Loading...
nl

Massieve Verschuivingen Besluiten &Michael Jackson

Beschermengel
Beschermengel jul 7 '09
Karen Bishop, 30 juni 2009




Welkom!

De laatste paar weken kreeg mijn vader plotseling een acute afname in zijn witte bloedlichaampjes en bloedplaatjes. Opeens zomaar de controle kwijt, en links en rechts nieuwe symptomen en enorm achteruitgaan, hij ging uiteindelijk naar het ziekenhuis. Met diagnoses van doktoren over acute leukemie, aplastic anemia, en zelfs op het randje van de dood, we wachten nu op zijn beenmerg testresultaten, en dat duurt meestal nog wel even.

Mijn vader en ik zijn altijd erg close geweest, met een ongewoon goede en speciale relatie. Dit is een zware tijd, en de ene minuut denken we dit, en de andere minuut denken we misschien dat, met steeds weer andere doktoren die weer andere diagnoses en behandelingen geven. Soms voelen we ons hoopvol en ontspannen, en weten we misschien waar we mee te maken hebben, en dan ontrolt zich de volgende minuut weer een compleet ander scenario, en gaan we als een jojo heen en weer. En om zo dichtbij te zijn en vol stress, lijk ik ook wel een jojo, met betrekking tot het ontvangen van duidelijke informatie vanuit een hogere visie, terwijl ik tegelijkertijd hier in de menselijke vorm de menselijke emoties doorleef, tegelijk met verwarring.

Ditzelfde scenario geldt voor de huidige energie, zelfs na de solstice. Velen zijn nog steeds erg in de war, voelen de zwangerschapspause zonder de zwangerschap, zoals een van mijn lezers het zo leuk omschreef. Velen voelen nog steeds absoluut geen beweging en hebben geen gevoel voor richting. Net als de situatie met mijn vader...een klein stukje hier, een klein stukje daar, maar nog geen oplossing of feitelijke gronding in iets definitiefs. En bovendien, helemaal losgemaakt van de oude werkelijkheid, zijn de financiën misschien moeilijk voor velen, en mogelijkheden voor iets nieuws wat zich ontvouwt zijn bijna nihil op zijn best. De enige werkelijke ruimte van comfort in het scenario met mijn vader, en met velen in deze nieuwe energieën is gewoon acceptatie, overgave, vertrouwen in een hogere macht, en het geloof dat alles inderdaad in goddelijke en perfecte orde is.

Maar ondanks dat het een dode zone lijkt, een lege ruimte, of verwarring zonder gevoel van richting, is er eigenlijk veel meer gaande met de huidige energetische situatie dan dat het oog kan zien.

De solstice, net als altijd, schudde veel dingen door elkaar voor velen. Veel dat nog niet zijn oude en vertrouwde groef verlaten had werd plotseling opgepakt en in de lucht gegooid, en dat gaf plotselinge verliezen, catastrofes, en instant verandering van richting. Energie (in individuen) dat nog niet besloten had, werd nu opeens gedwongen om naar dingen te kijken, dingen te adresseren, en een soort van verandering of besluit te maken. De solstice van 21 Juni was inderdaad een katalysator voor velen, en het slaagde erin om nieuwe groei en veel beweging op verschillende niveaus te creëren.

En toch was voor sommigen een andere ervaring aanwezig. Voor mij, ik heb nog nooit in mijn leven de energie en ruimte ervaren die ik nu bezet. Nadat velen van mijn nieuwe stukjes bewustzijn en richting begonnen te arriveren na de solstice, voelde ik direct na de solstice een enorme instroom van een nieuwe ik die elke cel en elk stukje bewustzijn ging belichamen. Het is een verbazende en magische tijd, met ondersteuning en bewustzijn dat ik niet kan beschrijven. Ik ben op dit moment in de eerste stappen van het creëren van een hele nieuwe fysieke ruimte en een hele nieuwe werkelijkheid, met een ongekend gevoel van volheid, richting, en een enorme verbinding (zelfs ondanks is pas 15 pon kwijtraakte!).


Dus wat is er hier aan de hand? Waarom hebben sommigen de ene ervaring en anderen weer een andere ervaring?

De solstice creëerde een grondende energie, zodat alles dan kon volgen. Dus zullen dingen beginnen te manifesteren en te bewegen na de aankomst van de solstice. En het is een hele diepe en grondende verbinding waar we nu toegang toe hebben. Omdat alles inderdaad verbonden is, kan op deze manier een stukje weer een ander stukje beïnvloeden...en dat betekent dat de energie een bepaalde plaats moet bereiken voordat het weer met een andere energie kan verbinden. Op deze manier zijn er dus sommige energieën die nog wachten op de energie voor hen, om hun nieuwe verbinding te maken voordat zij op hun beurt naar achteren kunnen reiken en kunnen verbinden met de corresponderende energie achter hen. Al deze stukjes vormen uiteindelijk een geheel, een nieuw netwerk. En bovendien, moeten velen nog besluiten.

De nieuwe werkelijkheid is inderdaad heel nieuw. Het is een blank canvas wachtend op onze kwasten om de verf aan te brengen, en heel precies de kleuren aanbrengen om precies te creëren wat we verkiezen. Het is nu inderdaad leeg, zodat we helemaal opnieuw kunnen beginnen. Dus ondanks dat we de verf en de kwast hebben, is het nu aan ons om te besluiten wat we gaan schilderen. We kunnen de verf willekeurig aanbrengen, of we kunnen wat verf hier en wat verf daar aanbrengen, en zien wat daaruit tevoorschijn komt. Dus, wetend wat we gaan schilderen voordat we beginnen kan enorm helpen (tenminste voor mij), maar tegelijkertijd kan experimenteren met de verf weer leiden tot het ontstaan van iets heel nieuws.

Het voelt nu leeg omdat het leeg is. De manier dat ik uiteindelijk kon verbinden met mijn nieuwe ruimte was door overgave. Ik moest werkelijk uit de weg gaan en opgeven. Ik eindigde met het openen voor dingen en nieuwe ruimtes waar ik nog nooit van had durven dromen, en wat ver boven het niveau was waarvan ik dacht het aan te kunnen. Maar toen ik me eenmaal overgaf aan alles en toestond dat het ging manifesteren, kreeg ik op elke bocht ondersteuning (vooral nadat ik zeker was om mijn nieuwe richting te accepteren). Op deze manier zullen velen van ons nu toegewijd zijn aan de humanitaire aspecten van onze nieuwe ondernemingen, omdat dienen met verwaarlozing van onze eigen behoeften ons op een witte wolk zal dragen, terwijl onze eigen behoeften wonderlijk voorzien worden als we er gewoon geen aandacht aan schenken.



Wat?

Overgave kan helpen in het identificeren van onze nieuwe richting. Toestaan dat het zich ontvouwt en tegelijkertijd dingen accepteren groter dan we ons ooit hadden voorgesteld hadden, en zeker niet ons idee was, kan ook helpen. Dit is omdat we in de volgende fase van onze ziel schoenen stappen, en deze fase is verbazend, groots, en staat ons toe om zoveel meer van onze originele ziel blauwdruk en intentie te worden. Deze volgende fase is waar we echt voor kwamen. Het is absoluut eindelijk tijd. Het is het leuke en sappige deel. En dus, bereid om ons ware en authentieke zelf te worden, met ons ware en authentieke doel, en tegelijkertijd een kleinere en vervormde versie van onszelf of wie we dachten dat we waren los latend, kan ons sneller klaar maken.

Als jij je al overgegeven voelt, en nog steeds verward bent, heb je misschien nog niet helemaal overgegeven. Laten gaan betekent werkelijk alles loslaten dat je dacht dat je wilde. Het betekent energetisch compleet alles loslaten....alles. Niet hopen dat iemand jouw falende zaken zal kopen, of vasthouden terwijl je wacht op verandering of tot iemand jouw gaat redden. Dat is nog steeds vasthouden. Het betekent bereid zijn om alles los te laten, voordat je weer iets nieuws begint. Geen wensen, of hopen op stukjes die arriveren om jou te redden of die jou gaan toestaan te verlaten, of iets dergelijks. En ik heb het hier over energetisch loslaten...niet dat je fysiek wegloopt, tenzij dat een comfortabele beslissing is.

Als we bepaalde ruimtes verlaten, dan zullen er nieuwelingen aankomen op onze oude treden van de vibrationele lader die nu klaar zijn om die ruimtes te bezetten. Dus arriveren we opnieuw ergens anders, en laten we een lege ruimte achter, die iemand anders nu wil gaan vullen. Het proces van opschudden van de solstice veroorzaakt de veranderingen en de nieuwe beslissingen die gemaakt gaan worden, voor deze nieuwe aankomsten eindelijk hier zijn. En weet wel, dat waar velen gaan is nog steeds in het proces van gecreëerd worden door de voorlopers. We gaan naar iets heel nieuws, en het gaat niet over ons...het gaat over onze zielsbijdrage aan de mensheid en de nieuwe werkelijkheid. In andere woorden, een hogere versie van ons.

Dus zullen sommige individuen nog steeds de geen-ruimte bezetten, omdat ze zich nog niet helemaal overgeven hebben, om hun stap naar de volgende dimensionale werkelijkheid te kunnen maken, of (meer waarschijnlijk)...ze nog wachten op hun nieuwe verbinding, omdat op dit moment de voorlopers de weg banen en de deuren openen voor iedereen om te kunnen volgen. De nieuwe verbindingen vormen een verbazend netwerk en domino effect...allemaal perfect gepland om samen te verbinden op precies de juiste tijd.

Bovendien, als we aankomen in nieuw terrein op nieuwe dimensionale niveaus, is het heel gebruikelijk om een korte periode van duisternis te ervaren. Op het moment van de solstice, kan als het duistere en onplezierige dat we eerder losgelaten hebben plotseling weer opnieuw arriveren, en ons schijnbaar proberen af te houden van een verbinding. Het kan even geleken hebben alsof we achteruit gegaan zijn, maar dit is altijd deel van het proces. Deze tijd is heel kort, en dan is het weer voorbij, en het kan voor iedereen op een andere tijd komen.


Michael Jackson

Als er grote verschuivingen plaatsvinden, kan dat leiden tot het vertrek van zielen die grote hoeveelheden hoger niveau energie gedragen hebben. Toen Steve Irwin dood ging, liet hij de energie van het wild leven en het beschermen van het wild leven achter. Hij had deze energie zelf belichaamd op een grandioze manier, en bij het verlaten stond hij toe at deze energie opgenomen werd door vele anderen op onze planeet, en dus creëerde hij een veel wijder verspreid doel en hogere energie voor de hele planeet.

Dana Reeve creëerde hetzelfde effect toen zij vertrok. Zij belichaamde engelen energie, en dus, toen zij vertrok, kregen we de kans als een geheel om deze energie nu zelf te belichamen.

In andere tijden vertrokken zielen een grote hoeveelheid energie droegen omdat we voorbij de energie gestegen waren die ze belichaamden, en de rol van die zielen voorbij was. Anna-Nicole Smith was een van die zielen.

Als zielen die heel veel energie dragen vertrekken, dan kan hun plotselinge afwezigheid enorm gevoeld worden, en wat zij achterlaten creëert een rimpel effect omdat het zich uitbreid om de hele planeet te omhelzen en te belichamen op een nu meer gelijk verdeelde manier.

Michael Jackson, misschien wel de meest getalenteerde artiest van alle tijden, belichaamde een grote hoeveelheid hoger niveau energie. Hij was erg verbonden met een hoger niveau en met de "andere kant". Hij was heel zeker een brug; bracht deze hoger niveau energie in de vorm en gaf het dan aan de massa. En zich zo goed herinnerend hoe de "andere kant" was, vond hij het net als anderen extreem moeilijk om te bestaan in en begrijpen van deze vele male donkerdere energie die op de planeet was terwijl hij hier was.

Dus belichaamde hij enorme hoeveelheden energie van de andere kant en bracht dat hier. Op deze manier vertrok hij plotseling rond de tijd dat wij de solstice van 21 Juni ervaarden, omdat het nu tijd was om die energie aan de planeet te geven. Hij heeft ons nu deze energie gegeven om in ons zelf te belichamen. Hij hoeft niet langer zoveel zelf vast te houden, omdat de verschuiving van de solstice deze nieuwe verbinding voor de planeet gecreëerd heeft om nu zelf te ervaren.

Verontschuldiging voor een versnipperde en slecht geschreven Wings boodschap deze keer. Door de situatie met mijn vader is mijn concentratie niet al te best nu. Maar als altijd, dank ik jullie voor zoveel continue toewijding als mijn lezers. Mogen jullie allemaal net zo gezegend zijn als ik ben door jullie...

Met veel liefde en dankbaarheid,

Karen


http://www.goto2012.nl/nieuws2009/20090701.htm
Delen:
Precious1
Precious1 jul 7 '09
Ik wist het! Gisteren de documentaire gezien van Michael Jackson op Ned 3, daar bleek toch wel heel duidelijk uit dat hij een ziel is van een hoog niveau.
Op zeer jonge leeftijd al met zoveel emotie over de liefde kunnen zingen, zijn ongelovelijke creativiteit, de songteksten die hij s'nachts doorkreeg...dat zegt voldoende!
Beschermengel
Beschermengel jul 7 '09

Hoi Precious!.. en ja dat dacht ik dus ook!....oude ziel met hoog niveau, en wat leuk dat je er weer bent! ik miste je smile
Precious1
Precious1 jul 7 '09
Dank je smileLief dat je me miste!
Ja, was even met andere dingen bezig, druk met een ander forum. Maar het wordt weer tijd om hier te komen, dus ik dacht, eens even neuzen hier! wink

Anyway, mooi dat je hetzelfde denkt. Ik denk dat ie ook blij is om weg te gaan hier. Weg van de gekte!
Beschermengel
Beschermengel jul 7 '09

Quote:
Anyway, mooi dat je hetzelfde denkt. Ik denk dat ie ook blij is om weg te gaan hier. Weg van de gekte!

Inderdaad!!



En leuk hoor dat je hier komt neuzen smileje bent van harte welkom smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki