Vandaag een hele rare dag gehad die begon met een hele bizarre droom.
Ik lig in mijn geboorte huis in mijn oude slaapkamer. Ik kijk naar het raam en zie dat er een zwarte rookwolk naar binnen komt (zoals je die ook in Lost ziet, dat rookmonster?).
Het komt naar me toe en ik word er een beetje angstig van omdat ik weet dat het een negatieve angst is. Ik gebruik mijn energie om het tegen te houden en de rook stopt voor mijn gezicht en komt niet verder.
Het wil ook niet weggaan dus ik besluit de energie volledig in mij op te nemen. Ik gebruik mijn energie om het te pakken en ik trek het naar me toe.
De wolk komt helemaal om mij heen en ineens zie ik een gouden gloed om me heen. Alsof ineens de zon begint te schijnen in mijn kamer en het ziet er allemaal goud uit. Ik voel ook super veel positieve energie bij me naar binnen kruipen terwijl ik nog in de grijze wolk hang. Het lijkt wel alsof ik de energie helemaal opzuig en met mezelf integreer.
Op dat moment wordt ik wakker en ben echt een beetje de weg kwijt. Ik ben super moe en heb echt de hele ochtend enorm veel moeite gehad om een beetje wakker te blijven.
Ook heb ik de hele dag het gevoel dat ik er helemaal niet bij ben. Alsof ik in twee werelden leef. Er gaan dingen langs me heen en lijkt wel alsof ik een trip aan het maken. En dan ben ik bij momenten weer super helder en lijkt er niets aan de hand.
Ik weet dat beide dingen met elkaar te maken hebben en dat het niet zomaar een droom was en dat er iets is gebeurd. Ik weet alleen niet zo goed wat dit nu precies was, dus ik ben benieuwd of jullie een idee hebben.