Vanavond kwam S thuis van een zwempartijtje van zijn vriendje en vertelde dat hij in het bubbelbad even had gemediteerd en toen een soort droom had over mijn persoon, ik noem het maar een visioen. Hier komt het:
Hij zag mij als een volwassene (zoals ik nu ben ) en een heel mooi groen bos met hele hoge bomen, maar er was GEEN schaduw! Zo mooi; het schitterde.
Toen kwam er een "ronde" straal van goud licht precies op mij. Opeens kwam er onder mij een gouden plaat en vlak voordat ik werd opgetild, werd ik een baby. Daarna ging ik omhoog naar een hele grote heldere wolk die ook GEEN SCHADUW gaf.
Eenmaal in die wolk kwamen er 4 engelen naar mij toe. Eerst zag hij alleen die wolk en toen ik er in ging zag hij opeens die engelen zwevend naar mij toe komen. Hij kon ze bijna niet zien omdat ze zo licht waren en straalden. En ze hadden ook gouden vleugels.
Elke engel had een soort van kleine zon in hun handen; een stuiterbal met de uitstraling van een basketbal, zo groot ongeveer. Met die bal gingen ze over elk deel van mijn lijf, en alles wat ermee aangeraakt werd, dat werd goud; kreeg een hele mooie licht gouden gloed.
Toen deden ze (twee aan twee) twee ballen achter elkaar achter mijn schouders en kwamen vleugels op iedere schouder.
Nog steeds een baby met vleugels en ik straalde helemaal. Toen keerde ik weer met de zelfde straal licht terug naar de zelfde plek in het bos en was het visioen voorbij.
Zijn gevoel over dit visioen:
Alles wat daar was straalde, er was geen schaduw, het was er niet heet, niet koud en hij voelde zich er heerlijk.
Ik heb hem gevraagd of ik dit visioen hier mag plaatsen. Hij ging ermee akkoord omdat hij het fijn vind dat er mensen zijn die dit begrijpen en eventueel uit kunnen leggen en wil graag lezen wat jullie reacties zijn.
Jullie begrijpen daarom wel dat ik graag jullie positieve kijk hierop verneem.
Liefs Jorine