Dag Silly...
Hier heb ik een antwoord..
Ga er voor! ahaha..
Zonder de anderen eerst te lezen (want dat beïnvloed tóch een eerste indruk.. )
Ook jij ziet er ernstig uit op de foto...
Ik hoor een vreselijk aanstekelijke lach met je vrienden en vriendinnen..Tranen in de ogen.. hoekige tanden (beetje spitse hoektandjes) (beetje duim-mondje) Ik zie ook schaterlachen..
Als je lacht ben je fors aan het lachen..
Ik vraag me af of het lang geleden is, dat je jezelf zo hebt gevoeld..dat heerlijke vrije lachen..het past bij je en zit in je..
Ik voel veel openheid..
Je wil echt graag een reading en bent niet bang voor wat er komen gaat..
Dit is niet alleen nieuwsgierigheid, maar ook intense interesse in al het spirituele..
Ik voel hierin ook een prille ontwikkeling.. (Nog niet vergevorderd en rustig aan gaat het sneller)
Waarschijnlijk na het eerste boekje of de eerste site heb je gedacht.. hey, toeval bestaat niet?
Een spirituele workshop laat je omhullen met de juiste mensen en onderzoeken met datgene waar je eigenlijk goed in bent..
Hou je niet bezig met occulte zaken...
Dat bedoel ik met zwarte wicca, tarot en andere zaken die je de pet te boven gaan..
Hou het lekker basic, zoals natuur, kruiden en vinden van je innerlijk kind, intuïtie leren gebruiken, chakra ontwikkeling..etc...
Ook vermoeidheid zie ik..
Iemand die lijkt in een leven gestapt te zin die niet de hare is. ergens aan begonnen wat boven de pet is gegroeid en het bijna niet meer aankunnen..
Maar een beperkte capaciteit in het aankunnen van grote problemen, zie ik bij je..
Jou moet niet al teveel overkomen, want je schiet snel in depressie, zwart denken en van diens meer..
Ik krijg niet heel veel..
en ben heel benieuwd naar jouw vraag..
Hefet het met een liefde te maken?
Met een (kinder)wens?
Ik weet het niet..
Dag dag.. en hopelijk kom je er zelf wel uit
Liefs van Heidel..