Loading...
nl

Visioen van mijn zoon

Cialara
Cialara jul 3 '09
Vanavond kwam S thuis van een zwempartijtje van zijn vriendje en vertelde dat hij in het bubbelbad even had gemediteerd en toen een soort droom had over mijn persoon, ik noem het maar een visioen. Hier komt het:

Hij zag mij als een volwassene (zoals ik nu ben smile) en een heel mooi groen bos met hele hoge bomen, maar er was GEEN schaduw! Zo mooi; het schitterde.

Toen kwam er een "ronde" straal van goud licht precies op mij. Opeens kwam er onder mij een gouden plaat en vlak voordat ik werd opgetild, werd ik een baby. Daarna ging ik omhoog naar een hele grote heldere wolk die ook GEEN SCHADUW gaf.

Eenmaal in die wolk kwamen er 4 engelen naar mij toe. Eerst zag hij alleen die wolk en toen ik er in ging zag hij opeens die engelen zwevend naar mij toe komen. Hij kon ze bijna niet zien omdat ze zo licht waren en straalden. En ze hadden ook gouden vleugels.

Elke engel had een soort van kleine zon in hun handen; een stuiterbal met de uitstraling van een basketbal, zo groot ongeveer. Met die bal gingen ze over elk deel van mijn lijf, en alles wat ermee aangeraakt werd, dat werd goud; kreeg een hele mooie licht gouden gloed.

Toen deden ze (twee aan twee) twee ballen achter elkaar achter mijn schouders en kwamen vleugels op iedere schouder.

Nog steeds een baby met vleugels en ik straalde helemaal. Toen keerde ik weer met de zelfde straal licht terug naar de zelfde plek in het bos en was het visioen voorbij.

Zijn gevoel over dit visioen:
Alles wat daar was straalde, er was geen schaduw, het was er niet heet, niet koud en hij voelde zich er heerlijk.

Ik heb hem gevraagd of ik dit visioen hier mag plaatsen. Hij ging ermee akkoord omdat hij het fijn vind dat er mensen zijn die dit begrijpen en eventueel uit kunnen leggen en wil graag lezen wat jullie reacties zijn.

Jullie begrijpen daarom wel dat ik graag jullie positieve kijk hierop verneem.

Liefs Jorine
Delen:
admin
admin jul 3 '09
Ik kan alleen maar zeggen....wow....wat een liefde voelt S voor jou!! En wat een sterke band hebben jullie.......

Liefs,
Marjan
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 4 '09
Ik heb dit berichtje even een eigen topic gegeven. Vind het een prachtige Visioen en gaat niet echt meer over Aura's zien.
Islandlady
Islandlady jul 4 '09
Dit is wel heel erg mooi lieverd.
Weet op dit moment niet hoe ik er mee om zou moeten/kunnen gaan. Mijn jongste weet en ziet zeker meer dan ik weet. Het probleem is dat het mannetje niet praat.
Dit visioen is werkelijk erg mooi.

En Jorine lieve schat je bent een topmams.

Liefs
Bea
Beschermengel
Beschermengel jul 4 '09
Prachtig visioen Jorine ik kan niet anders zeggen, en wat fijn dat jullie er zo over kunnnen praten! Ik ben een beetje jaloers op je smile
Fatna
Fatna jul 4 '09
ik denk dat je zoontje een gezonde dosis fantasie heeft voor een kind van zijn leeftijd......

kinderen kunnen erg kleurrijk en fantasierijk vertellen over van alles en nog wat, ik ontken niet dat je zoontje erg spiritueel kan zijn maar waarom wordt er zo zwaar aan alles van wat hij zegt of doet getild???
Cialara
Cialara jul 4 '09
Ik ben me ervan bewust dat kinderen een behoorlijke fantasie kunnen hebben en hij heeft dat zeker ook. Maar zoals hij sommige dingen beschrijft vraag ik me af of het wel fantasie is. Om een voorbeeld te noemen; hij beschrijft engelen op een manier die een mens gewoonlijk niet gebruikt, want als je aan iemand vraagt hoe een engel eruit zou zien dan zou die waarschijnlijk zeggen; een man/vrouw met witte vleugels en een witte jurk aan (of zoiets), maar hij beschrijft ze als zulke felle lichte wezens met gouden vleugels dat je ze bijna niet kunt zien.

Hij vroeg aan mij ook of hij het zich verbeeld had of dat het echt was. Ik heb hem gezegd dat het een soort dagdroom is geweest, die heel helder was, iets wat ik dan een soort van visioen noem. Maar in de details die hij verteld schuilt volgens mij wel een zekere waarheid...

En ik til er zeker niet al te zwaar aan, vind het alleen maar een prachtige (dag)droom van hem, waar hij zelf heel erg blij van wordt, dat is voor hem toch fantastisch grin
Cialara
Cialara jul 4 '09
Origineel bericht van: Beschermengel
Prachtig visioen Jorine ik kan niet anders zeggen, en wat fijn dat jullie er zo over kunnnen praten! Ik ben een beetje jaloers op je smile


Dank je Beschermengel, weet hoe moeilijk dit voor jou kan zijn blush
Beschermengel
Beschermengel jul 4 '09
Quote:
Dank je Beschermengel, weet hoe moeilijk dit voor jou kan zijn


Maar ben heel erg blij voor jou.. smile

Mijn zoon had ook visioenen, 1 ervan heb ik goed onthouden en het was een paar weken voor zijn overlijden, hij zag een raam met glas in lood ..daarvoor stond een kruis. ( we vertelde elkaar ook alles eigenlijk waren we er toen ook al mee bezig zoals hij het nu doet vanuit de andere wereld...nu laat hij mij dingen zien! )

Maar dat glas in lood raam en het kruis ......toen mijn zoon opgebaard lag in de kerk, lag hij met zijn gezicht naar het raam wat hij toen gezien had, glasinlood met een kruis ervoor en toen ik er naar keek en eigenlijk schrok omdat ik het herkende , ging ineens de zon schijnen door het raam.. terwijl het al die tijd regende, al die tijd scheen de zon en toen we afscheid namen en richting naar aula liepen ging het weer regenen.

Het was het laatste visioen wat hij had gezien, eigenlijk een soort voorbode ...zo zie ik het nu.

Maar hij staat me nog steeds bij (mijn zoon) hij helpt me aan alle kanten! waar ik natuurlijk erg blij meer ben.

Schrijf alle visioenen op! doe ik ook ..al haast 15 jaar en de ene is soms nog mooier als de andere .....
Soms word het als fantasie omschreven en afgedaan ..word er niet meer over gepraat en het kind slipt dicht ..jammer, kinderen kunnen zulke mooie dingen vertellen ..als je er maar voor open staat smile

Fijn dat hij jou als moeder heeft uitgekozen! smile
Muin
Muin jul 4 '09
Ik heb even op jouw hyves gekeken en zag zijn foto. Ik vind hem een heel bijzonder kind. Wat een uitstraling en stabiliteit zie ik in zijn hele gezicht! Alhoewel hij nog een kind is, is hij niet een kind zoals velen een kind zien. Hij is een mens met bijzondere gaven. Ik ben van mening dat zijn contact met Engelenwereld en Goddelijke wereld nog heel zuiver is. Nee, wat hij zag was geen fantasie. Heel erg mooi Eniroj dat je een moeder van zo’n kind mag zijn en dat hij jou voor zijn geboorte als moeder heeft gekozen. Ik ben van mening dat jullie veel van elkaar kunnen leren en dat je via hem steeds verder gaat in jouw spirituele ontwikkeling.

Een warme groet van mij.

Anna
admin
admin jul 4 '09
Inderdaad, een erg mooi visioen Jorine van je zoontje .. bijzonder! Jullie zijn erg verweven met elkaar. Wat ik ook apart vind, is dat het over engelenvleugels gaat, net zoals hij op de tekening heeft gezet .. dat komt overeen .. heeft hij een uitleg gegeven over wat het voor hem betekende?

Groetjes Bart
Fatna
Fatna jul 4 '09
Origineel bericht van: Eniroj
En ik til er zeker niet al te zwaar aan, vind het alleen maar een prachtige (dag)droom van hem, waar hij zelf heel erg blij van wordt, dat is voor hem toch fantastisch grin

gelukkig maar want het is en blijft een jong kind en die moeten onbezorgd kunnen blijven

smile
Muin
Muin jul 4 '09
Fatna, elk kind is anders en elk kind maakt op zijn/haar eigen manier contact met de wereld om hem/haar heen. Het is wel belangrijk dat het kind goed begeleid wordt. Sommige kinderen zijn geboren met bagages van vorige levens, sommige kinderen zijn geboren met bijzondere gaven zodat ze anderen kunnen begeleiden, helpen en ondersteunen. Sommige kinderen zijn de lasten voor hun ouders en sommige kinderen zijn de zegeningen voor hun ouders. Het blijft maatwerk hoe ouders met hun kinderen omgaan. Elk kind is anders maar elk kind heeft onvoorwaardelijke liefde, vrijheid, begrip en acceptatie nodig. Dit zijn de basis voorwaarden van elke opvoeding. Als een moeder een goed contact met het kind heeft dan weet zij ook wat het kind nodig heeft. Zij hoeft alleen maar te luisteren. Maar luisteren vraagt ook stilte van binnen. Hoe stil is het daar bij de moeder. En in hoeverre staat de moeder open voor het kind zoals het is en niet zoals de moeder wil dat het wordt.

Ik vind Eniroj een geweldige moeder omdat zij open staat voor haar kind. Zij geniet van hoe hij is. Dat is het mooiste van de moeder en kind relatie, vind ik. Elke dag hebben zij elkaar opnieuw ontdekt/ leren kennen. Elke dag is een nieuw begin van iets moois. Geweldig ! smile
admin
admin jul 4 '09
Prachtig visioen. Wat heerlijk dat deze jongen er open over vertelt. En ik twijfel niet aan wat hij ziet; het is geen fantasie. Hij is zo jong dat hij niet beinvloedt is door andere informatie.

En wat heerlijk dat hij zo hierover met zijn moeder kan praten. Wat Muin al zegt: een geweldige moeder die zo haar kind kan begeleiden.
gast
gast jul 4 '09
Kinderen en dronke mensen spreken de waarheid zeggen ze toch altijd wink
Mooi dit visioen. Wat het betekend; vraag dit in jezelf en het antwoord komt ook vanzelf. Vul het niet zelf in, laat dit ook niet aan een ander over, maar voel het......
Fatna
Fatna jul 4 '09
muin,

wat je zegt zal allemaal best wel, maar feit blijft dat kinderen fantasierijk zijn, ik dacht vroeger ook de raarste dingen over mezelf en zag ook dingen die er niet waren, puur omdat ik een levendige fantasie had.....

dat jorine haar zoon dit zag tijdens een "meditatie" (wat ik overigens niet bij een kind van zo'n jonge leeftijd vindt passen, maar dat is persoonlijk....ik vindt het wat raar) kan ook gewoon een dagdroom of een mooi beeld zijn geweest wat hij zich gewoon voorstelde over zijn moeder waar hij kennelijk veel van houdt...

nogmaals jorine ik geloof best dat je zoon spiritueel kan zijn maar ik persoonlijk zou ook in me achterhoofd houden dat kinderen ook wel eens dingen verzinnen hoor!!
Cialara
Cialara jul 4 '09
Origineel bericht van: Muin
Ik heb even op jouw hyves gekeken en zag zijn foto. Ik vind hem een heel bijzonder kind. Wat een uitstraling en stabiliteit zie ik in zijn hele gezicht! Alhoewel hij nog een kind is, is hij niet een kind zoals velen een kind zien. Hij is een mens met bijzondere gaven. Ik ben van mening dat zijn contact met Engelenwereld en Goddelijke wereld nog heel zuiver is. Nee, wat hij zag was geen fantasie. Heel erg mooi Eniroj dat je een moeder van zo’n kind mag zijn en dat hij jou voor zijn geboorte als moeder heeft gekozen. Ik ben van mening dat jullie veel van elkaar kunnen leren en dat je via hem steeds verder gaat in jouw spirituele ontwikkeling.

Een warme groet van mij.

Anna




Dank je Anna, voor deze mooi woorden smile

En weten jullie ik heb nog een zoon, dus ik heb echt wel een referentie-kader om het zo maar te zeggen... en die is heel aards en ook een heerlijk joch! Lekker voetballen, met vriendjes, straks naar de middelbare school. Helemaal super.

Maar S is gewoon heel bijzonder op het spirituele vlak. Hij mediteerde al vanaf zijn 7e ongeveer; niet iedere dag ofzo, maar "gewoon" als hij het even nodig had. In het begin hadden wij ook zoiets van Huh?? Wat zeg je nou? En de manier waarop hij dingen zegt en benaderd zijn soms ongelofelijk volwassen. En toch is hij helemaal niet zo open over zijn spiritualiteit hoor! Want buiten ons huis zegt hij er helemaal niets over, en eigelijk komen deze gesprekken met hem alleen als wij even ongestoord samen kunnen zijn en ik de tijd voor hem heb. Dus liefst zonder papa of broer erbij wink

Maar buiten onze gesprekken leeft hij als een gewoon kind, ook met school, vriendjes, voetbal enz. grin
Cialara
Cialara jul 4 '09
Origineel bericht van: Bart
Inderdaad, een erg mooi visioen Jorine van je zoontje .. bijzonder! Jullie zijn erg verweven met elkaar. Wat ik ook apart vind, is dat het over engelenvleugels gaat, net zoals hij op de tekening heeft gezet .. dat komt overeen .. heeft hij een uitleg gegeven over wat het voor hem betekende?

Groetjes Bart


Nee, hij heeft er geen uitleg voor, heeft alleen maar verteld wat hij heeft gezien. Ik heb wel allerlei (strik)vragen gesteld om hem de details te ontlokken (heb ik toch nog nut van mijn HBO opleiding smile)

Het enige gevoel dat hij had; hij vond het gewoon heel erg mooi en voelde zich heel fijn erbij. Prima toch? En hij hoeft het ook niet uit te leggen voor mij; ik zie het meer als een droom die je krijgt, en die kun je ook niet altijd zelf uitleggen.
admin
admin jul 4 '09
Haha .. altijd leuk een paar van die strikvragen achter de hand winkAls hij zich er goed bij voelt, is het meer dan okay, en inderdaad, een uitleg is niet altijd te geven. Dank voor je antwoord Jorine smile
Cialara
Cialara jul 5 '09
Origineel bericht van: Hans
Prachtig visioen. Wat heerlijk dat deze jongen er open over vertelt. En ik twijfel niet aan wat hij ziet; het is geen fantasie. Hij is zo jong dat hij niet beinvloedt is door andere informatie.

En wat heerlijk dat hij zo hierover met zijn moeder kan praten. Wat Muin al zegt: een geweldige moeder die zo haar kind kan begeleiden.


blushik voel mezelf helemaal niet zo geweldig hoor blushmaar ik vind het wel heel mooi dat ik dit mag meemaken met hem! grin

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki