Origineel bericht van: Larapinta
Als dat zo is.....mag je mij uitleggen hoe dat is gegaan als je dat zou willen, want ik ben wel heel benieuwd.
In het kort hoe dat is gegaan. Ik kwam haar tegen op een house-party. Direct op het moment dat ik haar zag, vond ik haar heel erg bijzonder. Ik had ook het gevoel alsof ik haar al jaren kende. We raakten uitgebreid aan de praat en eigenlijk zijn we nooit meer opgehouden met praten.
Deze ontmoeting heeft mij zo diep geraakt dat ik allerlei teksten doorkreeg en die heb ik op een website geplaatst en Merudi heb genoemd. Dus uiteindelijk mag je haar de schuld geven voor het feit dat wij nu met elkaar aan het praten zijn .
Origineel bericht van: Larapinta
Ik heb alleen maar de hoop uitgesproken, ik ben wel benieuwd hoe jij daar mee om bent gegaan en ben je met je tweelingziel dan nu ook samen??
We zijn op dit moment niet samen in de vorm van een relatie. Toch is ze heel erg dichtbij en we spreken elkaar op de momenten dat het er echt toe doet en nodig is. Wat dat betreft voelen we elkaar blind aan en hebben aan een half woord genoeg.
Het is niet altijd even makkelijk voor mij om, om te gaan met zo'n diep gevoel terwijl je ook nog een eigen leventje hebt. Toch weet ik wel dat wat er ook gebeurd ik haar nooit meer zou willen verliezen.
Zo dat is even in een notedop mijn verhaal.