Hoi lieve Bart,
Wat ontzettend goed ben je
je hebt hier gewoon mijn kind neergezet . Maar ik zal bij het begin beginnen
Wat moeite met goed doorademen, had hij last van een soort van bronchitis
Hij had een scheef neus tussenschot en kon daardoor moeilijk ademen als hij 18 werd zou hij aan zijn neus geopereerd worden.
Hij kon 'scherp" kijken, had misschien wel eens "kritiek" op mensen die ondoordachtzaam door het leven gingen, en die anderen kwetsten zonder na te denken over de gevolgen die het had voor diegene
Helemaal mijn kind! zelf werd hij ook veel gepest toen hij kleiner was....en snapte helemaal wat de gevolgen er van waren en hij kon maar niet snappen dat iemand zo hard kon zijn.
Het was een fijne jongen, iemand die warmhartig was en ten volle het leven benutte .. hij wilde graag plezier hebben en geniet van vrienden, familie, school en alles om zich heen. Hij stond klaar voor jou, van wie hij veel hield. Er was een goede band tussen jullie, erg warm
Ja nou!! hij was echt een familie en vrienden kind ...veel lol en geintjes maken en stond altijd voor mij en iedreen eigenlijk...klaar, kreeg zelfs elke zondag ontbijt op bed kopje thee erbij. Ja we hadden (hebben) een heel goeie band en dat is al vanaf de geboorte zo geweest.
Ik heb het gevoel dat zijn of jouw armen wel eens loom zijn/waren, alsof ze zwaar waren/zijn. (Zo ja, worden ze dan wel eens heel warm?). Veel energie, altijd druk en bezig. Hield hij van sporten en fietsen?
Ja mijn armen worden wel eens loom en inderdaad soms warm, ja hij had veel energie ..meer als ik
...altijd druk! en alles snel. Ja hij hield van sporten nou en of, voetballen was zijn leven hij is ook op het voetbalveld overleden...ze hadden net gescoort ( mijn zoon was de keeper) doordat ze zo blij waren sprongen ze allemaal opelkaar ...en mijn zoon lag onder.
Hij had goede vrienden waarmee hij veel "onderweg" was, op wie hij terug kon vallen. Levenskracht, een avontuurlijke instelling, altijd kijken naar wat er te doen was, iets nieuws. Sowieso voel ik tintelingen en warmte van boven tot onder (en dat komt niet door het warme weer). Dat komt door energie die doorgegeven wordt. Een mannelijke, krachtige energie die zich ergens helemaal in kon vastbi
Ja hij had veel vrienden! en een soort leider was hij want iedereen hing aan hem...hij had ook veel humor hoor.
Die tintelingen en warmte van boven tot onder komt mij bekent voor dat heb ik ook vaak!
De energie waar Natalie het ook over had!
Als hij zijn zinnen ergens op had gezet (Qua kennis of iets tot een einde brengen) ging hij hier volledig in op en maakte het ook af tot een goed einde. Hij leek ouder voor zijn leeftijd. Hij
Ja helemaal waar! ze schatte hem altijd ouder, kon ook niet anders
hij was 2m lang en best breed en heel wijs voor zijn leeftijd (15)
Hij was zich bewust van het grotere geheel en richtte zich waarschijnlijk op techniek of onderzoek (waar een conclusie of vaststaand bewijs uit getrokken werd, en met duidelijkheid overgedragen kon worden). Enthousiasme en vrolijkheid !
Ook daar was hij al mee bezig met mij samen ..we waren alles aan het uit proberen dat wilde hij zelf, bandstemmen ging hij proberen ..hij hoorde ook stemmen snachts en kwam dan wel eens naar mij toe om te vragen of ik het ook gehoord had..maar ik hoord (toen) niet. ook had hij beelden of visioenen en vertelde mij er alles over.
Wow Bart...erg goed hoor! en ben je erg dankbaar voor je lezing!
Dank je wel he ..
liefs Beschermengel