Loading...
nl

Silly wie wil mijn foto lezen?

silly
silly jul 6 '09
foto van mij

wie wil mijn foto lezen?

ik zal zeker een reactie geven!

ik zit voral met 1 vraag, maar wil die niet meteen neerzetten...
Delen:
Maryssa
Maryssa jul 6 '09
Ehm Silly..heb je ook een foto van wat dichterbij genomen? Dan kunnen we je ogen beter zien en dat is makkelijker voor de fotolezers hier!
silly
silly jul 9 '09

foto van dichtbij

is deze foto beter?

het is nou niet bepaald een mooie foto..... maar wel van dichterbij!

ik hoop een reactie te krijgen.

alvast bedankt
admin
admin jul 9 '09
admin
admin jul 9 '09
Hoi Silly,

Ook tegen jou wil ik zeggen dat ik nog in ontwikkeling ben, ik ontplooi mezelf... Ik wist niet dat ik foto's kon lezen, dus ik zou graag je feedback lezen. Hoop dat je me die wil geven.

* zie veel verdriet in je ogen, je kijkt me vertwijfeld aan ... kan iemand me helpen,,, krijg ik door

* je bent ergens heel erg boos over, je mag die gevoelens uiten hoor!

* nu ik je dat gezegd heb, zie ik ook zachtheid in je ogen,,,

* dieren, daar kan je je gevoelens kwijt, die zijn altijd trouw, heb je veel met dieren?

* band om mijn hoofd voel ik nu ... alsof je hoofd te vol zit met zorgen

* je bent wel heel zorgzaam naar anderen, voel je niet schuldig als je ook eens voor jezelf kiest!

* je nieren ... hou je veel emotie vast? Probeer eens te mediteren dat je je kan aarden en je verbinding maakt met Moeder Aarde

* heb je er wel eens aan gedacht naar een therapeut te gaan? die je leert te ontspannen ... voetreflex om blokkades op te heffen?

* ga eens bij jezelf naar binnen, geloof en vertrouw op je eigen intuïtie !!

* is je weerstand laag? slik je wel Vit B12? dat zou goed voor je zijn!! Recovery Power van Bloem raad ik je aan

* je snapt soms niet waarom mensen zo hard kunnen zijn, maar je moet je niet alles aantrekken, niet alle problemen zijn van jou!

Tot zover even Silly, probeer je emoties los te laten, en ga er mee aan de gang. Yoga hoor ik, zou ook goed voor je zijn....

Ik hoor graag je reactie

Namasté Larapinta
silly
silly jul 9 '09
* zie veel verdriet in je ogen, je kijkt me vertwijfeld aan ... kan iemand me helpen,,, krijg ik door

dit klopt wel, het ging een tijd beter, maar de laatste dagen even een terugslag....

* je bent ergens heel erg boos over, je mag die gevoelens uiten hoor!

ik weet niet of boos het goede woord is, het heeft te maken met onze kinderwens... (inmiddels 8 jaar verder en miskramen gehad..)

* nu ik je dat gezegd heb, zie ik ook zachtheid in je ogen,,,

* dieren, daar kan je je gevoelens kwijt, die zijn altijd trouw, heb je veel met dieren?

wij hebben zelf een hond om heb vroeger ook altijd huisdieren gehad. zal ook niet zonder een dier om me heen kunnen , klopt dus ook

* band om mijn hoofd voel ik nu ... alsof je hoofd te vol zit met zorgen

zijn inderdaad veel zorgen, maar daar gaan we dit jaar mee bezig, ja inderdaad weer de kinderwens...

* je bent wel heel zorgzaam naar anderen, voel je niet schuldig als je ook eens voor jezelf kiest!

* je nieren ... hou je veel emotie vast? Probeer eens te mediteren dat je je kan aarden en je verbinding maakt met Moeder Aarde

ja ik vind het moeilijk om emoties te uiten, mijn man moet het uit mij trekken, hou me groot voor de buiten wereld

* heb je er wel eens aan gedacht naar een therapeut te gaan? die je leert te ontspannen ... voetreflex om blokkades op te heffen?

ik ben begin dit jaar in therapie bij een psycholoog geweest en die rade mij ook aan ontspannigs oefeningen te doen, maar heb hier wel moeite mee

* ga eens bij jezelf naar binnen, geloof en vertrouw op je eigen intuïtie !!

* is je weerstand laag? slik je wel Vit B12? dat zou goed voor je zijn!! Recovery Power van Bloem raad ik je aan

ik slik op het moment een multivitamine zal is kijken of die er ook bij in zit

* je snapt soms niet waarom mensen zo hard kunnen zijn, maar je moet je niet alles aantrekken, niet alle problemen zijn van jou!

dit is iets wat ik vaker hoor, maar is zo makkelijk gezegd! ik weet dat ik daar aan moet werken.

maar zoals je ziet, heb je mij heel goed beschreven!
ik wil je dan ook heel erg bedan!

ik zal dit zeker in me opnemen!

admin
admin jul 9 '09
Wat fijn, Silly, dat je zo snel reageert. En weer met verwondering dat ik veel goed heb aangevoeld. Ik voelde wat met kinderen, maar ik kon het niet plaatsen, en ik wilde je niet kwetsen. Dus toch een kinderwens die niet uitkomt.

Ik wil je heel veel Kracht, Sterkte en Licht wensen!!!

Liefs,
Marjan
Heidelroos
Heidelroos jul 9 '09
Dag Silly...

Hier heb ik een antwoord..
Ga er voor! ahaha..

Zonder de anderen eerst te lezen (want dat beïnvloed tóch een eerste indruk.. )

Ook jij ziet er ernstig uit op de foto...

Ik hoor een vreselijk aanstekelijke lach met je vrienden en vriendinnen..Tranen in de ogen.. hoekige tanden (beetje spitse hoektandjes) (beetje duim-mondje) Ik zie ook schaterlachen..
Als je lacht ben je fors aan het lachen..

Ik vraag me af of het lang geleden is, dat je jezelf zo hebt gevoeld..dat heerlijke vrije lachen..het past bij je en zit in je..

Ik voel veel openheid..
Je wil echt graag een reading en bent niet bang voor wat er komen gaat..

Dit is niet alleen nieuwsgierigheid, maar ook intense interesse in al het spirituele..
Ik voel hierin ook een prille ontwikkeling.. (Nog niet vergevorderd en rustig aan gaat het sneller)

Waarschijnlijk na het eerste boekje of de eerste site heb je gedacht.. hey, toeval bestaat niet?

Een spirituele workshop laat je omhullen met de juiste mensen en onderzoeken met datgene waar je eigenlijk goed in bent..

Hou je niet bezig met occulte zaken...
Dat bedoel ik met zwarte wicca, tarot en andere zaken die je de pet te boven gaan..

Hou het lekker basic, zoals natuur, kruiden en vinden van je innerlijk kind, intuïtie leren gebruiken, chakra ontwikkeling..etc...

Ook vermoeidheid zie ik..
Iemand die lijkt in een leven gestapt te zin die niet de hare is. ergens aan begonnen wat boven de pet is gegroeid en het bijna niet meer aankunnen..

Maar een beperkte capaciteit in het aankunnen van grote problemen, zie ik bij je..
Jou moet niet al teveel overkomen, want je schiet snel in depressie, zwart denken en van diens meer..

Ik krijg niet heel veel..
en ben heel benieuwd naar jouw vraag..
Hefet het met een liefde te maken?
Met een (kinder)wens?
Ik weet het niet..

Dag dag.. en hopelijk kom je er zelf wel uit smile

Liefs van Heidel..
silly
silly jul 9 '09
hallo heidel,

bedankt dat je mijn foto wou lezen.

Ik hoor een vreselijk aanstekelijke lach met je vrienden en vriendinnen..Tranen in de ogen.. hoekige tanden (beetje spitse hoektandjes) (beetje duim-mondje) Ik zie ook schaterlachen..
Als je lacht ben je fors aan het lachen..

- dit klopt wel!~met een goeie lach bui heb ik inderdaad de tranen over me wangen lopen! en idd een spitse hoektand.
het duimmondje, vroeger heb ik lang geduimd, bedoel je dat?

het lachen is niet de laatste week geweest, maar niet zo heel lang geleden nog echt de slappe lach gehad, heerlijk was dat weer even!

Dit is niet alleen nieuwsgierigheid, maar ook intense interesse in al het spirituele..
Ik voel hierin ook een prille ontwikkeling.. (Nog niet vergevorderd en rustig aan gaat het sneller

ik vind het spirituele inderdaad heel interesant, maar van de prille ontwikkeling verbaas ik me wel over, ook al sta ik er zeker wel voor open! ik vind het erg mooi

ik ken ook een paar mensen die de gave hebben en praat er graag met hun over, vind dat erg fijn.

Ook vermoeidheid zie ik..
Iemand die lijkt in een leven gestapt te zin die niet de hare is. ergens aan begonnen wat boven de pet is gegroeid en het bijna niet meer aankunnen..

Maar een beperkte capaciteit in het aankunnen van grote problemen, zie ik bij je..
Jou moet niet al teveel overkomen, want je schiet snel in depressie, zwart denken en van diens meer..

dit klopt ook, vorig jaar erg veel tegenslagen gehad en ik trok het allemaal niet meer, kwam inderdaad in een depressie, ik zag het alleen nog maar negatief iets positiefs zag ik niet meer, maar dat begind nu gelukkig wel te veranderen!

en als laatste het heeft inderdaad met een kinderwens te maken, ik heb van verschillende gehoord dat het goed komt maar tijd nodig heeft...

ik heb zelfs gehoord van 2 personen die een kindje bij mij zagen, (van de miskraam)
ik vond dit wel heel mooi om te horen maar ook moeilijk, van waarom mocht het niet bij ons komen?

maar ik wil je heel erg bedanken voor je antwoorden, erg fijn om te lezen!
Heidelroos
Heidelroos jul 9 '09
Origineel bericht van: silly
hallo heidel,

bedankt dat je mijn foto wou lezen.
Graag gedaan.. smileJe hebt er wel een mooie kleurige antwoordenzooi van gemaakt ahahaha..

het duimmondje, vroeger heb ik lang geduimd, bedoel je dat?
Ja, een beetje naar voren lopende tandjes..

ik vind het spirituele inderdaad heel interesant, maar van de prille ontwikkeling verbaas ik me wel over, ook al sta ik er zeker wel voor open! ik vind het erg mooi
Waarom verbaas je jezelf over het prille? Vind je jezelf dan verdergevorderd? Dat mag hoor laugh

ik ken ook een paar mensen die de gave hebben en praat er graag met hun over, vind dat erg fijn.
Je spreekt over DE gave, welke beschikt jou dan?

ik zag het alleen nog maar negatief iets positiefs zag ik niet meer, maar dat begind nu gelukkig wel te veranderen!
Gelukkig dan maar smileMensen krijgen nooit meer dan ze aankunnen hé smile

en als laatste het heeft inderdaad met een kinderwens te maken, ik heb van verschillende gehoord dat het goed komt maar tijd nodig heeft...
Ik kan daar geen uitspraken over doen.. Doe ik ook liever niet... verwachtingen kunnen tot diepe teleurstellingen leiden.. dus misschien is het beters te denken dat het niet gaat, zodat er een kadootje te wachten staat.. smileDit overkwam mijn nnichtjes die na hun veertigste spontaan zwanger raakten.. en euhm.. na een jaar of twaalf proberen.. smileDus wie zal het zeggen..

ik heb zelfs gehoord van 2 personen die een kindje bij mij zagen, (van de miskraam)
ik vond dit wel heel mooi om te horen maar ook moeilijk, van waarom mocht het niet bij ons komen?
Omdat een miskraam betekent dat het kindje niet goed (lees gezond) was en jouw lichaam op een natuurlijke manier heeft afgestoten.. vertrouw daar maar op smile

maar ik wil je heel erg bedanken voor je antwoorden, erg fijn om te lezen!

Graag gedaan hoor..
Ik hoop dat je jouw leven in een goede spiraal blijft bevinden...
silly
silly jul 10 '09
hoi heidel,

bedankt voor je bericht terug!

ik heb zelf helemaal geen gave hoor!!! niet zover ik weet teminste, vandaar verbaasd over het prille waar je het over hebt....

verder doe je mooie uitspraken, bedankt!!

groeten sil
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '09
Hoi Silly,

Ik wil ook graag je foto lezen. Ik heb nog niets gelezen van hierboven, dus er kunnen dingen dubbel in staan. Ik hoor graag of het ook een beetje klopt.

Ik zie wat ondeugends boven komen. Alsof je het wel leuk vind om grapjes met mensen uit te halen. In ieder geval een leuk gevoel voor humor.

Aan de andere kant ook een erg serieuze zoektocht naar jezelf ben je opgestart. Je hebt het gevoel alsof hetgeen je nu bereikt hebt, het niet helemaal is voor je. Alsof je een groter doel hebt te bereiken in dit leven.

Ik mis een beetje doorzettingsvermogen in je. Alsof je snel dingen laat zitten als het je te ingewikkeld wordt.

Je onzekerheid zal hier ook wel een rol in spelen, dus misschien iets waar je last van hebt?

Je bent wel een gezelligheidsdier die graag onder de mensen is. Maar daarbij ben je wel enorm gevoelig voor sfeer, dus het zijn wel de mensen die je vertrouwd. Een feestje van vreemden houdt je helemaal niet van, en die zoek je dan ook niet op.

Ik zie ook nog wat problemen uit het verleden die weer bij je naar boven komen. Weet niet of je er iets over weet, maar anders even naar je dromen kijken. Ze bevatten wat aanwijzingen over dingen die je vroeger hebt meegemaakt.

Ok dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd of het ook nog een beetje klopt.

Groetjes Julien.
silly
silly jul 11 '09
hoi,

bedankt voor het lezen van mijn foto!

Ik zie wat ondeugends boven komen. Alsof je het wel leuk vind om grapjes met mensen uit te halen. In ieder geval een leuk gevoel voor humor.

ja, klopt wel vind het inderdaad wel leuk om grapjes uit te halen, alleen doe ik het niet vaak, mischien toch bang dat het verkeerd overkomt...

Aan de andere kant ook een erg serieuze zoektocht naar jezelf ben je opgestart. Je hebt het gevoel alsof hetgeen je nu bereikt hebt, het niet helemaal is voor je. Alsof je een groter doel hebt te bereiken in dit leven.

ben de laatste tijd inderdaad erg in gedachte daar over, wat in de toekomt, het werk blijven doen wat ik nu doe of heel iets anders, of kan ik er later wat bij gaan doen, in de toekomst naar spanje en dan...

Ik mis een beetje doorzettingsvermogen in je. Alsof je snel dingen laat zitten als het je te ingewikkeld wordt.

bepaalde dingen mischien wel, maar niet met alles is dat zo. ik denk vooral in een discussie dat ik het er snel bij laat, zo van wat heeft het ook voor zin!
maar juist als ik weer bezig ben met iets maken (knutselen, kleding maken) dan ga ik door ook al zit het tegen dan moet het ook af.

Je onzekerheid zal hier ook wel een rol in spelen, dus misschien iets waar je last van hebt?

ja ben inderdaad erg onzeker, geloof wel dat het beter gaat dan vroeger, maar ben er nog lang niet

Je bent wel een gezelligheidsdier die graag onder de mensen is. Maar daarbij ben je wel enorm gevoelig voor sfeer, dus het zijn wel de mensen die je vertrouwd. Een feestje van vreemden houdt je helemaal niet van, en die zoek je dan ook niet op.
dit klopt helemaal!! zal niet naar alleen maar vreemde gaan, net zoals een verjaardag of feest met veel vreemde zal ik inderdaad niet naar toe gaan...
gewoon een dagje of avond met vrienden vind ik inderdaad wel heel leuk en gezzelig, maar geen grote groepen

Ik zie ook nog wat problemen uit het verleden die weer bij je naar boven komen. Weet niet of je er iets over weet, maar anders even naar je dromen kijken. Ze bevatten wat aanwijzingen over dingen die je vroeger hebt meegemaakt.

ik zou het zo niet weten wat, maar heb wel al een tijd het gevoel dat er dingen uit het verleden mij dwars zitten, ook al kan ik niet plaatsen wat het is...

ik weet zo niks van een aanwijzing die ik in een droom heb gehad...
weet jij wel meer waarover dit gaat dan? en om wat voor aanwijzing zou het gaan? of kun je dat zo niet zeggen...

bedankt voor de lezing!

groeten sil
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '09
Op het forum is een dromendagboek. Neem je voor om je dromen op te gaan schrijven. Dan ga je vanzelf erachter komen welke aanwijzigen je krijgt. Leg bijvoorbeeld een schriftje met een pen naast je bed, zodat je ze meteen kunt opschrijven.
Heidelroos
Heidelroos jul 11 '09
Origineel bericht van: silly

ik zou het zo niet weten wat, maar heb wel al een tijd het gevoel dat er dingen uit het verleden mij dwars zitten, ook al kan ik niet plaatsen wat het is...

Sommige mensen verwerken..
Sommige mensen leggen een dikke laag zand over hun verleden..

In jouw geval is het karmisch, dus mag je verder terug gaan dan je eigen leven..

In dromen kan dit verklaard worden .. Máár...
Omdat jij niet bezig bent met dit soort dingen... onthoud je de droom ook niet..

Ik heb mijn karma en alles ontdekt door bewust te dagdromen..
Daardoor wist ik wat ik weg had te werken.. waarom sommige zaken in het huidige leven niet liepen.. waarom welke juist weer wél..

Dromen is mooi om mee te werken..
Dagdromen is ook nuttig..

Succes met het vinden van jezelf..
silly
silly jul 13 '09
hallo,

nims... dat is inderdaad wel een idee, alleen op het moment onthoud ik niet de dromen...?
er is wel een periode geweest dat ik heel veel droomde, dus hoop dat die weer komt!

heidelroos... ja dat heb ik toevalig vorige week ook van iemand gehoord, dat het met het leven ervoor te maken had, en door hypnose zijn ze bij haar terug gegaan naar het vorige leven, daar kwamen de problemen bij haar vandaan!

maar hoe kan je daar op een normale manier wat mee doen? zonder hypnose dan....
of is dat gewoon iets wat dan nu bij je is en waar je niet zomaar vanaf komt....

als ik weer een droom heb zal ik hem zeker plaatsen bij de dromen, ik hoop dat dat binnenkort gaat lukken!

tot zo ver iedereen bedankt die mijn foto heeft gelezen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '09
Meestal als je je voorneemt om de dromen te gaan opschrijven en je een boekje naast je bed hebt liggen, ga je opeens weer je dromen onthouden smile.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki