met ik hou van je en ik wil jou en ik mis je.
dit ging de laatste weken even zo door. afgelopen maandag is hij bij mij geweest en ik dacht weer, dit komt wel goed.
niets minder was waar. het hele weekend heb ik niets van hem gehoord. op dit moment ben ik erg verdrietig en voel ik mij rot. ik zit met allemaal vragen waar ik geen antwoord op kan krijgen. dat voeld voor mij nog het ergste.
waarom schrijf ik dit eigenlijk aan jou, tja ik denk dat ik mijn verhaal even kwijt moet. ik was zo blij dat ik hem had ontmoet en ik dacht dat hij ook blij was.
toch wens ik jou natuurlijk heel veel geluk met deze liefde wink
gast
gast sep 14 '09
Het kan natuurlijk ook heel goed dat hij blij is met jou alleen uit hij het op een andere manier. Er is denk ik ook een cultuur verschil. Maar hoe dan ook, als je er van uit gaat dat anderen net zo doen en reageren als jij zelf kom je altijd bedrogen uit. Niet makkelijk om dat los te laten dat weet ik maar wil je geen teleurstellingen hebben dan "moet" je ook geen verwachtingen hebben. Leef het leven zoals het komt.......
lacoubre
lacoubre sep 14 '09
ik neem aan dat als je gek op elkaar bent, dat je elkaar dan wilt zien? het feit dat iemand je niet beld en helemaal niet in het weekend is vreemd.
admin
admin sep 14 '09
Heb je er misschien al naar gevraagd waarom je in de weekends niets hoort?
gast
gast sep 14 '09
Krijg je hem zelf ook niet te pakken?
lacoubre
lacoubre sep 14 '09
karin: ja ik heb ernaar gevraagd en hij zegt dat hij werkt.
een andere keer had hij zijn zus op visite en toen mocht ik ook niet komen.

gast: ik had hem afgelopen zaterdag een sms gestuurd en toen belde hij sávonds, ik had visite en toen zei ik dat ik hem zo zou terug bellen. dat deed ik en hij nam op en toen zei hij: ik bel je zo terug. niets meer gehoord.
Ook ben ik vorige week woensdag geopereerd en hij heeft alleen maar woensdagavond gebeld hoe het met mij ging.
admin
admin sep 14 '09
Wat voor werk doet hij dan en werkt hij dan een heel weekend?
Beetje vaag, maar goed ik ken hem niet en was er niet bij.
Beetje jammer dat je zo weinig respons krijgt als je net een operatie hebt gehad.
lacoubre
lacoubre sep 14 '09
hij doet iets in de techniek. ik heb het niet helemaal duidelijk. het vervelende ervan is dat ik mij nu echt letterlijk beroerd erdoor voel. toen ik hem zaterdagavond terug belde hoorde ik luide muziek op de achtergrond.
pfff, leuk he als ze je zo laten zitten.
admin
admin sep 14 '09
Nee helemaal niet leuk, en ik zou dat ook gewoon uitspreken.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420