Loading...
nl

Wie kan of wil mijn (overleden) zoon lezen

Beschermengel
Beschermengel feb 19 '11


Deze link bedoelde ik Karda en Ajada, ...ik haal hem alleen maar effies naar boven zodat hij weer online is smile
admin
admin feb 22 '11
Lieve Beschermengel,

Het is net alsof hij zegt het duurt niet lang meer we zullen elkaar nu snel weer zien.
Heeft dit met de nieuwe tijd te maken kun jij meer zien als voor dien?

In ieder geval zie ik dat je hem gaat weerzien, ik weet niet wat hij bedoeld net alsof hij terug komt.

En er barrieres doorbroken worden die nu nog in de weg staan
Hij is erg gelukkig en lacht naar je.
Hij staat heel dicht bij je en voor hem is het makkelijk hij kan jou wel zien, voor hem is het niet moeilijk eigenlijk heel normaal
ik hoor de naam Nico en opa...

liefs Ajada
Beschermengel
Beschermengel feb 22 '11


Lieve Ajada, Wat een mooie boodschap smilekreeg er kippevel van...

Quote:
Het is net alsof hij zegt het duurt niet lang meer we zullen elkaar nu snel weer zien.
Heeft dit met de nieuwe tijd te maken kun jij meer zien als voor dien?

In ieder geval zie ik dat je hem gaat weerzien, ik weet niet wat hij bedoeld net alsof hij terug komt.


Het zou er mee te maken kunnen hebben dat ik inderdaad sneller zie als eerst, wat fijn dat ik hem ga zien ...ik vraag daar vaak om, het is al een hele tijd geleden dat ik of gedroomt heb van hem of gezien heb in beelden...maar horen doe ik hem wel.

Quote:
En er barrieres doorbroken worden die nu nog in de weg staan
Hij is erg gelukkig en lacht naar je.


Ja dat zegt hij ook steeds dat hij gelukkig is, dat vraag ik vaak en als antwoord hoor ik dan: Ja mam ik ben gelukkig. Is best belangrijk voor me te weten dat hij het fijn heeft smile



Quote:
Hij staat heel dicht bij je en voor hem is het makkelijk hij kan jou wel zien, voor hem is het niet moeilijk eigenlijk heel normaal
ik hoor de naam Nico en opa...


Ja ik weet het, dichtbij ....dat zeg ik ook steeds ....jij ziet mij wel, maar ik jou niet. smile( Maar ik voel en hoor hem wel )

Nico en Opa, mijn vader is in 2000 overleden dus zijn Opa mijn zoon in 1995 overleden ...dus mijn zoon was er eerder en ik weet zeker dat ze samen soms op pad gaan dat deden ze op aarde ook ...ze zijn goede vrienden. Nico zou ik niet zo gauw weten ...het zou een neef van mijn vader kunnen zijn maar weet het niet zeker.

Goh erg mooi Ajada smile... en heel erg bedankt ook namens mijn kind smile

Ik ben altijd erg blij weer iets te horen, dat doet me goed smile
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki