Loading...
nl

Zwarte energie wolk in mijn lichaam

es
es jul 9 '09
NiMs, het doet denken aan mijn droom van een tijdje terug, die ik hier ook gepost heb.
Ik was ook op mijn slaapkamer in mijn ouderlijk huis. Door het raam kwam iets onzichtbaars tegen wat zich aan mij vastklampte. Het heeft een paar weken aan mijn linkerbeen gehangen. De buurman is er daadwerkelijk voor op de loop gegaan die avond, ik heb het als zwart wolkje door het huis zien vliegen.
In mijn dromen trok het mijn dekens weg, en op een gegeven moment zakte het in mijn lichaam, waarna het mijn lichaam gebruikte om er o.a. mijn man uit bed te kegelen. Toen was ik het zat, maar ik kon het niet wegkrijgen. Toen ik me, nog steeds in mijn droom, afstemde op Reiki vloog het naar beneden, mijn lichaam uit, terwijl 'ik' (niet zelf dus, alleen mijn lichaam) een verschrikkelijk onaardse lange brul gaf.
Wat het betekent weet ik niet, maar het zou ook met een transformatie te maken kunnen hebben... In ieder geval was het negatief, en van buitenaf. Letterlijk. Ik droom vaker over mijn slaapkamer thuis, en dat heeft wel een bepaalde betekenis, alsof het een bepaald niveau van mijn bewustzijn is.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 9 '09
Nou dat lijkt er inderdaad wel erg veel op. Volgens mij is er een proces aan de gang bij veel meer mensen. Het opruimen van het aardse karma is het eerste waar ik aan denk als ik dit zo lees.
Heidelroos
Heidelroos jul 24 '09
Origineel bericht van: NiMS
Nou dat lijkt er inderdaad wel erg veel op. Volgens mij is er een proces aan de gang bij veel meer mensen. Het opruimen van het aardse karma is het eerste waar ik aan denk als ik dit zo lees.


Dan heb ik véééél aards karma op te ruimen !!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 24 '09
Wat bedoel je? Je droomt dit iedere dag?
elizabeth
elizabeth jul 24 '09
Hallo,
Naar mijn idee had je een entiteit bij je.
Als ik Voyagers lees hebben wij nu geen Karma meer en ook geen Zielsafspraken. Dat is omdat we nu naar de Nieuwe Tijd gaan.
Als je niet krachtig in het leven staat of je hebt een ongeluk gehad, ziek geweest kan je een gat in je aura hebben waardoor de entiteiten bij je kunnen komen.
Dus het is zaak goed op jezelf te passen en krachtig in het leven te staan.
groeten Elizabeth
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 24 '09
Hoi Elizabeth, bedankt voor je reactie. Dit was echter geen entiteit (want daar heb ik vaker mee te maken gehad). Wat dit is herkende ik laatst nog in een artikel in de paravisie. Hierin werd Carina Dresschers door een engel meegenomen naar een plek waar ze op de aarde kon neerkijken. Ze zag een zwarte mist / roet om de aarde heenhangen en ze vroeg aan haar engel wat dit was. Die vertelde haar, dat dit alle negatieve energie van de mensen was, die als een soort onpersoonlijke mist om de aarde heen hangt. Toen zag ze ineens een gouden straal door de mist heen breken die wat van deze roet weghaalde. Toen ze vroeg wat dit was, antwoordde de engel dat er gelukkig mensen zijn die bezig zijn om deze negatieve energie op de wereld te transformeren naar positieve energie. En dat was de gouden straal die ze zag.

Nadat ik dit gelezen had, wist ik zeker dat ik dit dus ook heb gedaan.
elizabeth
elizabeth jul 24 '09
Okay,
dat is dan wel mooi dat je dat mocht doen.
er is ook zoveel te doen in allerlei visies.

We leven in een zeer bijzondere tijd.
Het boek Voyagers van Ashayana Deane is overigens wel een aanrader.
vriendelijke groet
Elizabeth
Heidelroos
Heidelroos jul 24 '09
Origineel bericht van: NiMS
Wat bedoel je? Je droomt dit iedere dag?


Nope, ik heb gewoon veel karma te ruimen..
Zie bij anderen zwarte wolken om hen heen..
Bij mezelf is grotendeels opgeruimd nu ahaha..

Maar euhm, gaan we nu een ander topic openen over karma ofzo?
Of is het weer teveel offtopic ??? (sorry effe pist off)
admin
admin jul 24 '09
Quote:
Maar euhm, gaan we nu een ander topic openen over karma ofzo?
Of is het weer teveel offtopic ??? (sorry effe pist off)


Ik ben hier niet blij mee, Heidelroos, je hoeft niet steeds op elk topic nu pist off te vragen of je off topic gaat. Ik verwijder het als je daarmee doorgaat. En het heeft niet veel te maken met macht van een moderator, we moeten het hier wel gezellig houden en respect voor elkaar. Ik vind dit getuigen van dis-respect tov andere leden.

Groetjes,
Marjan
Heidelroos
Heidelroos jul 24 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Quote:
Maar euhm, gaan we nu een ander topic openen over karma ofzo? Of is het weer teveel offtopic ??? (sorry effe pist off)


Ik ben hier niet blij mee, Heidelroos, je hoeft niet steeds op elk topic nu pist off te vragen of je off topic gaat. Ik verwijder het als je daarmee doorgaat. En het heeft niet veel te maken met macht van een moderator, we moeten het hier wel gezellig houden en respect voor elkaar. Ik vind dit getuigen van dis-respect tov andere leden.

Groetjes,
Marjan


Volgens is het nu pas echt offline?
en hoort jouw mededeling bij het jakhalzencafé?

Er is geen geen dis-respect, ik toon enkel ongenoegen..
Er is niemand uitgescholden door mij..!!
Ik héb respect voor iedereen... héél veel zelfs ...
Dus respecteer ik ook jouw mededeling...

Je verwijderd maar een end weg als het voor jou beter voelt !!
Je kunt het ook verplaatsen naar jakhalzencafé..

Kep geen zin om elk woordje in een gouden weegschaal te leggen, omdat het misschien een klein beetje off topic kan zijn...

Groetjes en een fijne avond gewenst..
admin
admin jul 24 '09
Heb er ook geen moeite mee, maar ik ben nu eenmaal ook iemand die megasnel off-topic gaat. Door dingen die geschreven worden kom je soms op andere gedachten en kun je afdwalen, maar dat is iets wat ik juist leuk vind.
Ieder zijn ding, ik ben het er niet mee eens dat Heidels reactie getuigt van geen respect.

Maar goed ik bemoei me weer ergens mee....
Cialara
Cialara jul 28 '09
Origineel bericht van: NiMS
Nou dat lijkt er inderdaad wel erg veel op. Volgens mij is er een proces aan de gang bij veel meer mensen. Het opruimen van het aardse karma is het eerste waar ik aan denk als ik dit zo lees.


Interessant vind ik dit wel! S heeft in een visioen ook te maken gekregen met een zwarte rivier in zijn geval. Hij vond het wel een beetje angstig/vervelend. Maar later kreeg het goud toch weer de ruimte terug. Ik denk toch dat dit met het aardse karma te maken heeft, en dat er in deze periode heel veel gebeurd. Hij heeft dit visioen een week na jouw droom/ervaring gehad...
Lena
Lena jul 31 '09
Origineel bericht van: Karin
Heb er ook geen moeite mee, maar ik ben nu eenmaal ook iemand die megasnel off-topic gaat. Door dingen die geschreven worden kom je soms op andere gedachten en kun je afdwalen, maar dat is iets wat ik juist leuk vind.
Ieder zijn ding, ik ben het er niet mee eens dat Heidels reactie getuigt van geen respect.

Maar goed ik bemoei me weer ergens mee....


dan ik ook maar even nog,wat overdreven allemaal.....
vooral omdat heidel gewoon iets constateerd en het woord pist off(heel netjes uitgedrukt) gebruikt?
sterker nog heidel ziet de dingen in het juiste perspectief...
admin
admin jul 31 '09
Bij deze trek ik dan maar het boetekleed aan, om te laten weten dat ik het misschien te persoonlijk heb aangetrokken. Zullen we bij deze dan alsjeblieft een streep trekken onder wat wel of niet waar is en wie wel of niet gelijk heeft??

Liefs,
Mar
Lena
Lena jul 31 '09
boetekleed? ben je mal...
iedereen reageert op zijn eigen wijze...
dat is juist zo leuk..
en wel of niet gelijk... is altijd maar een persoonlijke kijk op wink
admin
admin jul 31 '09
Origineel bericht van: Lena
boetekleed? ben je mal...
iedereen reageert op zijn eigen wijze...
dat is juist zo leuk..
en wel of niet gelijk... is altijd maar een persoonlijke kijk op wink


smiledank je blush
Heidelroos
Heidelroos jul 31 '09
Origineel bericht van: Larapinta


Liefs,
Mar


Zelf was ik het topic allang weer vergeten *knuffel-de-knuffel*

effe een virtuele streep trekken dan maar... wink

-------------------------------------------------------------------
admin
admin jul 31 '09
K'was het ook al vergeten!! grin
admin
admin jul 31 '09
Quote:
Zelf was ik het topic allang weer vergeten *knuffel-de-knuffel*

effe een virtuele streep trekken dan maar...


smileDank je wel !!!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki