Loading...
nl

Dit is niet normaal!

admin
admin jul 6 '09
Ik denk dat een edelsteen hier niet echt voldoende bij helpt, en er meer bij gebaat is dan alleen dit. Ten tweede denk ik dat op dit moment de aanraking met het 'spirituele' niet helemaal de juiste weg is om in te zoeken of om op verder te gaan. Het is net wat Karin aangaf, het is op zijn plaats dat Miyase dit gaat aangeven bij haar ouders, zodat ze met haar ouders op zoek kan naar iemand die hulp kan bieden op het juiste vlak. Een vertrouwenspersoon, gesprekken met het zoeken naar de essentie, de juiste aanpak, misschien hoe moeilijk te vinden. Ik ben zelf niet helemaal van mening dat dit "van buitenaf" komt. ik ben zelf van mening dat het van binnenuit moet komen om hier mee om te gaan en tegen te vechten, samen met hulp van de ouders en iemand die steun kan bieden aan ouders en kind.

Miyase, heb je misschien al stappen ondernomen hierin? Hoe gaat het met je?

Groetjes,
Bart
Richie Richard
Richie Richard jul 7 '09
Wat ik mij eigenlijk af vraag is, waarom zijn de entiteiten bij haar.. Tuurlijk het is aanlokkelijk als iemand paranormaal actief is. Zeker als deze persoon er niet zolang in thuis is. Ik vraag me af, wat hen nou zo aantrekt. Ik weet niet of zij een Engelmens is, al krijg ik vaag het vermoeden van wel.

Ze ziet ze niet zomaar. Er zou hier een duidelijke reden achter moeten zitten. Want waarom zouden ze er anders zijn. Bij mij komen ze ook steeds vaker. Waardoor ik weer nachten moet overslaan om ze weg te drijven. Bij mij is het duidelijk. Als Engelmens heb je een sterkere ziel dan een gemiddelde mens. Met name omdat je voor weet heb. Je weet wat er gaande is. Dat is zeer aanlokkelijk voor hen. En zeker als je paranormaal actief gaat wezen.

Meest waarschijnlijk lijkt het mij, dat je niet weet hoe je ze kan afsluiten en/of weg kan drijven. Je bent nog in leer fase, en dit is te veel voor je.

Mij lijkt het verstandig dat je je leert af te sluiten. Door hulp van een vertrouwens persoon, mediums, of welk persoon een vaste plek heeft in de paranormale wereld. Die weten wat ze doen.
Ook kan ik je aanraden om een scan aan te vragen van Hans. Dat laad eventuele blokkades zien. Je status van je ziel. Is zeer handig om te weten.
Lena
Lena jul 7 '09
Origineel bericht van: Karin
Geesten uitdrijven...hallo dit is een meisje van dertien!
Hoe jaag je iemand de stuipen op het lijf..
Ik denk dat het veel wijzer is als ze (eventueel met haar ouders) gewoon eens een gesprek heeft met iemand die haar kan helpen met deze paranormale ervaringen.
Het zal ook helpen het huis eens goed te laten reinigen door een deskundig iemand, mocht er inderdaad een negatieve identiteit rondzweven.

Sorry dat ik zo uitval in de eerste zin, maar hier gaan echt mijn nekharen van omhoog staan, kom op zeg!


dat valt nogal mee hoor karin,je constateerde iets wat heel belangrijk is nml een meisje van 13 jaar met heftige ervaringen en waar ze niet mee uit de voeten kan...
en miyase je bent er zeker niet door geholpen met nog meer informatie hoe het nog verschrikelijker kan..
wat je schrijft is wel heel belangrijk Als hij er is, wat zeik dan nog dat ik bang ben? Ik ga mijn leven niet verpesten
verder raad ik je aan een goed en betrouwbaar iemand te vinden op dit gebied...

je ervaringen delen met iemand die weet waar je het over hebt..
ook is hier genoeg ruimte om je verhaal te doen..
en wees niet bang...vertrouw ook maar op je eigen kracht..je kan ze wegsturen...gedachten kun je ook sturen..maar goed dat is makkelijker gezegd dan gedaan ,maar probeer het eens kijk eens wat er gebeurd als je ze zou negeren..
maryssa heeft al links gegeven en ik hoop dat er iemand in jou woonomgeving is die jou daar bij helpt...
miyase
miyase jul 8 '09
Niet dat ik 13 ben ik een kindje ben :] Ik kan zo serieus nadenken als jullie hoor.
Ik voel me namelijk helemaal niet 13 eerlijk gezegd. Ik gedraag me tenminste niet echt zo.. :] Ja mischien als je naar mijn uitterljk kijkt wel, maar ik denk niet zo. Iets in die richting laugh

Het is niet echt veranderd. Het is alsof ik 's nachts in een hele andere wereld leef. 's Ochtens als ik wakker word ben ik wel heel erg blij omdat het eindelijk weer licht is, want 's avonds heb ik wel veel problemen met slapen.

Wat ik ook opmerk is, het voelt -als ik lig- ik elke moment kan uittreden.. Ik heb het vroeger maar een paar keer geprobeerd, en kreeg snel uitkomsten. Maar ik bewoog net voor ik allerlij kleurtjes voor me ogen zag, voelde alof mijn lichaam bewoog en me helemaal niet op bed voelde, omdat ik nogal bang was.

Ik ben ook 2 weken totaal gestopt met het paranormale. Want ik dacht dat het nog een beetje kon wachten. Omdat ik zwarte aura's steeds meer zag. Maar toch zie ik het nog steeds.

En ook heb ik soms voor het slapen als ik mijn ogen dicht doe ik zo'n vuurrode bol zie net in het midden. Kan dat iets betekenen? Het beweegt en het is net een vuurbal. Ik zie het met mijn bijde ogen als ik ze dicht doe. Maar dan in het midden en een beetje boven? Ik zie het niet altijd hoor, heel soms.

Ik ben eerlijk gezegd bang om het aan mijn ouders te vertellen.. Dan gaan ze er een drama van maken. Want hetzelfde heeft mijn zus meegemaakt, en dat waren de ergste tijden van mijn moeder. En mijn ouders zijn heel wat tegen mediums, en vinden het veel verstandiger om het met iemand te bespreken die veel weet over de Islam. Dat deden ze bij mijn zus. En dat mens gaf mijn zus een soort zakje met stukjes van de Koran en nog van alles (je mocht het niet open doen), en water waar hij voor ging bidden en allerlij rare dingen mee deed. Me zus had in die tijd toen ze die dingen ging gebruiken en dragen meer problemen met die dingen. Het werd allemaal veel erger. Ze herkende een tijdje mijn moeder niet meer. Maar nu kan ze het wel heel goed beheersen, en ze heeft geen problemen meer. Ookal denk ik dat ze dat wel heeft, maar ze kan er wel mee omgaan denk ik. En het probleem is, ik wil het helemaal niet zo aanpakken... Kan het niet op een normale manier?

Edelstenen enzo.. ik weet niet waar ik ze moet vinden. Ik weet nergens hier om iets te vinden, en ik mag niet bestellen via internet.. Oh god..
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '09
In welke plaats woon je? Want dan zit er vast wel een edelstenen winkeltje bij je in de buurt. Het is namelijk echt aan te raden om die te gebruiken om je wat meer af te sluiten.

Jammer dat je er niet met je ouders over kunt praten. Is er misschien iemand in je omgeving die je wel vertrouwd en waar je wel hierover kunt praten? Zowiezo kun je hier op merudi altijd je verhaal kwijt, mocht je er de behoefte aan hebben.

Heb je al de pyramide van licht geprobeerd te maken? Die kan je zowieso heel goed helpen om je af te sluiten.
admin
admin jul 8 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Als eerste taak van moderator wil ik best hier wat van zeggen, Karin. Ik zou het prettig vinden dat je de woorden die je gebruikt op papier een beetje genuanceerder neer kan zetten, en dat geldt ook voor Fatna. Woorden op papier kunnen hard overkomen. En je woorden:
hallo dit is een meisje van dertien!
en
kom op zeg!
niet op zijn plaats zijn om je mening duidelijk te maken. Je mag je eigen mening hebben, maar Fatna probeert iemand te helpen, vanuit haar eigen cultuur, vanuit haar eigen mening en ik zou het prettig vinden als je niet zo enorm zou uitvallen.
Verder is dan de reactie van Fatna, met name :
jeetje reageer eens niet zo overdreven!!
en
sjeeeez
dan niet helemaal juist, maar wel heel logisch zijn op jouw manier van aanspreken.

Dus als jullie als twee volwassenen een meningsverschil willen bespreken, let dan gewoon op hóe je dingen neerzet.

Liefs,
Marjan


Mijn woordkeuze was inderdaad niet erg tactisch, maar het is wel hoe ik ben en hoe ik het op dat moment voelde. En dan schrijf ik het inderdaad ook precies zo neer.
Maar goed, ik vervuil de topic merk ik en dat is het laatste wat ik wil.
Cialara
Cialara jul 8 '09
Myase, misschien kun je met je zus praten over je probleem; als zij het zelfde heeft gehad en het nu aankan, kan ze jou misschien ook wel helpen?
admin
admin jul 8 '09
Origineel bericht van: miyase
........Oh god..


Inderdaad lieve,Miyase God, Allah , de Bron.. de Cosmos grin

je wordt geplaatst in jouw gebied van ervaringen opdoen, waar groeikansen mogelijk zijn, wat jouw gaves betreft.

Zie het als een radio zender die de juiste afstemming zoekt, en nu heb je last van geruis, en onduidelijkheden. Dat geruis en dat gefwiet bij een radio vb, wat doe je dan?

Juist, je gaat een andere zender kiezen, een zuivere zender,
waar jij je goed bij voelt wink

Jij kan dat ook, just ask!



veel liefs,
Bellefleur
Richie Richard
Richie Richard jul 8 '09
Weet je Miyase.. Als ik jouw bericht zo leest. Voel ik me geroepen om jou te helpen. Bij mij begon het ook op die leeftijd. (Toen ik 12 was eigenlijk.) Dit werd ook steeds erger. Maar ik kon nergens terecht. Ook niet op Merudi. Ik weet wel ongeveer wat je mee maakt. Ook ik kon en kan het niet aan mijn ouders vertellen. Al laat ik het tegenwoordig wel af en toe zien dat ik meer weet/ben dan ze weten.

Afsluiten kan zeer lastig zijn, zeker als je er nog geen controle over heb. Je mag erg blij zijn dat je Merudi heb gevonden. Want god, wat zou ik blij geweest zijn als ik toen deze hulp had. Alles in je eentje oplossen is zeker niet makkelijk. De Koran lijkt me eigenlijk ook geen goede aansluiting op het paranormale. Net zo min als Christendom. Al staat Christendom er wel meer voor open.Je zus lijkt mij een sterk persoon. Zeer sterk. Je ouders.. Ik kan ze op een gebied begrijpen. Het is gewoon typisch angst. Kunnen ze niets aan doen.

Miyase, ik bied je mijn hulp aan. Al ben ik nog ver van gevorderden. Elk klein beetje helpt. Stuur mij maar een PB o.i.d. en dan zal ik verdere contact met je maken.

Bij die vuurbal.. Ik heb een vaag idee dat het staat voor energie.. Of het jouw energie is, is een vraag. In het midden een beetje boven.. Hoever boven? Zal je eens een hoofd kunnen tekenen? met de 2 ogen en dan de lokatie van de vuurbal? Want ook daar heb ik een vermoeden bij.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki