Loading...
nl

Ware liefde op afstand!

admin
admin jul 14 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Origineel bericht van: Bellefleur
Dat klopt Mar je weet het niet hoe je leven verloopt maar als een gevoel zo sterk is zoals ik dat ervaar, dan kan ik er ook op vertrouwen dus. (Misschien wel moet vertrouwen)

Voelt als een soulmate inderdaad!

Liefs
Bea

Bea,
is deze liefde dé liefde waarvan je altijd hebt van gedroomd?

Jazeker Bellefleur dit is DE liefde.

grinwhistlenet zoals ik met mijn man dan!!

Hem kwam ik tegen, één oogopslag, en ik wist het. Hij is het.
Sweetammy
Sweetammy jul 14 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Ja, erop móet kunnen vertrouwen!! Waar zijn we anders zonder onze intuïtie. Natuurlijk kan je intuïtie je in de steek laten, maar daar moet je vooralsnog en als eerste nooit van uitgaan.

Liefs,
Mar

Ik denk dat je er wel degelijk bij moet stil staan dat je intuitie nie altijd klopt. Ik zelf heb een zeer sterke intuitie bij anderen niet zo zeer bij mezelf. Ik heb gemerkt dat als mensen hun problemen vertelde mijn intuitie vaak lijnrecht tegenover die van de personen zelf stonden, maar ik wel gelijk had. Wil niet zeggen dat ik altijd gelijk heb maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn bij wie de intuitie 100% zuiver is.
Maar voorals nog is het in probleem gevallen niet enkel de intuitie die handelt dus in zekere zin denk ik wel dat je erop kunt vertrouwen
Natalie1986
Natalie1986 jul 14 '09
Origineel bericht van: Sweetammy
Origineel bericht van: Larapinta
Ja, erop móet kunnen vertrouwen!! Waar zijn we anders zonder onze intuïtie. Natuurlijk kan je intuïtie je in de steek laten, maar daar moet je vooralsnog en als eerste nooit van uitgaan.

Liefs,
Mar

Ik denk dat je er wel degelijk bij moet stil staan dat je intuitie nie altijd klopt. Ik zelf heb een zeer sterke intuitie bij anderen niet zo zeer bij mezelf. Ik heb gemerkt dat als mensen hun problemen vertelde mijn intuitie vaak lijnrecht tegenover die van de personen zelf stonden, maar ik wel gelijk had. Wil niet zeggen dat ik altijd gelijk heb maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn bij wie de intuitie 100% zuiver is.
Maar voorals nog is het in probleem gevallen niet enkel de intuitie die handelt dus in zekere zin denk ik wel dat je erop kunt vertrouwen

Je intuitie heeeft altijd gelijk!!!!! het is jouw raadgever. Sommige zijn inderdaad niet heel sterk maar dan overheerst je verstand nog. Maar als je het echt voelt en je het 100% zeker weet heeft het ALTIJD gelijk. Alleen inderdaad je denken moet niet overheersen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 14 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Nims zoeken jij en je tweelingziel elkaar ook op via uittredingen?

Nee dat heb ik nog niet meegemaakt. Ik kan ook niet zelf uittreden als ik dat wil. Heb ooit wel eens een uittreding gehad, maar dat was meer per ongeluk en kan ik helemaal niet bewust.

Maar is ook niet nodig want ik zie haar gewoon regelmatig IRL. Dus daar is geen uittreding voor nodig smile.
JulienMoorrees
Jazeker hebben we contact op afstand. Als ik naar zijn foto kijk is er zeker contact.

En hoe weet je dat dit contact wederzijds is? Als ik kijk naar mij en mijn TZ dan is daar wel degelijk bevestiging in de vorm van berichtjes, msn, sms etc. Zou ik die niet meer krijgen, zou ik me wel degelijk zorgen maken.
JulienMoorrees

Is hij jouw tweelingziel? Is hij jouw ware?
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Natalie1986

Je intuitie heeeft altijd gelijk!!!!! het is jouw raadgever. Sommige zijn inderdaad niet heel sterk maar dan overheerst je verstand nog. Maar als je het echt voelt en je het 100% zeker weet heeft het ALTIJD gelijk. Alleen inderdaad je denken moet niet overheersen.

Dat ligt er ook aan wat er gebeurd. Ik heb wel eens gehad dat mijn intuitie in het begin A zei, maar doordat er dingen gebeurden toch naar B toe ging. Het heeft ook wel te maken met op welke momenten je bepaalde dingen ziet of dingen gebeuren.

Voor alles is een tijd en een plaats. Het is alleen maar een kwestie van wachten op het juiste moment. Maar of dat moment komt, is geen zekerheid.
admin
admin jul 14 '09
Origineel bericht van: NiMS

Hij is mijn Ware. Wij zijn al velen eeuwen samen geweest.
Hij en ik, hebben al zoveel samengewerkt. We kennen elkaar door en door.
Er is niemand op de hele wereld die hem kan vervangen.
Toen ik hem zag , zag ie net zo bewonderend naar mij.
Er ging één zin door m'n hoofd " waar ben je al die tijd gebleven". Het was alsof ik bij alle ander relatie's zo ontzetten ongeduldig ben geweest om niet gewoon op hem te wachten.
Ik was 38 toen ik hem tegenkwam. Het heeft een jaar geduurd,
eer wij een relatie hadden. Maar al die tijd, heb ik als een verliefde, zwevende, zielsgelukkige rondgelopen, non-stop in contakt met hem op innerlijk niveau.

Hij was nog met een afronding bezig van een vorige relatie, en
hij wilde niet beginnen met een nieuwe relatie alvorens dàt eerst was opgelost.
Vermits het een zielshereniging was of een cosmische hereniging (hoe zal ik het noemen, ken niet het juiste woord voor wat ik meemaakte)
was het een gevoel van voorbestemdheid. Hij is een geschenk uit de hemel.
Wij denken hetzelfde, wij hebben dezelfde ingesteldheid ,
en zijn tergelijkertijd elkanders polariteit. M.a.w we zijn elkanders binnenstebuiten! laugh
Toch denk ik dat m'n tweelingziel reeds in de Cosmos is, en daarmee in contakt sta op hoger niveau.
JulienMoorrees
Als ik dit zou lees, zou ik bijna denken dat hij wel je tweelingziel is. Enig idee waarom hij dat niet zou zijn?
admin
admin jul 14 '09
nee! geen idee,
Ik zag m'n Gids in de cosmos altijd als m'n tweelingziel.
En m'n man als de aardse reflectie daarvan.
maw, zowel in de cosmos als hier op aarde heb ik een liefdesvereniging. Maar hoe het nu echt persies zit, weet ik niet exact.
JulienMoorrees
Als je dit zo omschrijft moet je man wel bijna je tweelingziel zijn, waarbij zijn hogere zelf, jouw gids is. laugh.
Sweetammy
Sweetammy jul 14 '09
Waar ik benieuwd naar ben heeft jouw man dit gevoel ook. Houdt hij zich ook bezig met deze zaken of zie jij het zo, puur uit intresse dat ik deze vraag stel
admin
admin jul 14 '09
Als je dit zo omschrijft moet je man wel bijna je tweelingziel zijn, waarbij zijn hogere zelf, jouw gids is. laugh.

Goh!! grinals dat zou kunnen!! whaaaauw... grin

you made my day! grin
admin
admin jul 14 '09
Origineel bericht van: Sweetammy
Waar ik benieuwd naar ben heeft jouw man dit gevoel ook. Houdt hij zich ook bezig met deze zaken of zie jij het zo, puur uit intresse dat ik deze vraag stel

Ik zie het zo..het is mijn ervaring wat ik neerschreef.

Hij heeft een ander ingangspunt, of uitganspunt zo je wil zeggen.
en zal waarschijnlijk een andere omschrijving geven.
JulienMoorrees
Daar ben ik dan wel benieuwd naar. Hoe ziet jouw man dit?
admin
admin jul 14 '09
heb het hem net gevraagd.

hij zegt " we zijn beiden zender en ontvanger, waarbij we de kunst verstaan om onzelf op de juiste frequentie af te stemmen,
zodat er iets tot stand komt dat klinkt als muziek"

Mooi gezegd vind ik wel!!
gast
gast jul 14 '09
Dat kan dus met andere mensen ook. Of niet!?
admin
admin jul 14 '09
Dat zou kunnen, zegt ie, hij heeft buiten mij nog niemand anders tegengekomen waarbij de afstemming naar/tot elkanders frequentie zo loepzuiver is, en waarbij de muziek die er dan is
zo mooi is !
grin
gast
gast jul 14 '09
Blijven genieten dan maar hè laugh
Islandlady
Islandlady jul 15 '09

Hij is mijn Ware. Wij zijn al velen eeuwen samen geweest.
Hij en ik, hebben al zoveel samengewerkt. We kennen elkaar door en door.
Er is niemand op de hele wereld die hem kan vervangen.
Toen ik hem zag , zag ie net zo bewonderend naar mij.
Er ging één zin door m'n hoofd " waar ben je al die tijd gebleven". Het was alsof ik bij alle ander relatie's zo ontzetten ongeduldig ben geweest om niet gewoon op hem te wachten.
Ik was 38 toen ik hem tegenkwam. Het heeft een jaar geduurd,
eer wij een relatie hadden. Maar al die tijd, heb ik als een verliefde, zwevende, zielsgelukkige rondgelopen, non-stop in contakt met hem op innerlijk niveau.

Hij was nog met een afronding bezig van een vorige relatie, en
hij wilde niet beginnen met een nieuwe relatie alvorens dàt eerst was opgelost.
Vermits het een zielshereniging was of een cosmische hereniging (hoe zal ik het noemen, ken niet het juiste woord voor wat ik meemaakte)
was het een gevoel van voorbestemdheid. Hij is een geschenk uit de hemel.
Wij denken hetzelfde, wij hebben dezelfde ingesteldheid ,
en zijn tergelijkertijd elkanders polariteit. M.a.w we zijn elkanders binnenstebuiten! laugh
Toch denk ik dat m'n tweelingziel reeds in de Cosmos is, en daarmee in contakt sta op hoger niveau.

Dat lijkt op mijn verhaal alleen ben ik nog niet zover tongue
Voelt in ieder geval heel erg goed en ik kan op innnerlijk / geestelijk niveau ook met hem "praten".

Liefs
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske