Loading...
nl

Ware liefde op afstand!

Eruan
Eruan jul 13 '09
Jeetje Bea, wat is het ingewikkeld eigenlijk zeg!
Advies kan ik je moeilijk geven, ik heb er totaal geen ervaring mee. Maar ik wil je in ieder geval sterkte en veel succes wensen.
Blijf dicht bij jezelf, en luister naar je eigen gevoel. smile
Natalie1986
Natalie1986 jul 13 '09
Bij tweelingzielen of soulmates ben je elkaars ware liefde want je bent eigenlijk 1. Vandaar dat de aantrekkingskracht zo groot is. Sommige mensen willen het niet voelen maar dat is wat anders, dat is dan meer omdat ze bang zijn voor hun gevoel. Als je in een relatie zou zitten zou het weer anders zijn dan kan het zo zijn dat de ander zich er niet aan wilt toegeven wat ook wel logisch is natuurlijk.
Islandlady
Islandlady jul 13 '09
@ Sweetammy: ik begrijp heel goed wat je bedoelt hoor. En het is lief dat je me wilt behoeden voor de luchtkastelen maar ik weet en hij heeft het ook gezegd dat hij het zo voelt. In fact hij was de eerste die het zei smile

@ Natalie: Ja zielsverwantschap, soulmate dat is het gevoel wat ik heb. Hij is ook vaak bij me alleen heb ik het gevoel. Uiteindelijk zal het ook wel goed komen maar die verdomde twijfel soms. Nu, na de inwijding, heel apart, ben ik veel zekerder van mijn zaak. Komt veel los!

@ Larapinta: Ja meis je roept het al zo lang dat het allemaal goed komt smileik hardleers alleen haha..

@ Ann_ik: Dank je wel lieverd. Ja ik zal dicht bij mijzelf blijven en ga ook zeker meer naar mijn gevoel en intuitie luisteren.

Liefs
Bea
Natalie1986
Natalie1986 jul 13 '09
Gelukkig maar Islandlady.

De twijfels herken ik ook, helaas zal dat toch wel blijven denk ik gelukkig is het in ieder geval eens stuk minder dan daarvoor. Maar zodra jullie bij elkaar zijn dan komt het helemaal goed en zullen alle twijfels verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Islandlady
Islandlady jul 13 '09
Lieve Nathalie,

Denk ook wel dat het met komt en gaat maar het wordt zeker minder. En ja als we bij elkaar zijn is het goed. dat heb ik al als ik hem aan de telefoon heb.

Je bent een schat!
admin
admin jul 13 '09
Maar afstand vervaagt lieve meid, dus ook via telefoon. Want de stem kan zoveel betekenen!!

Liefs,
mij
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '09
Origineel bericht van: Sweetammy
Ik zei ook dat ik erin geloof dat je niet elkaar ware hoeft te zijn, dus de man die voor jou de ware is, hoeft niet per defenitie jou ook als zijn ware te zien.

Dat vind ik bijzonder. Hoe kan iemand wel iemands ware zijn, maar andersom niet?

Ik geloof erin dat als twee mensen elkaars ware zijn, ze altijd bij elkaar komen en dat het dan ook goed is en goed blijft. Wel is er voor alles een plaats en een tijd, dus wanneer er één iemand nog niet klaar voor is, wil dat niet zeggen dat ze er niet op een later moment wel klaar voor zijn.
Islandlady
Islandlady jul 13 '09
En dat geloof ik dus ook heel sterk dat het uiteindelijk goed komt als je er beiden helemaal klaar voor bent.

Dus Patience.....
admin
admin jul 13 '09
Origineel bericht van: Islandlady
En dat geloof ik dus ook heel sterk dat het uiteindelijk goed komt als je er beiden helemaal klaar voor bent.

Dus Patience.....

Jaja, patience sister, patience brother......

Liefs,
Marjan
Sweetammy
Sweetammy jul 13 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ik zei ook dat ik erin geloof dat je niet elkaar ware hoeft te zijn, dus de man die voor jou de ware is, hoeft niet per defenitie jou ook als zijn ware te zien.

Dat vind ik bijzonder. Hoe kan iemand wel iemands ware zijn, maar andersom niet?

Ik geloof erin dat als twee mensen elkaars ware zijn, ze altijd bij elkaar komen en dat het dan ook goed is en goed blijft. Wel is er voor alles een plaats en een tijd, dus wanneer er één iemand nog niet klaar voor is, wil dat niet zeggen dat ze er niet op een later moment wel klaar voor zijn.

Als twee mensen elkaars waren zijn dan komt dat ook zeker goed en er is idd voor alles een tijd en plaats, maar ik geloof dat niet iedereen ELKAARS ware is.
JulienMoorrees
Maar hoe zit het dan als iemand jouw ware is, maar jij bent niet zijn ware? Dan is hij toch eigenlijk niet jouw ware omdat hij nooit wat met jou kan krijgen?

Wat betekend het als twee mensen elkaars ware zijn volgens jou dan?
Sweetammy
Sweetammy jul 13 '09
Nee klopt ook, maar ik geloof er ook in dat niet iedereen uiteindelijk bij zijn ware eindigt en dat er maar heel weinig mensen hun ware ontmoeten en daarmee samen zijn.

Wat voor mij het betekend als twee mensen elkaars ware zijn, dat ze echt voor elkaar gemaakt zijn, ze vullen elkaar klakkeloos aan, kunnen praten zonder woorden, snappen elkaar met 1 blik ga zo maar door
admin
admin jul 13 '09
Nee klopt ook, maar ik geloof er ook in dat niet iedereen uiteindelijk bij zijn ware eindigt en dat er maar heel weinig mensen hun ware ontmoeten en daarmee samen zijn.

Wat voor mij het betekend als twee mensen elkaars ware zijn, dat ze echt voor elkaar gemaakt zijn, ze vullen elkaar klakkeloos aan, kunnen praten zonder woorden, snappen elkaar met 1 blik ga zo maar door

Is dat zo? Dat maar weinig mensen hun ware ontmoeten? Ik zet daar mijn vraagtekens bij. Of ben ik één van de weinige gelukkigen op deze Aarde???
JulienMoorrees
Ik denk ook dat de meeste mensen niet eindigen bij hun ware. Maar echt voor elkaar gemaakt zijn. Als je kijkt naar bijvoorbeeld tweelingen. Die kunnen praten zonder woorden, kunnen elkaar aan vullen etc. Maar die zijn toch niet elkaars ware?

Als ik het zo lees zou je bijna denken dat tweelingzielen elkaars ware zouden zijn, of begrijp ik je dan niet goed?
Islandlady
Islandlady jul 13 '09
Origineel bericht van: Larapinta

Is dat zo? Dat maar weinig mensen hun ware ontmoeten? Ik zet daar mijn vraagtekens bij. Of ben ik één van de weinige gelukkigen op deze Aarde???

Denk niet dat je de enige bent! Ben ook 1 van de gelukkigen alleen is het wat lastig op dit moment.
Weet ook wat er in zijn hoofd omgaat en we hebben niet veel woorden nodig.
Sweetammy
Sweetammy jul 13 '09
@larapinta ik denk inderdaad dat er weinig mensen bij hun echte ware zijn. Ik denk wel dat het zo zal aanvoelen, maar ik denk dat je pas echt weet wat je ware is als je bij diegene komt. Dus je mag je handen dichtknijpen dan dat je hem gevonden hebt.

@nims Over tweelingen heb je gelijk maar daar ontbreekt ook de aantrekkingskracht op elkaar die wel degelijk mee speelt. En of tweelingzielen elkaars ware zijn weet ik niet. Ze bezitten wel al die eigenschappen. Maar ik denk dat dat bij de ene tweelingzielenkoppel zo kan zijn maar bij de andere niet. Wat is jouw mening daarover?
admin
admin jul 13 '09
Ja, dat zou zomaar kunnen denk ik wink
Ik heb dat gevoel tenminste wel bij mijn maatje ... soulmates.
JulienMoorrees
Over tweelingen heb je gelijk maar daar ontbreekt ook de aantrekkingskracht op elkaar die wel degelijk mee speelt.

Ok dat is dus een duidelijk verschil. De aantrekkingskracht moet er wel zijn.

En of tweelingzielen elkaars ware zijn weet ik niet. Ze bezitten wel al die eigenschappen. Maar ik denk dat dat bij de ene tweelingzielenkoppel zo kan zijn maar bij de andere niet. Wat is jouw mening daarover?

Als ik jouw definitie van de ware volg, dan zouden tweelingzielen wel degelijk elkaars ware zijn. Ligt eraan of jij ook vind dat er die aantrekkingskracht is zoals jij dat hierboven ook omschrijft, er tussen tweelingzielen is.
Sweetammy
Sweetammy jul 13 '09
Ik denk wel degelijk dat die aantrekkingskracht die nodig is om elkaar ware te zijn tussen tweelingzielen kan zijn ik denk alleen niet dat dat bij iedereen zo is. Maar in dat geval hoeveel mensen vinden hun tweelingziel
JulienMoorrees
Maar denk jij dat bij alle tweelingzielen die aantrekkingskracht is, of heb je ook tweelingzielen waarbij die aantrekkingskracht niet is? Want als dat niet zo is, hoeven tweelingzielen niet elkaars ware te zijn.

En daarbij is het heel erg uitzonderlijk dat iemand zijn/haar tweelingziel vindt. Maar ja, dat idee heb ik ook over de ware. Die kans is ook enorm klein dat men elkaars ware vindt.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420