Loading...
nl

Ware liefde op afstand!

Sweetammy
Sweetammy jul 14 '09
ik denk wel degelijk dat je je tweelingziel kan tegenkomen in dit aardse leven
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 14 '09
Dat weet ik ook wel zeker. Maar of het dan ook meteen de ware is, dat is een andere vraag.
admin
admin jul 14 '09
Quote:
Aan de ene kant niet, maar aan de andere kant weer wel. Ik moet er ook niet aan denken dat ik met iemand moet rondlopen die netzoals is als ik. Maar als ik er wat dieper over nadenk is het wel eens prettig dat iemand gewoon weet wat er speelt. Je gewoon kunt zeggen wat je wilt zonder dat iemand je terug houdt. Dat je elkaar gewoon begrijpt, of eigenlijk dat iemand jou gewoon begrijpt. Dat iemand mij eens kan vertellen hoe dingen moeten of in elkaar zitten.

En daarbij. Als ik heel veel van mezelf houdt, dan moet ik ook heel veel houden van iemand die net zo is als ik, toch?

Maar ik denk dat je het hier over je soulmates hebt. Als je van jezelf houdt...kan je ook van je soulmates houden..............
Dat geldt volgens mijn gevoel niet alléén voor een tweelingziel.

Liefs,
Mar
JulienMoorrees
Ja dat klopt. Je kan van veel mensen houden. Maar in mijn ogen is je soulmate, niet je ware.
Sweetammy
Sweetammy jul 14 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Sweetammy
Maar wat nou als je die aantrekkingskracht wel bij die tweelingziel hebt, is dat een garantie voor het elkaar ware zijn en het samenzijn

Ja absoluut. Tweelingzielen met aantrekkingskracht zijn gewoon elkaars ware.

Alleen de garantie heb je alleen dat het werkt, als ze allebei eerst ook van zichzelf houden voordat ze van de ander kunnen houden.

Ja maar wat is van jezelf houden? Sommige mensen zullen nooit van zichzelf houden omdat ze niet weten wie ze zijn.
admin
admin jul 14 '09
Ja dat klopt. Je kan van veel mensen houden. Maar in mijn ogen is je soulmate, niet je ware.

Dat ben ik dus niet met je eens blushwant mijn soulmate hier in huis, is dus wel degelijk mijn ware. En hij is niet mijn tweelingziel, want als je onze zielen samenvoegt, heb je niet één ziel.

Liefs,
Mar
Sweetammy
Sweetammy jul 14 '09

Ik denk wel dat je soulmate je ware kan zijn, maar ook dat in combinatie met die antrekkingskracht. Maar als je het zo bekijkt ik denk dat een liefde tussen twee tweelingzielen een hoger niveau van ware is, weet niet hoe jullie erover denken
admin
admin jul 14 '09
Maar wat nou als je die aantrekkingskracht wel bij die tweelingziel hebt, is dat een garantie voor het elkaar ware zijn en het samenzijn

Ja absoluut. Tweelingzielen met aantrekkingskracht zijn gewoon elkaars ware.

Alleen de garantie heb je alleen dat het werkt, als ze allebei eerst ook van zichzelf houden voordat ze van de ander kunnen houden.

Ja maar wat is van jezelf houden? Sommige mensen zullen nooit van zichzelf houden omdat ze niet weten wie ze zijn.

Van jezelf houden is jezelf accepteren, respecteren, waarderen...
En als je niet van jezelf houdt.....kan je geen liefde geven, aan wie dan ook.

Liefs,
Mar
admin
admin jul 14 '09

Ik denk wel dat je soulmate je ware kan zijn, maar ook dat in combinatie met die antrekkingskracht. Maar als je het zo bekijkt ik denk dat een liefde tussen twee tweelingzielen een hoger niveau van ware is, weet niet hoe jullie erover denken

Ik denk zomaar dat tweelingzielen niet op Moeder Aarde bij elkaar zullen komen, maar op hoger nivo.....
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Larapinta

Dat ben ik dus niet met je eens blushwant mijn soulmate hier in huis, is dus wel degelijk mijn ware. En hij is niet mijn tweelingziel, want als je onze zielen samenvoegt, heb je niet één ziel.

Dan vraag ik me af wat er gebeurd als je je tweelingziel zou ontmoeten.

Overigens is het niet zo dat bij tweelingzielen de zielen samengevoegd hoeven te worden om één ziel te krijgen. Doordat ze gelijk zijn, zijn ze al één vanuit hun bron. Ze hoeven niet persee samen te zijn om zo hun werk te kunnen doen.
Sweetammy
Sweetammy jul 14 '09

Ik denk zomaar dat tweelingzielen niet op Moeder Aarde bij elkaar zullen komen, maar op hoger nivo.....

Maar wat als je je tweelingziel kent? Dan is het toch op een aards niveau
JulienMoorrees

Ja dat ben ik zeker met je eens. Maar houden van jezelf is gewoon tegen jezelf kunnen zeggen dat je van jezelf houdt. In de spiegel kijken en dan zeggen: "Ik hou van jou!" (en het dan nog menen ook wink).
JulienMoorrees

Dat denk ik dus ook. Tweelingzielen met aantrekkingskracht. Een hele gevaarlijke combinatie wink.
admin
admin jul 14 '09

Dan vraag ik me af wat er gebeurd als je je tweelingziel zou ontmoeten.

Overigens is het niet zo dat bij tweelingzielen de zielen samengevoegd hoeven te worden om één ziel te krijgen. Doordat ze gelijk zijn, zijn ze al één vanuit hun bron. Ze hoeven niet persee samen te zijn om zo hun werk te kunnen doen.

Dat ben ik met je eens...........ze doen hun werk apart van elkaar op hetzelfde nivo. En ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik op je eerste vraag geen atnwoord heb. Ik hoop denk ik, dat ik mijn tweelingziel straks weer bij de Bron zal ontmoeten.

Liefs,
Mar
JulienMoorrees

Als dat zo is, hoe verklaar je dan dat ik mijn tweelingziel hier op aarde ontmoet heb?
Sweetammy
Sweetammy jul 14 '09
Je kan wel tegen jezelf zeggen ik hou van jou en het nog menen ook, maar wat zijn woorden en wie ben jezelf.

En dat is inderdaad een gevaarlijke combinatie, is het weleens voorgekomen
admin
admin jul 14 '09
Als dat zo is.....mag je mij uitleggen hoe dat is gegaan als je dat zou willen, want ik ben wel heel benieuwd. Ik heb alleen maar de hoop uitgesproken, ik ben wel benieuwd hoe jij daar mee om bent gegaan en ben je met je tweelingziel dan nu ook samen??
JulienMoorrees
Je kan wel tegen jezelf zeggen ik hou van jou en het nog menen ook, maar wat zijn woorden en wie ben jezelf.

Daar heb je wel een punt want ik denk dat het inderdaad eerst wel belangrijk is dat je jezelf goed kent, willen je eigen woorden, ik hou van jou tegen jezelf ook echt waarde hebben.

En dat is inderdaad een gevaarlijke combinatie, is het weleens voorgekomen

Ik kan me niet voorstellen dat dit nog nooit is voorgekomen.
admin
admin jul 14 '09

Woorden die je meent komen toch echt vanuit je ziel. En woorden kunnen iemand breken en maken.

Liefs,
Mar
Sweetammy
Sweetammy jul 14 '09
[quote=Sweetammy]Je kan wel tegen jezelf zeggen ik hou van jou en het nog menen ook, maar wat zijn woorden en wie ben jezelf.

Daar heb je wel een punt want ik denk dat het inderdaad eerst wel belangrijk is dat je jezelf goed kent, willen je eigen woorden, ik hou van jou tegen jezelf ook echt waarde hebben.

Ja ik denk dat het in sommige gevallen een heel leven duurt voordat je weet wie jezelf bent, in mijn geval denk ik dat ik het nooit zal weten
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420