Niet dat ik 13 ben ik een kindje ben :] Ik kan zo serieus nadenken als jullie hoor.
Ik voel me namelijk helemaal niet 13 eerlijk gezegd. Ik gedraag me tenminste niet echt zo.. :] Ja mischien als je naar mijn uitterljk kijkt wel, maar ik denk niet zo. Iets in die richting
Het is niet echt veranderd. Het is alsof ik 's nachts in een hele andere wereld leef. 's Ochtens als ik wakker word ben ik wel heel erg blij omdat het eindelijk weer licht is, want 's avonds heb ik wel veel problemen met slapen.
Wat ik ook opmerk is, het voelt -als ik lig- ik elke moment kan uittreden.. Ik heb het vroeger maar een paar keer geprobeerd, en kreeg snel uitkomsten. Maar ik bewoog net voor ik allerlij kleurtjes voor me ogen zag, voelde alof mijn lichaam bewoog en me helemaal niet op bed voelde, omdat ik nogal bang was.
Ik ben ook 2 weken totaal gestopt met het paranormale. Want ik dacht dat het nog een beetje kon wachten. Omdat ik zwarte aura's steeds meer zag. Maar toch zie ik het nog steeds.
En ook heb ik soms voor het slapen als ik mijn ogen dicht doe ik zo'n vuurrode bol zie net in het midden. Kan dat iets betekenen? Het beweegt en het is net een vuurbal. Ik zie het met mijn bijde ogen als ik ze dicht doe. Maar dan in het midden en een beetje boven? Ik zie het niet altijd hoor, heel soms.
Ik ben eerlijk gezegd bang om het aan mijn ouders te vertellen.. Dan gaan ze er een drama van maken. Want hetzelfde heeft mijn zus meegemaakt, en dat waren de ergste tijden van mijn moeder. En mijn ouders zijn heel wat tegen mediums, en vinden het veel verstandiger om het met iemand te bespreken die veel weet over de Islam. Dat deden ze bij mijn zus. En dat mens gaf mijn zus een soort zakje met stukjes van de Koran en nog van alles (je mocht het niet open doen), en water waar hij voor ging bidden en allerlij rare dingen mee deed. Me zus had in die tijd toen ze die dingen ging gebruiken en dragen meer problemen met die dingen. Het werd allemaal veel erger. Ze herkende een tijdje mijn moeder niet meer. Maar nu kan ze het wel heel goed beheersen, en ze heeft geen problemen meer. Ookal denk ik dat ze dat wel heeft, maar ze kan er wel mee omgaan denk ik. En het probleem is, ik wil het helemaal niet zo aanpakken... Kan het niet op een normale manier?
Edelstenen enzo.. ik weet niet waar ik ze moet vinden. Ik weet nergens hier om iets te vinden, en ik mag niet bestellen via internet.. Oh god..