Loading...
nl

Ware liefde op afstand!

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 14 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Als dat zo is.....mag je mij uitleggen hoe dat is gegaan als je dat zou willen, want ik ben wel heel benieuwd.

In het kort hoe dat is gegaan. Ik kwam haar tegen op een house-party. Direct op het moment dat ik haar zag, vond ik haar heel erg bijzonder. Ik had ook het gevoel alsof ik haar al jaren kende. We raakten uitgebreid aan de praat en eigenlijk zijn we nooit meer opgehouden met praten.

Deze ontmoeting heeft mij zo diep geraakt dat ik allerlei teksten doorkreeg en die heb ik op een website geplaatst en Merudi heb genoemd. Dus uiteindelijk mag je haar de schuld geven voor het feit dat wij nu met elkaar aan het praten zijn wink.

Origineel bericht van: Larapinta

Ik heb alleen maar de hoop uitgesproken, ik ben wel benieuwd hoe jij daar mee om bent gegaan en ben je met je tweelingziel dan nu ook samen??

We zijn op dit moment niet samen in de vorm van een relatie. Toch is ze heel erg dichtbij en we spreken elkaar op de momenten dat het er echt toe doet en nodig is. Wat dat betreft voelen we elkaar blind aan en hebben aan een half woord genoeg.

Het is niet altijd even makkelijk voor mij om, om te gaan met zo'n diep gevoel terwijl je ook nog een eigen leventje hebt. Toch weet ik wel dat wat er ook gebeurd ik haar nooit meer zou willen verliezen.

Zo dat is even in een notedop mijn verhaal.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Sweetammy
Ja ik denk dat het in sommige gevallen een heel leven duurt voordat je weet wie jezelf bent, in mijn geval denk ik dat ik het nooit zal weten

Ik denk dat het wel goed komt met jou wink. Gewoon wat meer inzichten op je pad krijgen en dan gaat het bijna vanzelf.
Sweetammy
Sweetammy jul 14 '09
ow dat geloof ik ook wel maar ja ik ben een ingewikkeld persoon
JulienMoorrees

Ik ben zelf ook niet één van de makkelijkste, maar toch ken ik mezelf aardig goed.

Waarschijnlijk ken jij jezelf ook wel heel goed, alleen sta je het jezelf niet toe, om jezelf te zijn. Je weet namelijk best dat sommige dingen die je doet, niet zo handig zijn. Maar je zal ze daarom niet laten.

Het is zowiezo wel zo, dat het eerst gaat om de kleine dingen op het juiste spoor te zetten, voordat je ingrijpende dingen in je leven kunt veranderen.

Misschien moet je eerst eens klein beginnen ipv groot smile.
Sweetammy
Sweetammy jul 14 '09
Origineel bericht van: NiMS

Ik ben zelf ook niet één van de makkelijkste, maar toch ken ik mezelf aardig goed.

Waarschijnlijk ken jij jezelf ook wel heel goed, alleen sta je het jezelf niet toe, om jezelf te zijn. Je weet namelijk best dat sommige dingen die je doet, niet zo handig zijn. Maar je zal ze daarom niet laten.

Het is zowiezo wel zo, dat het eerst gaat om de kleine dingen op het juiste spoor te zetten, voordat je ingrijpende dingen in je leven kunt veranderen.

Misschien moet je eerst eens klein beginnen ipv groot smile.

aangezien mijn motto waarom makkelijk als het ook moeilijk kan is, lijkt me het erg moeilijk klein te beginne
JulienMoorrees

aangezien mijn motto waarom makkelijk als het ook moeilijk kan is, lijkt me het erg moeilijk klein te beginne

Precies! En daarom moet je nu eens klein beginnen, want dat lijkt je het moeilijkst.
Islandlady
Islandlady jul 14 '09
Origineel bericht van: NiMS

In het kort hoe dat is gegaan. Ik kwam haar tegen op een house-party. Direct op het moment dat ik haar zag, vond ik haar heel erg bijzonder. Ik had ook het gevoel alsof ik haar al jaren kende. We raakten uitgebreid aan de praat en eigenlijk zijn we nooit meer opgehouden met praten.

Dat is dus precies wat ik voel.

Quote:
Deze ontmoeting heeft mij zo diep geraakt dat ik allerlei teksten doorkreeg en die heb ik op een website geplaatst en Merudi heb genoemd. Dus uiteindelijk mag je haar de schuld geven voor het feit dat wij nu met elkaar aan het praten zijn wink.

Schuld? Gekkerd! Prachtig juist.

Quote:
We zijn op dit moment niet samen in de vorm van een relatie. Toch is ze heel erg dichtbij en we spreken elkaar op de momenten dat het er echt toe doet en nodig is. Wat dat betreft voelen we elkaar blind aan en hebben aan een half woord genoeg.

Het is niet altijd even makkelijk voor mij om, om te gaan met zo'n diep gevoel terwijl je ook nog een eigen leventje hebt. Toch weet ik wel dat wat er ook gebeurd ik haar nooit meer zou willen verliezen.
Zo dat is even in een notedop mijn verhaal.

Ook dat gevoel is mij zeer bekend. Weet ook ondanks dat er nu even geen contact is het 'geestelijk' contact er wel is. Als we spreken, is het een spraakwaterval aan beide kanten. Het is goed en als je heel diep in mijn hart kijkt is het ook maar goed dat hij zo ver weg zit. Zo hebben we beiden de kans en tijd om de zogeheten losje eindje op te ruimen en als dat klaar is is het tijd voor ons.

Weltrusten en tot morgen
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Islandlady

Ook dat gevoel is mij zeer bekend. Weet ook ondanks dat er nu even geen contact is het 'geestelijk' contact er wel is. Als we spreken, is het een spraakwaterval aan beide kanten. Het is goed en als je heel diep in mijn hart kijkt is het ook maar goed dat hij zo ver weg zit. Zo hebben we beiden de kans en tijd om de zogeheten losje eindje op te ruimen en als dat klaar is is het tijd voor ons.

Weltrusten en tot morgen

Maar zijn jullie dan elkaars ware? Of is er geen aantrekkingskracht van twee kanten? Ben jij degene van wie de aantrekkingskracht vandaan komt, maar van de ander dus niet? Ik weet niet of je ondertussen al iets van hem gehoord hebt?
Islandlady
Islandlady jul 14 '09
Er is wel degelijk aantrekkingskracht van twee kanten en hoe....
Het komt van beide kanten en dat is vanaf het eerste moment.
Nee nog niets gehoord maar het is goed zo. Zijn gedachten en gevoelens zijn wel bij mij maar hij heeft de praktische mogelijkheden niet op dit moment (lees geld) dat voelde ik al en heb dat vandaag ook van de Reikimaster/medium bevestigd gekregen.

Voel me goed en het voelt goed.

Knuffel

ps. toch wel heel anders als waar ik dit topic gisteravond mee gestart ben
JulienMoorrees
toch wel heel anders als waar ik dit topic gisteravond mee gestart ben

Soms krijgen dingen een wending die zelfs degene met de beste intuïtie goed voor de gek kan houden.

Ik vond het erg prettig om eens wat meer te lezen over de gedachten van anderen over ware liefde en over tweelingzielen of of die combinatie wel een goede combi is.

Ik weet namelijk zeker dat mijn TZ dit topic ook gelezen heeft.....
admin
admin jul 14 '09
Ja, je weet natuurlijk nooit hoe je leven zal lopen, ik zou het in ieder geval niet willen weten van te voren.
Maar als je niet meer op je intuïtie zou kunnen vertrouwen, zou de wereld er voor mij heel weird uitzien/aanvoelen. Ik denk dat je ten alle tijden kán en mág vertrouwen op je intuïtie.

En okee, je TZ leest mee op Merudi. Het is een weten, zoals Bea ook aangaf, het gevoel wat jij omschrijft herken ik ook bij mijn maatje. Maar een soulmate is voor mij een betere omschrijving van hoe ik daar dan tegenaan kijk.

Liefs,
Marjan
Islandlady
Islandlady jul 14 '09
Dat klopt Mar je weet het niet hoe je leven verloopt maar als een gevoel zo sterk is zoals ik dat ervaar, dan kan ik er ook op vertrouwen dus. (Misschien wel moet vertrouwen)

Voelt als een soulmate inderdaad!

Liefs
Bea
admin
admin jul 14 '09
Ja, erop móet kunnen vertrouwen!! Waar zijn we anders zonder onze intuïtie. Natuurlijk kan je intuïtie je in de steek laten, maar daar moet je vooralsnog en als eerste nooit van uitgaan.

Liefs,
Mar
Islandlady
Islandlady jul 14 '09
Kennelijk was de Reiki nodig om me daar volledig voor open te stellen, de intuitie en het vertrouwen.

Liefs Bea
Natalie1986
Natalie1986 jul 14 '09
Nims zoeken jij en je tweelingziel elkaar ook op via uittredingen?
admin
admin jul 14 '09
Dat klopt Mar je weet het niet hoe je leven verloopt maar als een gevoel zo sterk is zoals ik dat ervaar, dan kan ik er ook op vertrouwen dus. (Misschien wel moet vertrouwen)

Liefs
Bea

Bea,
is deze liefde dé liefde waarvan je altijd hebt van gedroomd?
Islandlady
Islandlady jul 14 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

Liefs
Bea

Bea,
is deze liefde dé liefde waarvan je altijd hebt van gedroomd?

Jazeker Bellefleur dit is DE liefde.
Natalie1986
Natalie1986 jul 14 '09
jullie hebben zeker ook gewoon contact op afstand, Bea?
Islandlady
Islandlady jul 14 '09
Jazeker hebben we contact op afstand. Als ik naar zijn foto kijk is er zeker contact.
Natalie1986
Natalie1986 jul 14 '09
gaaf he, dat het kan!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie