Loading...
nl

even voorstellen

Cialara
Cialara jul 15 '09
Welkom hier op het forum Elizabeth smile
gast
gast jul 15 '09
Welkom laugh
Ik zie herkenningspunten in jou verhaal.
Islandlady
Islandlady jul 15 '09
Welkom Elizabeth mooi dat je gelijk je verhaal deelt met ons.

Liefs
Bea
admin
admin jul 15 '09
Hoi Elizabeth,

welkom hier

Groetjes
elizabeth
elizabeth jul 15 '09
White Time, dat is een hoge lichte Energie waar mee je situaties kunt healen, bijv. plekken waar rampen voorgekomen zijndit is op afstand werken, healen met dieren, healing voor jezelf, je medemens, kortom van alles. TIP Als je White Time googled dan komen er van allerlei sites tevoorschijn.
Dit najaar doe ik dan White Time 2. Het is een lichtere energie dan Reiki.
Reiki is meer aards. Heb met Reiki trouwens ook heel mooie dingen meegemaakt hoor! Ach, bij beide vormen van Energie ben je alleen maar een doorgeef-luik nietwaar? Maar heb een sterke drang om mij verder te ontwikkelen. Dit is steeds meer aan het rollen gegaan toen ik mijn tweelingziel tegen kwam. Dat is overigens een vrouw. Geen seksuele relatie wat vaak genoemd wordt. Maar wel hele diepe liefde en ongekende dieptes waarin je geheel bij jezelf blijven moet wat niet zo makkelijk is altijd. Dit is trouwens een leuke site die ik tegenkwam met Googlen over tweelingziel. Ach ja, niets is toeval
admin
admin jul 15 '09
welkom Elisabeth, grin
heb al gegoold.

en vond dit...interessant




Wing Manual

Gebruik je Vleugels!

Als je afstamt van Engelen, of als je op een of andere wijze een verbinding hebt met het Rijk der Engelen, dan is het vrijwel zeker dat je ook hier op aarde etherische vleugels hebt. Engelen gebruiken hun vleugels niet alleen om te vliegen. Hun vleugels zijn vibrationele instrumenten met het vermogen te helen. Als je deze vleugels hebt, dan is het beslist aan te raden om de "kracht" van je Vleugels te gebruiken wanneer je iemand behandelt. Het is nog beter om, in een behandeling, deze Engelenergie te combineren met de Golden Movement. Ook als je niet behandelt kun je je vleugels gebruiken om anderen te ondersteunen in hun leven. Wanneer iemand ziek is, pijn heeft, boos, verdrietig of op wat voor een wijze dan ook ondersteuning nodig heeft. De energie van jouw vleugels heelt, verlicht en transformeert. Het hebben van vleugels biedt ook voordelen in het behandelen op afstand. Helende energie die via je kruinchakra binnen komt wordt versterkt, door deze door je gespreide vleugels heen te laten stromen richting de persoon die je wilt behandelen of ondersteunen. Daarbij vermengt de energie die je binnen krijgt zich met jouw engelenergie.

Om het leren werken met je vleugels wat eenvoudiger te maken geef ik je hierbij een Wing-Manual (deze heb ik ontvangen van Channie Centara Cha, hoofdlerares Universal White Time Healing). Als je met behulp van onderstaande manual de bewegingen van je vleugels beheerst, heb je geen woorden meer nodig om ze te bewegen.

Juist nu in deze tijd is het belangrijk om je vleugels zo veel mogelijk te gebruiken. Door jouw engelenergie te verspreiden bevorder je het bewustwordingsproces van jezelf en diegene die je aanraakt.
Gebruik je vleugels zoveel je wilt, wanneer je iemand omarmt, troost of wanneer dan ook. Op deze wijze ben je niet alleen een menselijke Engel maar trek je ook meer en meer Engelen van Thuis aan.

Sane: (uitspreken op de engelse manier)
De vleugels zullen zich openen net als van een vogel of een vlinder en dat ligt aan hun vorm.
Datté/Matté:
De rechter vleugel strekt zich uit naar rechts. Kan gebruikt worden om de vleugel ergens boven te houden.
Môné/Dôné:
De linker vleugel strekt zich uit naar links en kan gebruikt worden om de vleugel links ergens boven te houden.
Skegé:
Alle twee de vleugels recht op. In deze positie kun je het gouden licht naar de toppen van de vleugels brengen en het witte licht kun je naar je kroonchakra brengen, als je dat wilt. Je kunt deze kleuren ook andersom gebruiken.
Rannin:
Stel je voor dat je iemand knuffelt, dan is het goed om de vleugels om hem heen te slaan zodat hij zich geborgen voelt.
Rannish:
Recht vooruit, dit is een goede manier om te starten met je healing. Je zit bij de cliënt zijn hoofd en je houdt je vleugels langs de cliënt heen. Mochten ze in bed liggen, langs hun bed.
Randisch:
Flapperen met je vleugels. Je moet je vleugels steeds schoon houden. Als je dit doet kun je God persoonlijk vragen om hulp. (Hoogste van het Hoogste). Als je flappert met je vleugels zul je al het spirituele afval van jezelf en de mensen om je heen verwijderen!
Dermi:
Dit woord zal je vleugels helemaal sluiten. Je kunt zo je vleugels verbergen. Niet eens een helderziende kan ze dan ontdekken.
Darvash:
De vleugels zullen nu gesloten worden op de gewone manier. Laat ze zo niet te lang zitten, maar gebruik ze!
Packér/Packor:
Hiermee raak je iemand voorzichtig aan met de toppen van je vleugels.
Cicka: (spreek je uit als Siska)
Hiermee sla je de vleugels om jezelf heen. Dit is goed om jezelf te beschermen, bijvoorbeeld als je gaat slapen.
Narmach:
Het openen van vleugels van Licht. Hiermee laat je de energie van je hartchakra's door je vleugels heen lopen ( Na Narmach altijd sava!).
Sava:
Zorgt ervoor dat de energie doorstroming van het hartchakra weer normaliseert.

Veel plezier.
!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 16 '09
Hey dat ziet er wel verdacht veel uit als de vleugelchakra die bij de engelmensen weer erg bekend is smile.
Cialara
Cialara jul 16 '09
Wow! Eindelijk een uitleg en een manier om er iets en mee te doen! Vind alleen die termen een beetje gek...

Heb trouwens zelf al ontdekt dat ik "gouden" energie gebruikte naast het Reiki om... dus dat komt overeen met wat Bellefleur nu heeft gevonden grin
Eruan
Eruan jul 19 '09
Welkom Elizabeth! smile

(Wat een mooi stuk heb je gevonden Bellefleur!)
Lena
Lena jul 20 '09
hallo elizabeth smile
Natalie1986
Natalie1986 jul 22 '09
welkom hier op merudi elizabeth!!

Liefs Natalie
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki