Loading...
nl

Rearranged Hikari/Simple And Clean

Richie Richard
Richie Richard jul 9 '09
Nu, Hikari, staat hier bekend als mijn levens melodie.

Gister had ik het er een beetje over met Miyase. Haar eerste reactie was dat het een beetje triestig was.
En ze heeft gelijk. Het is zeker geen vrolijk nummer. Dus vandaag ben ik weer met mijn piano kunsten aan de slag gegaan. En heb ik het een tikkie versneld. Een tikkie meer noten gegeven. Waardoor het een vrolijkere sfeer geeft. Ook heb ik drum tabs en gitaar tabs gemaakt. Al ben ik daar nog niet helemaal tevreden over.

Het is maar een klein stukje, maar het is een begin.
Denzil - Simple and Clean - Rearranged.mp3
Delen:
Eruan
Eruan jul 9 '09
Ha Richie!

Gaaf gedaan hoor!
In het eerste stukje vind ik de drum er niet helemaal geweldig onder passen maar het tweede stuk vind ik echt geweldig. Het is dan vrolijker meer geluid en de klank is een stuk voller. smile
Heel erg leuk!
Richie Richard
Richie Richard jul 9 '09
Ja, de eerste stuk was ik de beat aan het zoeken.. Vergeten om het aan te passen tongue
Richie Richard
Richie Richard jul 9 '09
En zo klinkt het als ik het zelf speel op mijn keyboard:
Denzil - Simple and Clean - Rearranged - keyboard ( &Electric pad).wma
admin
admin jul 9 '09
Niet slecht, maar ik vind je piano wel erg staccato, en dat vind ik zonde, daar zou je meer een geheel van moeten maken blushDan wordt het volgens mij nog mooier smile
Maar petje af, ik doe het je niet na !!!
Richie Richard
Richie Richard jul 9 '09
staccato? Wat betekend dat? tongue

Ik weet er niet zo gek veel van hoor.. Ik kan geen noten lezen dus ik moet het puur op hoor maken. En mijn keyboard.. Heb ik al sinds dat ik 8 jaar ben en het is gekocht in de intertoys. Eentje voor kinders dus. Ik kan er geen harde tonen of zachte tonen van maken. Helaas.
admin
admin jul 9 '09
Het klinkt allemaal zo kort, er zit geen verband van de ene noot naar de andere ... het lijken allemaal aparte nootjes die niks met elkaar te maken hebben, en je zou juist in een muziekstuk het een geheel moeten maken wink
Richie Richard
Richie Richard jul 9 '09
ow dat.. dat wordt gefixt met akkoorden.. Tenminste normaal gesproken als het om een piano stuk gaat..
Richie Richard
Richie Richard jul 11 '09
Maar ik kan geen akkoorden aan slaan. Ik heb geen idee hoe tongue

Was ik vergeten er bij te zetten ^^

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki