Loading...
nl

Lotus Wie wil mijn foto lezen

lotus
lotus jul 22 '09
hoi larapinta,

eigenlijks houdt niets mij tegen nu nog om hem eruit te zetten misschien alleen even het moment afwachten maar gister hebben we het er nog wel over gehad dat ie via de andere woningstichting wekelijks gaat reageren.
hij wil gewoon door samen met mij maar ik totaal niet meer met hem en dat heb ik hem wel effe duidelijk gemaakt.

groetjes lotus
admin
admin jul 22 '09
Lieve lotus, ik snap je helemaal, zit al vanaf augustus vorig jaar in exact dezelfde situatie. Maar het is zo makkelijk gezegd *trap* hem er maar uit. Je zet de vader van je kinders niet op straat. Je hebt mazzel dat hij eventueel nog bij zijn vader terecht kan, mijn ex kan nergens heen.
Wat ik wel merk is dat je volledig vastloopt, alles staat stil tot hij weg is. Je kunt niet voor of achteruit en het is net of je leven in de wacht staat.
Ook die van mij hoopt nog steeds stiekem, probeert me jaloers te maken met gesprekjes met andere vrouwen en wordt dan van binnen boos als ik juist heel enthousiast reageer.
Totaal geen aandacht voor de kids, tenzij hij merkt dat dat effect op mij heeft, toch vind ik nog steeds dat ik hem er niet uit kan zetten, hij reageert wel veel op woningen en staat regelmatig bijna bovenaan dus lang zal het niet duren.
ik had hem weer in huis gehaald omdat hij een nieuwe heup moest en ook nog eens zijn oude huis was kwijtgeraakt.
Nou ja huis, caravan en de camping werd verkocht, dus ikkes met mijn deurmatsyndroom zei: Ach kom maar, je hebt immers niemand meer.... en nu een jaar later zit ik er nog mee...
Grrr, ik ben blij dat ik hem kon helpen maar ja soms loopt zo'n situatie niet zoals je je had voorgesteld en kun je eigenlijk alleen maar alles op de nette manier afsluiten.
Dus nee eruit trappen is volgens mij geen oplossing al is het verdomd verleidelijk soms..

Goed dat je hebt duidelijk gemaakt dat je niet verder wil Lotus!
Is jouw ex geweldadig of aggressief?
lotus
lotus jul 22 '09
hoi karin,

vervelend zoon situatie maar wel fijn dat je in hetzelfde schuitje zit als ik dan kunnen we bijelkaar ons eitje kwijt.
hij is niet aggresief en geweldadig maar dreigt soms wel dat ie iets wil doen maar meent het niet.
hij hoeft maar 1 vinger uit te steken en dan is hier ook gelijk het huis uit.

groetjes lotus
admin
admin jul 23 '09
Wees je wel voorzichtig? Denk je dat hij de dreigementen uit kan voeren? Zorg dat je een netwerkje hebt voor het geval dat.
Helma
Helma jul 23 '09
Oh, wat heb ik toch een mazzel gehad, als ik dit zo lees. Mijn exman was verbaal sterk en manipulatief, maar toen hij vertelde dat hij homo was, heb ik hem de autobahn opgeschopt, en had dus een legitieme reden om zélf woonruimte voor hem te zoeken, wat me binnen een maand lukte. Dus heb ik hem netjes geholpen, zijn nieuwe huisje (caravan) schoongemaakt, huisraad meegegeven, en binnen drie maanden was hij weg.

Werden alle agressieve mannen maar homo... daar heb ik toch wel heel erg veel geluk mee gehad...

STerkte, Lotus, en jij ook, Karin.
lotus
lotus jul 23 '09
karin,ik heb back-ups klaar staan en of de dreigementen uit voert is tot nu toe meestal alleen tot zeggen geweest maar ik ben wel voorzichtig.

groetjes jeltje
admin
admin jul 23 '09
Het is niet makkelijk, en mijn ex had ook geen plek om te wonen, hij heeft 3 maanden in het magazijn gewoond waar hij werkte, tot hij een vakantiehuisje had. Maar het is wel ter zelfbescherming en ik ben daar hard in geweest, maar heb er geen spijt van.
Ik heb toen voor mezelf en mijn kinderen gekozen en dat was goed.

Sterkte jullie!
Marjan
admin
admin jul 23 '09
Ieder doet het op de manier die voor hem/haar het beste aanvoelt en zo moet het ook zijn.
Ondanks de misére die ik heb meegemaakt kan ik nog steeds die enorm lieve man zien die er van binnen in mijn ex zit.
Daardoor is het voor mij onmogelijk om zo hard te zijn, ook komen veel van zijn problemen door de ptts die hij heeft opgelopen in Libanon. Mijn moeder heeft ook veel shit meegekregen vanuit de tweede wereldoorlog en ligt daar tot de dag van vandaag nog goed van in de kreukels.
Met dat alles in mijn achterhoofd kan ik niet anders doen dan dat ik nu doe.
Of het verstandig is is een ander verhaal, wat ik er wel mee heb bereikt is dat we wel normaal zonder boosheid of verwijten uit elkaar kunnen gaan en daar ben ik heel blij mee.
De kinderen hebben in het begin erg veel moeite gehad met het feit dat we uit elkaar gingen en de ruzies die daar mee gepaard gingen, gelukkig heb ik ze nu kunnen laten zien dat wij als ouders in staat zijn om dat toch op een zo normaal mogelijke manier te laten verlopen.
Dat is me meer waard dan wat dan ook, hun rapporten zijn wederom om in te lijsten dus wat dat betreft hoef ik me geen zorgen te maken.
Er zullen beslist genoeg mensen zijn die me compleet voor gek verslijten, toch is dit voor mij persoonlijk de enige goede manier.
admin
admin jul 24 '09
Hoezo off-topic..sorry Lotus!
lotus
lotus jul 24 '09
uhm off -topic wat bedoel je precies karin.

groetjes lotus
Beschermengel
Beschermengel jul 24 '09

Het is een ander onderwerp geworden ..gebeurt wel eens meer hoor, en dan ben je off- toppic.
lotus
lotus jul 24 '09
oke dan snap ik het.

geeft niet karen ik vind het wel prettig om met mensen te praten die in hetzelfde schuitje zitten of hebben gezeten.

groetjes lotus
admin
admin jul 24 '09
Hoi Lotus,

Als je wilt is er onder "mijn verhaal" natuurlijk altijd de mogelijkheid om verder te gaan met dit onderwerp..

Groetjes,
Bart
Pagina's: Vorige 1 2
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie