Loading...
nl

engelendroom

lotus
lotus jul 10 '09
ik heb een poosje terug deze droom gehad die ik graag met jullie wil delen.

ik stond in een slaapkamer met meerdere mensen om een bed waar een tiener in lag te slapen.
op dat moment kijk ik de slaapkamer uit naar een andere slaapkamer en zie de deur wat open gaan en ik zeg slaapt daar nog iemand en de anderen zeiden van ``NEE`` dus die deur gaat weer dicht.
kijk ik weer naar de deur gaat ie weer open en verschijnt er blauw licht en plots komt er een jonge vrouw tevoorschijn met zwart lang haar en antraciete engelenvleugels en ze had een mooie zijden baluwe jurk aan.
ze gaf het meisje dat op bed lag licht door haar vleugels te openen en je zag het licht van de velugels afkomen en daarna mij wat licht wat ik heel erg raar vond van waarom ik.
ik was op een slaapkamer en toen kwam dat meisje dat op het bed lag en zie ooh jij bent er ook nog en ik zeg ja ze heeft ons niet meegenomen maar ik zag er ook niet meer.
toen ik wakker werd had ik een enorme energie en voelde me ineens heel erg goed crazy

Is er misschien iemand die mij deze droom kan verklaren !!!

groetjes lotus
Delen:
Cialara
Cialara jul 10 '09
Hoi Lotus,

Ik kan hem niet echt verklaren behalve dat je een ontmoeting had met waarschijnlijk je beschermengel smileWat een mooi heldere droom verder, daar wordt je blij van.

Liefs Jorine
Beschermengel
Beschermengel jul 10 '09


Ja ..of een helende engel, erg mooi hoor je droom...fijn zijn die dromen altijd met gevoel ( heb ik ook soms) energie dromen noem ik ze.. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki