Loading...
nl

2 dagen nacht?

miyase
miyase jul 5 '09
Ik droomde dat er iets gebeurde met de maan en de zon, alsof ze zo'n verbinding hadden (ze waren niet achterelkaar), en het werd een soort van oranje. Het had een rare vorm.

Mijn ouders vertelden dat er twee nachten zou zijn. Ik vroeg toen nog eens 'Als ik morgen wakker word, gaat het dan nacht zijn?' En ze antwoordden 'Ja'.

Wat raar.. Wat kan dit betekenen?
Delen:
Takhihiii
Takhihiii jul 7 '09
Het is vandaag volle maan. Ik woon aan de kust en wanneer de zon hier in de zee zakt, stijgt de volle maan boven de duinen uit. Op een heldere avond zijn ze dan beiden even oranje-rood van kleur.

Aan de ene kant van de hemel staat de maan, aan de andere kant de zon en de aarde ligt ertussen. Dat is de verbinding. De krachten van de maan en de zon zijn op dit moment in balans.

De zon straalt uit, de maan is ontvangend. Het zonnelicht is krachtig en heet. De maan straalt niet van zichzelf, zij reflecteert het licht van de zon. Dit maanlicht is zacht en helend.

Als je de hele dag op het strand in de zon gelegen hebt, dan kan je de volgende dagen beter binnen blijven om je huid wat rust te geven. En van maanlicht kan je onmogelijk verbranden. Voor het evenwicht zou het dus beter zijn als er soms twee nachten achter elkaar zouden zijn. Dat zal in werkelijkheid echter nooit gebeuren, dus zou je zelf die nachten kunnen waarmaken door bijvoorbeeld twee dagen binnen te blijven. Misschien voelt je lichaam dat je twee nachten rust of heling nodig hebt en spreekt het via een droom tot jou, omdat je in je dagelijkse leven liever geen aandacht schenkt aan je vermoeidheid. Dat kan het betekenen cool
Beschermengel
Beschermengel jul 7 '09
Heb de dagen dat het volle maan is hier neergezet + de maansverduisteringen

========================================

7 juli: Volle Maan en maansverduistering op 15.24 Steenbok om 11.23-11.40 uur

22 juli: Nieuwe Maan en zonsverduistering op 29.27 Kreeft om 4.36 uur

5 augustus: Volle Maan en maansverduistering op 13.43 Waterman om 2.40-2.56 uur

20 augustus: Nieuwe Maan op 27.32 Leeuw om 12.03 uur

4 september: Volle Maan op 12.15 Vissen om 18.04 uur

18 september: Nieuwe Maan op 25.59 Maagd om 20.45 uur

4 oktober: Volle Maan op 11.10 Ram om 8.11 uur

18 oktober: Nieuwe Maan op 24.59 Weegschaal om 7.34 uur

2 november: Volle Maan op 10.30 Stier om 20.15 uur

16 november: Nieuwe Maan op 24.34 Schorpioen ook om 20.15 uur

2 december: Volle Maan op 10.15 Tweelingen om 08.32 uur

16 december: Nieuwe Maan op 24.40 Boogschutter om 14.03 uur

31 december: Volle Maan en maansverduistering op 10.15 Kreeft om 21.14 (tot 21.24 uur)


http://pineut.wordpress.com/2009/01/11/maankalender-2009/
Richie Richard
Richie Richard jul 7 '09
22 juli.. dan zal ik eens kijken naar de zonsverduistering, nooit gezien namelijk..
Takhihiii
Takhihiii jul 20 '09
Dat is helaas aan de andere kant van de wereld;
Quote:
In Nederland is de zonsverduistering niet te zien. Bij ons is het ten tijde van de eclips de nacht van dinsdag op woensdag.

http://www.nu.nl/wetenschap/2044925/zon-verduistert-woensdag-boven-azie.html

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki