Loading...
nl

Tel je zegeningen topic

admin
admin jul 12 '09
Hahaha, geweldig je zegening van de kraker!! Dat lucht op en voelt supergoed neem ik aan smile

Ja, mijn ex ... verhaal apart. Maar goed, het is alleen jammer dat blijkt dat mijn dochter meer met die periode vast zit in haar emotie dan ik dacht. Maar ook daar komen we wel uit!!!

Liefs,
Marjan
Natalie1986
Natalie1986 jul 13 '09
Wow Miyase dat is heftig!! gaat het inderdaad wel weer een beetje beter met hem?

Mijn zegeningen zijn:

* 'S ochtends de vogels horen fluiten.
* Mijn familie en vrienden om me heen ik kan daar zo van genieten.
* Een lach van een voorbijganger.
* kinderlachjes horen! zo puur.
* een poes of hond die om aandacht vraagt door lekker bij je aura te gaan zitten.
* de bloemen die mooi bloeien en het gras die zo mooi groen is.
* vrolijke mensen.
* het gevoel dat je echt iets hebt betekent voor iemand.
* het ruiken van een heeerlijke geur ( Jill Sander sun wink)
* het ruiken van bossen als het net geregent heeft.
* het lezen van een super mooi boek.
* verliefd zijn ( wie niet )
* leren van nieuwe dingen waarvan je dacht dat je het nooit zou kunnen.
* genieten van mensen die andere mensen helpen.
* heel goed beseffen dat je het heel goed hebt en dat er mensen zijn die het veeel slechter hebben dan jij.
* genieten van vrede en leven in een oorlogvrij land. niet zo vanzelfsprekend.
* de zon die op je gezicht brandt.
* de regen die een lekkere geur achterlaat.
* als het sneeuwt
* genieten van je favourite bandje die optreedt.
* ik geniet er van om te werken met mensen met een verstandelijke beperking.
* liedjes zingen en zo vals mogelijk.
* herrineringen ophalen met een goede viendin.
* oude liedjes luisteren.

Zo zijn er nog zo veel dingen waar ik echt mijn zegeningen uit haal. Waar ik zo blij van wordt laughdit is nog maar een klein deeltje.
Lin
Lin mei 28 '10
Ik zie dat het al een tijdje geleden is dat er op deze mooie toppic is gerageert, tijd voor nieuwe zegeningen dan maar :

*Onze kinderen zien lachen en heerlijk kind zijn
*Nadat het geregent heeft lekker met z'n allen in de plassen springen...heerlijk gewoon !
*De dikke knuffels en kusjes die me kinderen aan ons geven, vooral die kleine armpjes om je grote breede schouders..
*Geleerd te hebben dat waar het 1 de deur dicht gaat het andere zich wel weer opent..en das echt waar !
*Dat mijn man en ik heel intens gelukkig zijn en een stabiele liefdevolle basis aan onze meiden kunnen geven.
*Dat ik een hele fijne band heb met met mijn moeder.
* De wetenschap hebbende dat mijn vader de foto;s van onze meisjes heeft (via mijn opa verstuurd perpost)
*Dat ik weer kontakt heb met mijn opa
* Dat ik sinds 16 jaar geleden weer kontakt heb met mijn moedersfamilie en dat de misverstanden en leugens openlijk besproken zijn.

Mja hele waslijst..kan nog wel even door gaan hihi

Liefs Lin
admin
admin jul 17 '10
Ik ben al een tijd aan het solliciteren op een andere baan!
Iedere keer kreeg ik afwijzing na afwijzing
Zag het op mijn huidige werk ook helemaal niet meer zitten vanwege het belemmeren van mijn eigen kunnen en leerproces...

En heb altijd gedacht als het de juiste tijd is en als de baan voor mij moet zijn krijg ik hem

En juist de baan waar ik van dacht nee dit wordt hem toch niet na al zoveel afgewezen te zijn, was totaal niet enthousiast kreeg ik een belletje... dat ze zo enthousiast waren en ik aangenomen was smile
gast
gast jul 17 '10
Gefeliciteerd!
HappyGirl
HappyGirl aug 10 '10
Tel je zegeningen, het klinkt zo mooi. En toch dacht ik dat het er niet veel waren (ben soms nogal een zwartkijker ;-) )...tot ik het even ging opschrijven voor mezelf

*Heb 2 heerlijke en gezonde kinderen
*Een superlieve vriend
*Heb een fantastische familie die me overal in steunen
*Een geweldige schoonfamilie
*De beste vriendin in de wereld waar ik een geweldige relatie mee heb
*Mijn gezondheid
*Heb geleerd dat niet alles zwart of wit is
*Heb geleerd wat echt lachen is
*Ook wat echt verdriet hebben is

Zo kan ik nog wel even door gaan...

Liefs HappyGirl
Raida
Raida dec 15 '10
Leuk topic!!

-Ik dank mijn gids om er voor mij te zijn als ik het moeilijk heb, en om mij op tijd en stond een lach te zenden.
-Ik ben dankbaar voor mijn 2 prachtige meisjes waar ik zielsveel van hou
- voor mijn vriend waar ik alles tegen kan zeggen, ook al weet ik dat hij mij niet altijd begrijpt, en die ook veel moet kunnen verdragen van mijn karakter
-ik dank moeder aarde omdat ik er deel van mag uitmaken
-ik ben dankbaar voor de goeie kwaliteiten die ik meegekregen heb, over de slechte rep ik geen woord ;-)
-ik ben ook enorm dankbaar dit forum ontdekt te hebben, en de kans krijgen om zoveel bij te leren
-ik ben dankbaar dat ik andere mensen mag verlichten en mag helpen als het wat minder gaat

En ik ga het even hierbij houden, kan wel dingen blijven verzinnen!!
Serenity
Serenity jan 12 '11
Dank u...
Mijn kind zit in bad met het douches gordijn dicht, nu het bad gevuld is kan de douches uit en het gordijn open.
helaas drijft deze in het water en word het spelen al moeilijker met een klef ding in bad. ^^
Dus ik schudden dat gordijn af en probeerden het omhoog te doen en te laten rusten op de zijkan....hij glee natuurlijk eraf.
Plots kwam er een idee in mijn hoofd terwijl ik er niet aan zat te denken.
"Laat ik het gordijn vast zetten, met die witte klem die is lekker stevig!"
In 1sec. wist ik waar die klem lag en ik pakte hem in 1handomdraai .
Idem met het gordijn in 1handomdraai wist ik hoe hij vast moest en ook bleef zitten, hup en klaar was kees!

Dit soortige oplossingen (zonder dat ik ernaar zocht) krijg ik vaker.
Ik ben er meer en meer bewust ervan en ben dankbaar en voel me blij dat ik geholpen ben ookal vroeg ik er niet om, zo lief!!
Dan zeg ik ook 'Dank u!' en glimlach erbij...^^

Nu kan ik wel heel bij de hand zeggen 'wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.' maar zelfs op dat moment ben ik er niet mee bezig.
Ik ben gewoon blij, en meer niet!
Oja leuke parodie op dit spreekwoord (lang leve google)'Wie het kleine niet leert, doet het grote verkeerd.' klopt ook als een bus!! ^^

Quote:
Ik weet het nu,'het zijn de kleine dingen die het doen die het leven zo leuk maken'

Serenity
Serenity aug 18 '11
slamenietdood.web-log.nl/sla_me_niet_dood_over_kleine insecten en andere beestjes.
Ik ben dankbaar dat deze site op mijn pad kwam het hielp mij herinneren dat ik ook vroeger liefde had voor insecten en andere beestjes.
Steentjes en taken, mooie bladeren, en kastanjes e.d.
Toen voelde ik me erg verbonden met de natuur, dankbaar ben ik met zoveel moois om me heen, ik dank u heer.
Serenity
Serenity aug 18 '11
ik heb net een bosje anjers gehad van de buuf!
Ze zijn prachtig roze oranje, echt heeeeel mmmooi!!

Symboliek:Bloem Symboliek - Betekenis Kleur Roze
De bloemenkleur roze staat voor romantiek, tederheid, teerheid, blijdschap, geboorte, onschuld, ingetogenheid (lichtrose), zoet en zachtheid.

Bloem Symboliek - Betekenis Kleur Oranje
De bloemenkleur oranje symboliseert vrolijkheid, warmte, gezelligheid, optimisme, plezier, kracht, vitaliteit, energie, extravertie, aandacht, beweging, feestelijkheid, sportiviteit.

hahahaha laughOMG Godallemachtig wat is het leven prachtig! ^^ laugh
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki