Loading...
nl

verschillende dromen verschillende vragen

Fatna
Fatna jul 11 '09
er zijn een paar veelvuldig terug kerende situaties in mijn dromen....

* dat ik lichamelijk pijn wordt gedaan of wordt vermoord door vader of oudste broer

* dat mijn man me bedriegt of verlaat

* dat ik mijn kind kwijt ben, nou ja kwijt, ik weet waar hij is maar ik kan er door verschillende redenen steeds niet bij komen

*dat ik probeer te rennen naar mijn familie (ouders) en dat ik maar steeds niet dichterbij schijn te komen...deze doom heb ik overigens niet meer gehad sinds een poos


ook een vraag over het getral 13, ik droomde onlangs dat ik in een gebouw op de dertiende verdieping moest zijn en dat mijn kamernummer ook 13 was....ik weet nog dat ik in de droom zelf dacht ' he dat is niet moeilijk te onthouden

waar staat dertien voor?? geen ongeluk hoop ik!
Delen:
Cialara
Cialara jul 12 '09
Dat lijken me akelige dromen Fatna, niet fijn om mee wakker te worden lijkt me!

Heb je in het reële leven ook problemen met je familie? Of heb je er angst voor op een of andere manier?
admin
admin jul 12 '09
Hoi Fatna,

Het lijkt alsof je angst hebt je dierbaren te verliezen ... maar aan de andere kant ben je ook bang voor je vader/oudste broer om een reden die alleen jij misschien zal weten.
Het niet kunnen bereiken van je kind, heeft misschien te maken met het geen contact kunnen maken met de twee zielen van je overleden kinderen?

Ik ben geen dromenuitlegger ofzo, dus schrijf dit vanuit mijn intuïtie.
Getal 13 ... zou niet weten. Staat misschien hier ergens op het forum. Zou misschien ook 1 + 3 = 4 kunnen zijn. Heb je met het getal 4 iets meer gevoel/duidelijkheid?

Liefs,
Marjan
Fatna
Fatna jul 12 '09
hoi jorine,

tja ik heb wel het een en ander meegemaakt met mijn familie maar sinds mijn zoon is dat eigenlijk goed gekomen, ik heb onbewust eerder de angst mijn vader teleur te stellen en dat ik hem pijn doe dan dat ik echt bang ben voor hem die mij pijn doet, en waarom ik die angst dromen heb over mijn broer weet ik niet want ik ben juist helemaal niet bang voor hem, nou dit is niet helemaal waar....mijn broer is geestelijk achter qua ontwikkelingen en ik ben wel eens bang dat hij nog als een puber denkt en dus ook als een puber agressief kan worden en zonder na te denken dingen te doen!!!

larapinta....ik zou niet weten of het geen contact hebben met mijn kindjes aan gene zijde zich uit in angst om dit kind kwijt te raken, ik heb die angst wel gehad tijdens de zwangerschap....en nu ik erover nadenk soms krijg ik nog wel eens gekke angst beelden in me hoofd waarin er iets gebeurt met mijn kind, maar ik denk dat iedere moeder die kinderen heeft verloren dit heeft, ik hoop zeker niet dat het toekomstbeelden zijn , BRRRR

en het getal 4 heb ik niets mee
Cialara
Cialara jul 12 '09
Angst speelt soms een loopje met ons in onze dromen! Ik heb ze ook wel gehad hoor! Ik had namelijk vroeger nogal eens problemen met onze oudste en dan droomde ik wel eens dat ik hem helemaal in elkaar sloeg! Ik voelde me zo schuldig als ik dan wakker werd... Ik denk dat dit soort dromen met onze angsten of verwerking van schuldgevoelens oid kunnen zijn, maar heb er verder geen verklaring voor. Ik heb ze gelukkig niet meer sinds een tijdje en daar ben ik heel erg blij mee. Misschien is dit voor jou ook van voorbijgaande aard.

Wat je kunt doen is onderzoeken hoe je band nu werkelijk is met degene waar je over droomt. En voor jezelf bepalen of je daar angstig of schuldig of wat dan ook bij moet voelen. Als dat zo is, kun je die gevoelens bijvoorbeeld accepteren, of proberen de relaties te verbeteren waardoor je je beter kunt voelen.

Een mooi instelling uit het boedhisme is deze:
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen. (zoiets, weet het niet meer zo goed ehehehe)

Liefs Jorine
admin
admin jul 12 '09
Quote:
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen.


Dit vind ik een prachtige zin!! Wow... Helemaal waar smile

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 12 '09
nou , die zin heft zichzelf op! grin
Cialara
Cialara jul 12 '09
ja, en dan krijg je rust smile
admin
admin jul 12 '09
geen strijd meer tegen iets, maar
acceptatie van wat is, zoals het is.
Stilte in je hart!
Cialara
Cialara jul 12 '09
Ja, maar tegelijk ook iets te kunnen verbeteren als je daar de mogelijkheid toe hebt en dan daardoor ook de acceptatie vinden grin
Fatna
Fatna jul 13 '09
inderdaad een hele mooie zin jorine, dank je

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki