Loading...
nl

Wie kan of wil mijn (overleden) zoon lezen

Beschermengel
Beschermengel jul 4 '09
Ik heb toestemming gevraagt en het was goed, en ben erg benieuwd wat hij aan jullie door zal geven.
Een andere foto heb ik niet ..dit is de laatste foto van hem en ook de plaats waar het gebeurde.
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 jul 5 '09
Ik krijg een drukkend gevoel op mijn borst.
Ik voel mijn maag.
Ik voel ook mijn arm opeens.
oude ziel.
Hij hield volop van het leven wat logisch is rond die leeftijd.
Hij is trots op je!!
heel gevoelig je kon hem echt vertrouwen.
Ik heb het gevoel dat hij beetje op de achtergrond was hij wou niet zo nodig op de voorgrond.
Ik krijg steeds Mathijs door hmm.
Ik heb het gevoel dat hij wist dat hij niet oud zou worden frown
Ik vroeg moet ik nog wat zeggen kreeg ik energie door misschien snap jij de link?

veel liefs Natalie
Beschermengel
Beschermengel jul 5 '09

Hoi Natalie smilelief van je dat je mijn zoon wilt lezen.
Ik zie veel herkenning in wat je schrijft.

Quote:
Ik krijg een drukkend gevoel op mijn borst.
Ik voel mijn maag.
Ik voel ook mijn arm opeens

Dit kan kloppen ...hij is nooit onderzocht hoe hij is gestorven, ze dachten een hartstilstand. Ikzelf denk en hersenbloeding wat uiteindelijk wel tot een hartstilstand komt.

Quote:
oude ziel

Ja dat hebben al meerder mensen gezegd en dat geloof ik zomaar!

Quote:
Hij hield volop van het leven wat logisch is rond die leeftijd

Ja nou! hij leefde alles ten volle en snel, alsof hij wist dat hij jong zou sterven.


Quote:
Hij is trots op je!!

Ook dit hebben al meerdere mensen mij gezegd! ...lief he smile

Quote:
heel gevoelig je kon hem echt vertrouwen

Is waar! niet omdat het nu mijn kind is, maar hij was (is) echt heel gevoelig en betrouwbaar.


Quote:
Ik heb het gevoel dat hij beetje op de achtergrond was hij wou niet zo nodig op de voorgrond.
Ik krijg steeds Mathijs door hmm.

Soms was hij op de achtergrond in zijn kinderjaren...later toen hij 14 /15 was werd hij meer een leider niet echt op de voorgrond maar wel er zijn...snap je wat ik bedoel?

Mathijs weet ik niet eerlijk gezegd, ik ga woensdag naar zijn vriend en zal eens vragen of hij ene Mathijs kent.

Quote:
Ik vroeg moet ik nog wat zeggen kreeg ik energie door misschien snap jij de link?

Energie, tja ik weet het niet .....ik weet wel dat hij me helpt, dat heeft hij me laten zien door een spiraal te latenz ien in allerlij kleuren en in die spiraal stonden de woorden....... ik help je dat zie ik wel als energie de spiraal.


Hartstikke goed van je Natalie.....dank je wel smile
Natalie1986
Natalie1986 jul 5 '09
graag gedaan hoor laugh

Ik vind dat je een heel byzondere zoon hebt. Hij voelt goed aan!! Kan de boodschappen ook heel duidelijk vertellen! sommige zielen doen er heel lang over!!
Maryssa
Maryssa jul 5 '09
Lieve Beschermengel,

Ik heb vandaag een paar keer geprobeerd de foto van je zoon te lezen, maar de energie stagneert en krijg geen ingevingen. Soms heb ik dat met foto's dat er niets doorkomt.

Heel erg jammer, ik had het graag voor je gedaan.

Liefs
Beschermengel
Beschermengel jul 5 '09

Hallo lieve Maryssa......geef niets hoor, misschien later? ...ik heb het ook vaak dat er gewoon niets uitkomt...en dan wil ik zo graag frown

Dank je Natalie smileja hij is echt bijzonder al zeg ik het zelf ..hij is een lieverd en zal het altijd blijven zowel op aarde als in het hiernamaals. smile
admin
admin jul 5 '09
Hoi lieve Beschermengel,

Een drukkend gevoel op de borst, tintelingen in de armen. Wat moeite met goed doorademen, had hij last van een soort van bronchitis? Hij kon 'scherp" kijken, had misschien wel eens "kritiek" op mensen die ondoordachtzaam door het leven gingen, en die anderen kwetsten zonder na te denken over de gevolgen die het had voor diegene. Het was een fijne jongen, iemand die warmhartig was en ten volle het leven benutte .. hij wilde graag plezier hebben en geniet van vrienden, familie, school en alles om zich heen. Hij stond klaar voor jou, van wie hij veel hield. Er was een goede band tussen jullie, erg warm. Ik heb het gevoel dat zijn of jouw armen wel eens loom zijn/waren, alsof ze zwaar waren/zijn. (Zo ja, worden ze dan wel eens heel warm?). Veel energie, altijd druk en bezig. Hield hij van sporten en fietsen? Hij had goede vrienden waarmee hij veel "onderweg" was, op wie hij terug kon vallen. Levenskracht, een avontuurlijke instelling, altijd kijken naar wat er te doen was, iets nieuws. Sowieso voel ik tintelingen en warmte van boven tot onder (en dat komt niet door het warme weer). Dat komt door energie die doorgegeven wordt. Een mannelijke, krachtige energie die zich ergens helemaal in kon vastbijten. Als hij zijn zinnen ergens op had gezet (Qua kennis of iets tot een einde brengen) ging hij hier volledig in op en maakte het ook af tot een goed einde. Hij leek ouder voor zijn leeftijd. Hij was zich bewust van het grotere geheel en richtte zich waarschijnlijk op techniek of onderzoek (waar een conclusie of vaststaand bewijs uit getrokken werd, en met duidelijkheid overgedragen kon worden). Enthousiasme en vrolijkheid ! Een warme knuffel voor jou van hem toegewenst .. het gevoel wat hij voor jou meedroeg is en blijft hetzelfde Beschermengel smile

Lieve groeten,
Bart
Beschermengel
Beschermengel jul 5 '09
Hoi lieve Bart,

Wat ontzettend goed ben je smileje hebt hier gewoon mijn kind neergezet . Maar ik zal bij het begin beginnen smile

Quote:
Wat moeite met goed doorademen, had hij last van een soort van bronchitis

Hij had een scheef neus tussenschot en kon daardoor moeilijk ademen als hij 18 werd zou hij aan zijn neus geopereerd worden.

Quote:
Hij kon 'scherp" kijken, had misschien wel eens "kritiek" op mensen die ondoordachtzaam door het leven gingen, en die anderen kwetsten zonder na te denken over de gevolgen die het had voor diegene


Helemaal mijn kind! zelf werd hij ook veel gepest toen hij kleiner was....en snapte helemaal wat de gevolgen er van waren en hij kon maar niet snappen dat iemand zo hard kon zijn.

Quote:
Het was een fijne jongen, iemand die warmhartig was en ten volle het leven benutte .. hij wilde graag plezier hebben en geniet van vrienden, familie, school en alles om zich heen. Hij stond klaar voor jou, van wie hij veel hield. Er was een goede band tussen jullie, erg warm


Ja nou!! hij was echt een familie en vrienden kind ...veel lol en geintjes maken en stond altijd voor mij en iedreen eigenlijk...klaar, kreeg zelfs elke zondag ontbijt op bed kopje thee erbij. Ja we hadden (hebben) een heel goeie band en dat is al vanaf de geboorte zo geweest.


Quote:
Ik heb het gevoel dat zijn of jouw armen wel eens loom zijn/waren, alsof ze zwaar waren/zijn. (Zo ja, worden ze dan wel eens heel warm?). Veel energie, altijd druk en bezig. Hield hij van sporten en fietsen?


Ja mijn armen worden wel eens loom en inderdaad soms warm, ja hij had veel energie ..meer als ik grin...altijd druk! en alles snel. Ja hij hield van sporten nou en of, voetballen was zijn leven hij is ook op het voetbalveld overleden...ze hadden net gescoort ( mijn zoon was de keeper) doordat ze zo blij waren sprongen ze allemaal opelkaar ...en mijn zoon lag onder.


Quote:
Hij had goede vrienden waarmee hij veel "onderweg" was, op wie hij terug kon vallen. Levenskracht, een avontuurlijke instelling, altijd kijken naar wat er te doen was, iets nieuws. Sowieso voel ik tintelingen en warmte van boven tot onder (en dat komt niet door het warme weer). Dat komt door energie die doorgegeven wordt. Een mannelijke, krachtige energie die zich ergens helemaal in kon vastbi


Ja hij had veel vrienden! en een soort leider was hij want iedereen hing aan hem...hij had ook veel humor hoor.
Die tintelingen en warmte van boven tot onder komt mij bekent voor dat heb ik ook vaak!
De energie waar Natalie het ook over had!


Quote:
Als hij zijn zinnen ergens op had gezet (Qua kennis of iets tot een einde brengen) ging hij hier volledig in op en maakte het ook af tot een goed einde. Hij leek ouder voor zijn leeftijd. Hij


Ja helemaal waar! ze schatte hem altijd ouder, kon ook niet anders smilehij was 2m lang en best breed en heel wijs voor zijn leeftijd (15)

Quote:
Hij was zich bewust van het grotere geheel en richtte zich waarschijnlijk op techniek of onderzoek (waar een conclusie of vaststaand bewijs uit getrokken werd, en met duidelijkheid overgedragen kon worden). Enthousiasme en vrolijkheid !


Ook daar was hij al mee bezig met mij samen ..we waren alles aan het uit proberen dat wilde hij zelf, bandstemmen ging hij proberen ..hij hoorde ook stemmen snachts en kwam dan wel eens naar mij toe om te vragen of ik het ook gehoord had..maar ik hoord (toen) niet. ook had hij beelden of visioenen en vertelde mij er alles over.

Wow Bart...erg goed hoor! en ben je erg dankbaar voor je lezing!

Dank je wel he .. smile
liefs Beschermengel
admin
admin jul 5 '09
Lieve Beschermengel,

Dank voor je uitleg en de warmte die deze oproept. Ik ben blij dat je het fijn vond dat ik de lezing heb gedaan .. en dat heb ik heel graag voor je gedaan smile

Een warme knuffel voor jou.
Bart
admin
admin jul 11 '09
Hoi Beschermengel,

Ik heb nog niet gelezen wat anderen schreven, dus het kan dubbel zijn wat ik je vertel..
Ik heb alleen nog foto's gelezen van levenden onder ons. Ik wil het wel proberen, maar vergeef me als ik er volkomen naast zit ...


* hij wist dat hij niet oud zou worden, ik herstel nu deze zin, en hij lacht erom, was hij een vrolijke jongen? Hield van een geintje, was niet altijd even gelukkig - oude ziel die nog een taak had hier

* krijg een blokkade door in mijn keelchakra

* ik word heel verdrietig

* emoties die vastzitten

* niemand kon er wat aan doen, lijkt hij te willen zeggen

* hij is gelukkig waar hij nu is

* mijn reiki gaat stromen ... goh ... alsof hij mij wil laten weten dat hij waar hij nu is kracht en energie stuurt naar zijn dierbaren

* benauwd, kortademig, is hij aan een acute aandoening/ziekte overleden? hoogstens een heel kort ziekbed?

* krijg ook vreselijke zware armen...weet de betekenis er niet van

* maak je niet druk om mij, heb geen verdriet, ik ben er nog ... krijg ik door

* hij houdt jullie in de gaten en helpt jullie,, hij is trots erop dat hij jullie zoon mocht zijn


Tot zover even, ik krijg nu zoveel hartkloppingen, alsof het mij teveel wordt.
Het is goed zo, zegt hij tegen me, voor de eerste keer was het mooi dat je contact kon krijgen.
Krijg van hem de boodschap dat ik moet vertrouwen op mijn intuïtie ... was hij iemand die dat ook goed kon?

Bedankt, dat ik je mocht lezen ....


Namasté Larapinta
Richie Richard
Richie Richard jul 11 '09
Beschermengel.. Buiten deze fotolezing.. Ik weet zeker dat ik dit eerder heb gehoord of gezien.. Over een keeper, die onderop lag.. Jong gestorven.. En ik weet het zeker dat het jouw zoon is.. Maar het is meer dan een half jaar geleden dat ik het gehoord heb..

Is niets toevoegend.. Viel me alleen maar op..
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 12 '09
Misschien dat je dit gelezen hebt:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/51004/Re_Verhuisd.html#Post51004

Het verhaal dat beschermengel al eens heeft opgeschreven hierover.
Beschermengel
Beschermengel jul 12 '09
Wat lief Larapinta dat je mijn zoon wilt lezen, ik zal hieronder antwoorden.



* hij wist dat hij niet oud zou worden, ik herstel nu deze zin, en hij lacht erom, was hij een vrolijke jongen? Hield van een geintje, was niet altijd even gelukkig - oude ziel die nog een taak had hier
Ja hij was een vrolijk kind en hield zeker van een geintje, soms ook niet gelukkig maar dat kwam door zijn handicap, kinderen onder elkaar kunnen hard zijn en hij werd soms vreslijk gepest. En oude ziel ja dat geloof ik zomaar!

* krijg een blokkade door in mijn keelchakra
misschien het verdriet?

* ik word heel verdrietig
kan kloppen

* emoties die vastzitten
ja hij vond het vreselijk en meestal verborg hij het, maar ik kwam er altijd achter wat er aan de hand was.

* niemand kon er wat aan doen, lijkt hij te willen zeggen
nee niemand kon er ook niets aan doen het was in het spel en ze waren dolgelukkig dat ze gewonnen hadden, maar met een dodelijke afloop.

* hij is gelukkig waar hij nu is
Dat geloof ik zomaar!! hij laat het me soms voelen en laat het me zien.

* mijn reiki gaat stromen ... goh ... alsof hij mij wil laten weten dat hij waar hij nu is kracht en energie stuurt naar zijn dierbaren
Ja! dat laat hij ons steeds weten! wat leuk!...bij Natalie en Bart ook

* benauwd, kortademig, is hij aan een acute aandoening/ziekte overleden? hoogstens een heel kort ziekbed?
Nee geen ziekbed, maar doordat ze opelkaar zijn gesprongen zoals Nims hieronder aangeeft heeft hij en hartstilstand gehad. Ikzelf denk een hersenbloeding en daarna stilstand ....we zullen het nooit echt weten.

* krijg ook vreselijke zware armen...weet de betekenis er niet van
Ja dat zei Bart ook, en weet niet echt de betekenis er van...ik krijg ze wel eens ..misschien bedoel je dat?

* maak je niet druk om mij, heb geen verdriet, ik ben er nog ... krijg ik door

Ja dat voel ik ook en dat zegt hij ook steeds ...

* hij houdt jullie in de gaten en helpt jullie,, hij is trots erop dat hij jullie zoon mocht zijn

Ja daar ben ik me ook heel goed van bewust en ben ik erg blij mee ..weet niet hoe ik anders zou hebben moeten overleven, en ik ben zoooo trots dat ik zijn moeder mocht zijn!




Tot zover even, ik krijg nu zoveel hartkloppingen, alsof het mij teveel wordt.
Het is goed zo, zegt hij tegen me, voor de eerste keer was het mooi dat je contact kon krijgen.
Krijg van hem de boodschap dat ik moet vertrouwen op mijn intuïtie ... was hij iemand die dat ook goed kon?

Ja zo jong als hij was (14,5) hij was heel wijs en zijn leeftijdgenoten al ver vooruit ( en soms mij) en een gevoelsmens dus ben er van overtuigd dat zijn intuitie sterk meespeelde.


Dank je wel Larapinta ik herken mijn kind heel goed in jouw lezing. Een dikke kus met knuffel voor jou !!
Beschermengel
Beschermengel jul 12 '09

Quote:
Beschermengel.. Buiten deze fotolezing.. Ik weet zeker dat ik dit eerder heb gehoord of gezien.. Over een keeper, die onderop lag.. Jong gestorven.. En ik weet het zeker dat het jouw zoon is.. Maar het is meer dan een half jaar geleden dat ik het gehoord heb..

Is niets toevoegend.. Viel me alleen maar op..


Hoi Denzil, ja ik denk wat Nims hierboven zegt klopt...misschien dat je het zo al hebt gelezen? zou het anders niet weten het is al haast 14 jaar geleden dat het gebeurt is .....het staat wel elk jaar in de plaatselijk krant het verhaal van de jonge voetballer die is overleden op het voetbalveld, ze houden n.l. elk jaar op 1e paasdag een voetbaltoornooi ter ere van hem. Als je richting Rotterdam woont zou het wel eens kunnen dat je het gelezen hebt. Ben benieuwd.
admin
admin jul 12 '09
Lieve beschermengel...

Bedankt voor je reactie!! Ik weet nu inderdaad hoe je zoon is overleden, heb ook de link even aangeklikt die NiMs heeft gestuurd. Ongelooflijk, maar ik weet wel zeker [puur gevoel, intuïtie zoals je zoon zo mooi doorgaf] dat het een samenloop van omstandigheden was, en hij niet is overleden omdat hij als keeper "besprongen" werd door zijn team. Het moest zo zijn, op dat moment en het zou inderdaad zomaar een hersenbloeding geweest kunnen zijn, wat jij voelt. Jeetje... wat heeft je zoon een sterke band met de Aarde, hij leest nu zelfs mee, want hij zegt tegen me dat je gelijk hebt blushEn het moest zo zijn, het had ook gebeurd, als ze niet op het voetbalveld waren geweest. Zie die plek als een mooie plek waar hij in het harnas is overleden. Dat voelt voor hem goed. Hij is blij dat je elk jaar naar de wedstrijd/toernooi gaat.

Dank je wel lieverd, het was voor mij heel bijzonder met je zoon te mogen werken!!!

Liefs,
Marjan
Beschermengel
Beschermengel jul 12 '09

Lieve Marjan,

jij ook heel erg bedankt! ik ben altijd weer heel erg blij iets van hem te horen...ik heb ook contact met hem, maar niet altijd natuurlijk. En ben blij te horen dat ik gelijk heb, ik heb me eens ingesteld op hoe het nu kwam het ongeluk, en ik hoorde duidelijk een mannenstem zeggen: Hersenbloeding, dit was kort na zijn overlijden dus al een poos geleden maar ik schrijf alles op zodat het een soort brief uit de hemel word.
(ik moet zeggen dat het de laatste tijd stil is ..wat ik erg jammer vind, maar hoop dat het strakjes gewoon weer verder gaat )

Bedankt he ...waardeer het heel erg!! smile
admin
admin jul 12 '09
Hij is er wel ... hij is bezig, heeft nog meerdere van ons waar hij de gids van is, maar jou vergeet hij nooit, en hij is dagelijks bij je in de buurt. Praat maar eens hardop met hem, elke dag ... als jij praat tegen hem komt hij naar je toe.

Het zal misschien wat stiller zijn, omdat je zelf minder vragen hebt, dat heb ik nu ook met mijn vader. Maar ik weet wel dat als ik hardop tegen hem praat, dat ik altijd antwoord krijg.

En weer zegt je zoon tegen me, dat het klopt, je gevoel van de hersenbloeding ... en daarom kan het ook niet komen van het zijn op het voetbalveld, het had evengoed gebeurd, herhaalt hij. Het was goed zo, hij had geleerd waar hij voor terugkwam op Aarde en hij wist dat jij de moeder was die hem ook weer kon laten gaan, zonder hem kwijt te raken.

Meannnn, ik wist echt niet dat ik zoveel contact kon krijgen met je zoon ... ik had de foto eerder gezien, maar sloot me ervoor af, ik had nog nooit een overleden persoon gelezen. Ik leer veel van hem, lieve Beschermengel, bedankt daarvoor!!!
Zoals je dan ook antwoord geeft, dan heb ik meteen contact met je zoon ... dan wil hij je laten weten dat het stiller is, maar dat hij er wel is!!! Pffffff, kippevel....dat ik dat mag doen voor je. Heb nu zelfs tranen in mijn ogen, en ben alleen maar dankbaar.

Liefs,
Marjan
Beschermengel
Beschermengel jul 12 '09
Quote:
Hij is er wel ... hij is bezig, heeft nog meerdere van ons waar hij de gids van is, maar jou vergeet hij nooit, en hij is dagelijks bij je in de buurt. Praat maar eens hardop met hem, elke dag ... als jij praat tegen hem komt hij naar je toe.
Ja dit weet ik smile.... ik hoef zijn naam maar te noemen en ik voel dan dat hij er is ..en heel vaak hoor ik dan een zachte ruis bij mijn oor, meestal rechteroor. En wat fijn dat hij meerdere mensen gaat gidsen!

Quote:
Het zal misschien wat stiller zijn, omdat je zelf minder vragen hebt, dat heb ik nu ook met mijn vader. Maar ik weet wel dat als ik hardop tegen hem praat, dat ik altijd antwoord krijg
Dat klopt eigenlijk ook ik ben soms te moe en val gelijk in slaap en aan mediteren kom ik ook haast niet...mijn leventje is iets drukker geworden als het was, maar ga er zeker tijd voor vrij maken.

Quote:
En weer zegt je zoon tegen me, dat het klopt, je gevoel van de hersenbloeding ... en daarom kan het ook niet komen van het zijn op het voetbalveld, het had evengoed gebeurd, herhaalt hij. Het was goed zo, hij had geleerd waar hij voor terugkwam op Aarde en hij wist dat jij de moeder was die hem ook weer kon laten gaan, zonder hem kwijt te raken.

Ja eigenlijk ben ik hem niet echt kwijt, ik kan hem niet meer aanraken ...maar wel geestelijk contact met hem krijgen en daar ben ik wel heel blij mee. En ik wist dat het dat was ...hersenbloeding want ik hoorde het heel duidelijk zeggen.

Quote:
Meannnn, ik wist echt niet dat ik zoveel contact kon krijgen met je zoon ... ik had de foto eerder gezien, maar sloot me ervoor af, ik had nog nooit een overleden persoon gelezen. Ik leer veel van hem, lieve Beschermengel, bedankt daarvoor!!!

Daar ben ik ook heel blij mee lieve Marjan echt waar! hij is een krachtige persoonlijkheid ..dus wie weet wat hij je allemaal gaat leren zoals hij mij gedaan heeft en nog doet.

Quote:
Zoals je dan ook antwoord geeft, dan heb ik meteen contact met je zoon ... dan wil hij je laten weten dat het stiller is, maar dat hij er wel is!!! Pffffff, kippevel....dat ik dat mag doen voor je. Heb nu zelfs tranen in mijn ogen, en ben alleen maar dankbaar.


Ja ik weet dat hij er is, ik ben alleen met andere dingen bezig aardse dingen en eigenlijk wil ik dat helemaal niet, maar soms word je gedwongen het leven hier gaat ook door. Maar als het even kan dan ben ik met mijn gevoel weer daar.
Heerlijk dit allemaal weer te weten dat hij zo over ons waakt, het is altijd leuk het ook weer is van een ander te horen en eigenlijk zegt iedereen het zelfde ( dat hij mijn gids is) dat hebben al zoveel mediums gezegd. Vooral in het begin ging ik vaak naar een medium toe.....nu niet meer hoor, ja nu toevallig heb ik weer een foto neergezet maar is echt een tijd geleden dat ik het gedaan heb.

Geef hem maar een dikke kus van mij ( hij zal dit best wel zien en lezen ) en jouw vader ook! hij lijkt me ook zo'n lieverd!

Nou lieve Marjan, en ik ben dankbaar dat jij mijn zoon hebt gelezen smile
( als je nog meer dingen doorkrijgt mag je me best mailen hoor smile)
Richie Richard
Richie Richard jul 12 '09
Origineel bericht van: Beschermengel

Quote:
Beschermengel.. Buiten deze fotolezing.. Ik weet zeker dat ik dit eerder heb gehoord of gezien.. Over een keeper, die onderop lag.. Jong gestorven.. En ik weet het zeker dat het jouw zoon is.. Maar het is meer dan een half jaar geleden dat ik het gehoord heb..

Is niets toevoegend.. Viel me alleen maar op..


Hoi Denzil, ja ik denk wat Nims hierboven zegt klopt...misschien dat je het zo al hebt gelezen? zou het anders niet weten het is al haast 14 jaar geleden dat het gebeurt is .....het staat wel elk jaar in de plaatselijk krant het verhaal van de jonge voetballer die is overleden op het voetbalveld, ze houden n.l. elk jaar op 1e paasdag een voetbaltoornooi ter ere van hem. Als je richting Rotterdam woont zou het wel eens kunnen dat je het gelezen hebt. Ben benieuwd.


Ik woon er aardig in de buurt.. Uurtje rijden met scooter.. Dus waarschijnlijk heb ik het eens in een krant gelezen. De link die NiMs aangaf is van 4-2009. Ik weet het al langer..
Beschermengel
Beschermengel jul 13 '09


Ja dan zou je het in de plaatselijke krant gezien kunnen hebben, elk jaar schrijven ze erover en ook wie er meespelen en wie de beker gewonnen heeft.
Bijzonder hoor!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki