ik denk dat je het voelt als het je ware is dat gevoel kun je denk ik niet omschrijven.
Maar hoe betrouwbaar is dit gevoel? Wat als de ene dat wel voelt, maar de andere niet? Dan is er toch geen sprake meer van een ware. In mijn ogen moet een ware wel van twee kanten komen

.
ik weet niet of juist gelijken of uiterste elkaar aantrekken is denk ik beide een optie.
Ja dat denk ik ook. Maar ik denk dat uitersten op de lange termijn het niet zullen redden ten opzichte van gelijken. Tenslotte zijn de meesten op zoek naar harmonie, en die is met twee uitersten volgens mij een stuk moeilijker te bereiken dan met gelijkgestemden.
En ik denk niet dat fysiek opwindend een mode trend is, ik weet zeker dat je over 5 jaar nog steeds dezelfde kenmerken van een persoon opwindend vind.
Ja daar heb je wel gelijk in. Het zijn ook vaak de raarste dingen die je mooi vindt aan een ander.
En waarom denk je dat je ware je tweelingziel moet zijn
Nou omdat de definitie van de ware eigenlijk dezelfde eigenschappen hebben als die tweelingielen ook hebben. Dus op het moment dat je iemand tegenkomt met al die eigenschappen, is het ook gelijk je tweelingziel. Het enige verschil met de ware en een tweelingziel is eigenlijk de geestelijke en fysieke aantrekkingkracht. Maar dat ze tweelingzielen zijn, lijkt me wel logisch als ik de eigenschappen bekijk.