Loading...
nl

Zwarte energie wolk in mijn lichaam

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '09
Vandaag een hele rare dag gehad die begon met een hele bizarre droom.

Ik lig in mijn geboorte huis in mijn oude slaapkamer. Ik kijk naar het raam en zie dat er een zwarte rookwolk naar binnen komt (zoals je die ook in Lost ziet, dat rookmonster?).

Het komt naar me toe en ik word er een beetje angstig van omdat ik weet dat het een negatieve angst is. Ik gebruik mijn energie om het tegen te houden en de rook stopt voor mijn gezicht en komt niet verder.

Het wil ook niet weggaan dus ik besluit de energie volledig in mij op te nemen. Ik gebruik mijn energie om het te pakken en ik trek het naar me toe.

De wolk komt helemaal om mij heen en ineens zie ik een gouden gloed om me heen. Alsof ineens de zon begint te schijnen in mijn kamer en het ziet er allemaal goud uit. Ik voel ook super veel positieve energie bij me naar binnen kruipen terwijl ik nog in de grijze wolk hang. Het lijkt wel alsof ik de energie helemaal opzuig en met mezelf integreer.

Op dat moment wordt ik wakker en ben echt een beetje de weg kwijt. Ik ben super moe en heb echt de hele ochtend enorm veel moeite gehad om een beetje wakker te blijven.

Ook heb ik de hele dag het gevoel dat ik er helemaal niet bij ben. Alsof ik in twee werelden leef. Er gaan dingen langs me heen en lijkt wel alsof ik een trip aan het maken. En dan ben ik bij momenten weer super helder en lijkt er niets aan de hand.

Ik weet dat beide dingen met elkaar te maken hebben en dat het niet zomaar een droom was en dat er iets is gebeurd. Ik weet alleen niet zo goed wat dit nu precies was, dus ik ben benieuwd of jullie een idee hebben.
Delen:
admin
admin jul 8 '09
Ik herken het, of tenminste ik plaats het als en gelijklopend verhaal met een ervaring dat ik eergisteren had met twee zwarte silhouetten die op me afkwamen,
De wilskracht die ik stak in een opgestoken Hand als "halt niet verder" deden de silhouet vlak voor me stil blijven staan.
Ze hadden wel zin om in me te zijn, en ik had ze ooit al eens onbewust toegelaten
en gedacht dat het iets van mijzelf was(wat niet het geval is, omdat de silhouetten van buitenaf kwamen, maar dat werd me pas later duidelijk)en ze bengelen nu nog vlak rond me, en het spijpelt af en toe binnen, en dan moet ik mezelf zuiveren.
In jou droom is er een automatische Gouden periferie wie jijzelf bent, dat rondom je straalt. En toch is het vermoeiend.
Dat vermoeiende herken ik ook. volgens mij is dat toch door die rookwolk..die hoort bij het oude, en het Goud bij het nieuwe.
Ik ervaar voor mezelf en verandering , een kracht, zodat alles wat van buitenaf naar binnen komt ik nog weiger aan te nemen, als de energie niet mooi is. Maar het is zich nog duidelijk aan het vormen,
Hopelijk kan je hier iets mee..
admin
admin jul 8 '09
Nims, ik zou niet weten wat jouw droom betekent,
maar ik heb de afgelopen dagen ook wat andere dromen gehad dan
"normaal". Dromen met een "beetje" negatieve lading, waarbij de zonkracht uiteindelijk als positieve factor doorsloeg.

Ik voel me zowel helder als zweverig maar dat komt vast en zeker
door mijn medicijnen (ben met longonteking thuis)

Kan het misschien iets collectiefs zijn ?
Of een planetenstand of zoiets.
admin
admin jul 8 '09
Het is volle maan geweest op 7 juli, met maansverduistering.
admin
admin jul 8 '09
uh daar heb ik inderdaad wel eens last van ja confused
Cialara
Cialara jul 8 '09
Wat een bijzondere droom NiMS,

Het lijkt wel of je het negatieve hebt opgenomen en hebt getransformeerd naar positieve en daardoor zelf geheel compleet werd en begon te stralen...

Als ik het schrijven van Karen Bisshop en van Bellefleur lees, die hebben ook bijzondere dagen nu, misschien dat jij eenzelfde iets meemaakt...

Liefs Jorine
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '09
Vandaag heb ik een heleboel meer antwoorden gekregen op de betekenis hiervan. Ik was bij mijn natuurarts en die heeft precies eenzelfde ervaring meegemaakt (niet tijdens een droom) dat er een "zwarte wolk" zoals zij het noemde boven haar hoofd ging zweven en de energie bij haar naar binnen druppelde.

Na een tarotlegging en wat meer inzichten van boven blijkt het zo te zijn dat deze zwarte wolk de negatieve energie op deze aarde is, die een soort van eigen gedaante heeft gekregen. Het is nog niet ontwikkeld of heeft geen enkele vorm, maar het heeft wel een uitlaatklep nodig.

Dat wat mij gebeurde was een test waarin werd gekeken of ik intiutief wist wat ik met de energie moest doen en deze ook kon transformeren in plaats van weg te sturen en de deur dicht te gooien. Mijn opdracht is nu ook juist nog meer open te staan en de negatieve energie veel meer te transformeren.

De moeheid die ik ervaarde kwam vanwege het feit dat ik het niet meer begreep. Nu ik het weer volledig begrijp is mijn moeheid ook helemaal over smile. Ben weer super fit en ik weet wat ik moet doen.

Bedankt voor het meedenken allemaal en ik zie dat jullie ook een soortgelijk iets meemaken.
admin
admin jul 8 '09
Ja, jij haalt ze dus binnen en transformeert ze.
En mijn test was om ze juist niet binnen te halen, maar ze een halt toe te roepen.

Zo blijken er voor ieder verschillende tests te bestaan.
gast
gast jul 8 '09
Lijkt mij als ik dit zo lees dat je minder kans loopt dat het terug komt als je het transformeerd (dus er wel wat mee doen) omdat het dan niet meer die "negatieve" lading heeft maar geneutraliseerd is (door toevoeging van jou eigen "positieve" energie). Als je het weg stuurt of buiten jezelf blijft houden komt het ws steeds weer terug omdat het niet verandered is, het is nog steeds "negatief".
Maar ieder z'n ding. Je merkt het ws vanzelf of het weg blijft of niet.
admin
admin jul 8 '09
Zou het nodig zijn om de negatieve energie altijd eerst binnen te laten voor je het kunt transformeren?
Je kunt toch ook op afstand contact ermee leggen? En er als dit nodig is 1 mee worden en transformeren; komt het niet direct in je eigen energie (aura)systeem. Vind ik zelf een veiligere weg.
admin
admin jul 8 '09
Artemis, je hebt net hetzelfde gedacht als mij..
Tijdens een wandeling daarstraks met mijn hond ( bijzondere momenten altijd) kwam ik tot zo'n soortgelijke vaststelling.
Van op een afstand, contact leggen en transformeren, wat
voor mij persoonlijk dan weer het beste is.
gast
gast jul 8 '09
En als het nu eens zo is dat het van jezelf is maar je dit ontkent omdat je het niet wil?
Iets doorleven, dus vanuit jezelf, is meestal een stuk effectiever dan het van je af houden.
Het is natuurlijk altijd makkelijk om te zeggen dat het niet van jezelf is, maar je hebt het toch aangetrokken en dat kan volgens mij alleen als het ook in je zit.
Is het de angst om zelf gekwelt/gekwetst te worden als je de innerlijke transformatie niet aan durft?
admin
admin jul 9 '09
Innerlijke transformatie graag, maar ik hoor nu eenmaal bij die groep mensen die meestal "het slechte" in zichzelf zoeken en "het goede" buiten zichzelf zoeken. Loop hierdoor vaak tegen de lamp. Continu "mijn schaduwkant" willen accepteren of transformeren ..om er jaren later achter te komen dat het toch niet een stukje van mijzelf was..

Tja eenheid is alles... maar we leven hier op aarde (soms helaas)in de dualiteit.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 9 '09
Origineel bericht van: Artemis
Zou het nodig zijn om de negatieve energie altijd eerst binnen te laten voor je het kunt transformeren?
Je kunt toch ook op afstand contact ermee leggen? En er als dit nodig is 1 mee worden en transformeren; komt het niet direct in je eigen energie (aura)systeem. Vind ik zelf een veiligere weg.

Goeie vraag, dat weet ik eigenlijk niet. Toen ik in eerste instantie er contact mee probeerde te maken, kwam ik erachter dat het eigenlijk geen entiteit is, maar een onsamenhangend hoopje negatieve energie. Het lukte dus helemaal niet om er op afstand iets mee te doen.

Het in mezelf opnemen ging ook wel een beetje als vanzelf dus ik weet niet precies waarom ik het deed, maar het werkte wel. Zal wel een intuïtieve handeling zijn geweest.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 9 '09
Origineel bericht van: gast
En als het nu eens zo is dat het van jezelf is maar je dit ontkent omdat je het niet wil?
Iets doorleven, dus vanuit jezelf, is meestal een stuk effectiever dan het van je af houden.
Het is natuurlijk altijd makkelijk om te zeggen dat het niet van jezelf is, maar je hebt het toch aangetrokken en dat kan volgens mij alleen als het ook in je zit.
Is het de angst om zelf gekwelt/gekwetst te worden als je de innerlijke transformatie niet aan durft?

Deze vraag hebben we ook gesteld omdat ik ook eerst dacht dat het mijn eigen energie was, maar het antwoord van boven was heel duidelijk dat het niet mijn eigen energie was.
Heidelroos
Heidelroos jul 9 '09
Origineel bericht van: Artemis
Zou het nodig zijn om de negatieve energie altijd eerst binnen te laten voor je het kunt transformeren?
Je kunt toch ook op afstand contact ermee leggen? En er als dit nodig is 1 mee worden en transformeren; komt het niet direct in je eigen energie (aura)systeem. Vind ik zelf een veiligere weg.



Nou, de eerste keer voor NiMS...
Logisch dat je hier voor kiest..
Vandaar dus de vermoeidheid achteraf..
Energie transformeren kost veel energie.. (als dit één van de eerste keren is)
Daarna wen je er wel wat aan..

Ik zuig het ook niet op..
Maar transformeer het op een afstand..

NiMS, dit was geen droom smile
Er is iets op je kamer geweest..


Liefs van Heidel..
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 9 '09
Ik weet dat het geen droom was en op afstand transformeren kon in dit geval niet omdat er geen identiteit aan vast zat. Het was heel onrustig en ongestructureerd en moest dus in zijn geheel worden getransformeerd. Als ik het op afstand had gedaan, was er niets gebeurd.
admin
admin jul 9 '09
Kan het zijn ,dat je het vroeger 1 keer eerder hebt meegemaakt als kind? omdat je het hebt over je oude slaapkamer in je ouderlijk huis?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 9 '09
Voor zover ik weet heb ik dit niet meegemaakt als kind dus dat denk ik niet. Waarom ik droomde dat ik daar was heeft meer te maken met het feit dat de negatieve energie komt uit het verleden van verschillende mensen. Het is dus het afrekenen van Karma en positief maken.
admin
admin jul 9 '09
is dat vaker zo als je droomt dat je in je ouderlijk huis terug bent? hmm.. zou veel verklaren
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki