Loading...
nl

Geld vragen voor fotolezen

Heidelroos
Heidelroos jul 3 '09
Jup, en dan geef je de schilderijtjes weg aan vrienden en kennissen aldaar wink
admin
admin jul 3 '09
Quote:
Nergens is het de bedoeling dat de laatste groep mensen geld te kort zouden hebben, om gewoon te leven, dus zorgt ook de Bron dat deze mensen niets te kort komen.
Maar geld staat niet meer centraal in hun leven, zij hebben dat losgelaten.

Voordat ik Merudi ontmoette, wist ik niet dat ik überhaupt foto's kón lezen blushMaar het trok me aan en ik ben ermee begonnen. En als dan blijkt dat het soms nog aardig klopt en overeen komt, maakt me dat blij. Ik zal er zeker geen geld voor vragen ... dat zou niet in me opkomen, hoewel ik het al wel gehoord heb inderdaad.
Maar waarom ik dit stukje even uit jullie gesprekken heb gehaald ...
Ik schijn zoveel geld tekort te komen in mijn leven, dat de VKB de hulpverlening aan ons stopt!! Er komen niet genoeg inkomsten binnen, dat wil ook wel met een loonbeslag en nog tientallen schuldeisers om ons heen!! Daar was de VKB toch voor om ons te helpen????

Maar De Bron zorgt dat ik niets te kort kom ... blushik heb moeite om dat mezelf eigen te maken, want ik moet het zelf altijd nog doen, en ze kunnen me aardig klemzetten als ze het ons heel moeilijk willen gaan maken in de aankomende periode!! Dus de Bron?? Ik weet niet waar ik die dan kan vinden als ik met mijn rug tegen de muur kom te staan, als ik er al niet sta!!!

Sorry blush, maar dit moest me toch even van mijn hart.

Liefs,
Marjan
gast
gast jul 3 '09
Maar hoe kom je dan aan schuldeisers? Hoe komt een mens uberhaupt zo diep in de shit?
Kunnen ze je niet failliet verklaren zodat je weer met een schone lei kunt beginnen?
admin
admin jul 3 '09
Schuldeisers zijn een erfenis uit onze huwelijken. Lang verhaal ... verleden ... we kijken maar vooruit. In ieder geval ligt de schuld vanuit het verleden bij Ron en mij. En failliet verklaren kan denk ik wel, maar dan zou ik moeten uitzoeken hoe. En ik dacht eerst dat het alleen via de VKB kon.

Maar geen zorg om ons hoor!!

Liefs,
Marjan
gast
gast jul 3 '09
Natuurlijk wil je vooruit kijken, maar deze geschiedenis zal je altijd blijven achtervolgen als je er geen korte metten mee maakt.
Jammer dat mensen niet op een fatsoenlijke, menselijke manier uit elkaar kunnen gaan zonder elkaar op te zadelen met een schuld.
admin
admin jul 3 '09
Ik heb er heel veel verdriet van gehad,, en nog [maar dat zal iedereen wel duidelijk zijn], maar ik kan er niks meer mee uit het verleden frownAlleen dat het ons zal achtervolgen, ja, dat klopt ... hoop alleen maar dat de kinderen er beter van worden, dit is voor hun een harde leerschool die ik ze niet had gegund confused
gast
gast jul 4 '09
Toch wel heel vervelend hoor.
Ben blij dat ik het nooit heb mee gemaakt en gun het ook niemand.
Ik zou bijna zeggen; ga dik verdienen aan dat foto lezen en los je schuld af.....maar of dat de oplossing is....
Ayasha
Ayasha jul 4 '09
Van het geld dat je er voor kan vragen gaat ze echt haar schulden niet kunnen afbetalen. wink*rolleyes*
gast
gast jul 4 '09
Niet als je er maar een tientje voor vraagt nee. Dat is ook niet echt dik verdienen natuurlijk wink
Ayasha
Ayasha jul 4 '09
Mag je ze eens gaan zoeken die dusdanig veel dokken voor iemand die zich niet echt bewezen heeft dat ze haar schulden er mee zou kunnen af betalen :') Nee, dat zit er echt niet in....
gast
gast jul 4 '09
Het gaat niet altijd om bewijzen, een goei marketing doet ook wonderen. Wij geven nu soms heel veel geld aan dingen die helemaal niet zo belangrijk zijn als we voorgehouden worden.
Niet dat ik het daar mee eens ben overigens. Maar als je die dingen eenmaal door hebt kost het je niet zo veel meer.
En iemand die desperaat is geeft graag geld uit om er beter van te worden. Aan mij zou ze niet veel verdienen ben ik bang wink
Islandlady
Islandlady jul 4 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Origineel bericht van: Islandlady
@ Heidelroos en Jorine
Ik ga het ook weer doen... alleen niet handig om er hier mee te starten heb ik zeker overgewicht in de koffers op de terug weg smile

ja als je gelijk weer met acryl ofzo wil beginnen wel... maar je kunt ook fijn werken met aquarel; is soms ook heeeeel verrassend! grin

Ik heb wel pastel krijtjes en nog wat verborgen olieverf.... en wat doekjes....
admin
admin jul 4 '09
Lieverds,

Ik waardeer jullie medeleven, en ik hebt het ook hard nodig misschien straks ... je weet maar nooit!!
Maar geld verdienen aan een gave die ik dan misschien heb ,,,, geen haar op mijn hoofd die daar ooit aan zal denken!!!

Bedankt voor jullie lieve aandacht voor me!!!

Liefs,
Marjan
gast
gast jul 4 '09
Maar is het zorgen voor je medemens ook geen gave? Ik heb begrepen dat je in de zorg werkt, wat verschild deze gave van die andere?
Ayasha
Ayasha jul 4 '09
zorgen voor je medemens is een bewezen iets iedereen weet dat het er is. wink

Readen is dat niet. Readen word zo vaak misbruikt dat nog maar heel weinig mensen er echt in geloven.
admin
admin jul 4 '09
Misschien is het wel eens goed om te kijken wat eenieder verstaat onder, Gave's en talenten, en kwaliteiten..
Ik help spontaan,en kosteloos , iemand opweg in zijn groeimoment. Als daarbij hoort een foto-reading of een kaartlegging of een healingsmoment, of een intens gesprek, een bepaalde begeleiding, of een andere inzet, dan doe ik dat gratis, zeker als ik merk dat die persoon, ook daadwerkelijk alles benut als groei moment en in die ontwikkeling staat.
Daarom dat ik ook schreef, bij een vorige kwote, ik hoor bij kategorie 3,

Doch, als iemand aan mij vraagt om en helende mandala te maken, met de specifieke energie van die persoon, dan vraag ik daar wel geld voor. en dan kan ik Heidelroos wel volgen ook, dat het veel werk kan zijn. Het is dan het uiten van talent en kwaliteit, in functie van het verlangen van iemand die deze mandala graag wil.
En dat is weer een andere benadering.
Echter als ik iets vraag, zal dat geld altijd weer terug gaan naar een spiritueel iets. EEn cursus dat ik volg, of een edelsteen dat ik koop, of wierook, enz, enz...

Ik doe deze dingen niet om van te leven. Dat kan ik niet....

dus wat verstaan jullie onder talenten, gaves en kwaliteiten,
Muin
Muin jul 4 '09
Ik denk dat je jouw hart mag volgen. Als je vindt dat je geen geld voor jouw gave moet vragen dan doe je dat gewoon niet. En als je vindt dat je er geld voor mag vragen dan doe je dat. Wat maakt het uit hoe anderen erover denken? Het gaat toch om jou en hoe je erover denkt. Andere mensen zitten anders in elkaar dan jij. Hoe sterk sta je in je schoenen? En hoeveel respect heb je voor andere mensen die anders zijn dan jij? Die ene zegt tegen de ander dat die niet zuiver bezig is. En ga zo maar door. Maar wie bepaalt wat zuiver en niet zuiver is? Wat voor jou zuiver is hoef voor mij niet zuiver te zijn.

Misschien is het beter om aan jezelf een vraag te stellen wat geld voor jou betekent.

Geld en spiritualiteit kunnen prima samen gaan als de intentie maar duidelijk is voor alle partijen.

Maar je bent de baas. Je mag zelf bepalen hoe je met spiritualiteit en geld omgaat.
En als je twijfelt doe het dan niet. Zo heeft niemand last van. Jij niet en je klanten ook niet, denk ik.

Dit bericht heb ik in het algemeen geschreven n.a.v. de berichten die ik hier heb gelezen. Het is niet aan iemand gericht of zo.
Ayasha
Ayasha jul 4 '09
maar Bellefleur: in een reading steekt ook veel energie en het is ook veel werk... En er zit zeker kwaliteitsverschil in readings...

Het geld gaat bij mij niet terug naar spiritualiteit overigens. Ik doe niet aan edelstenen enz..
gast
gast jul 4 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Misschien is het wel eens goed om te kijken wat eenieder verstaat onder, Gave's en talenten, en kwaliteiten..
Ik help spontaan,en kosteloos , iemand opweg in zijn groeimoment. Als daarbij hoort een foto-reading of een kaartlegging of een healingsmoment, of een intens gesprek, een bepaalde begeleiding, of een andere inzet, dan doe ik dat gratis, zeker als ik merk dat die persoon, ook daadwerkelijk alles benut als groei moment en in die ontwikkeling staat.
Daarom dat ik ook schreef, bij een vorige kwote, ik hoor bij kategorie 3,

Doch, als iemand aan mij vraagt om en helende mandala te maken, met de specifieke energie van die persoon, dan vraag ik daar wel geld voor. en dan kan ik Heidelroos wel volgen ook, dat het veel werk kan zijn. Het is dan het uiten van talent en kwaliteit, in functie van het verlangen van iemand die deze mandala graag wil.
En dat is weer een andere benadering.
Echter als ik iets vraag, zal dat geld altijd weer terug gaan naar een spiritueel iets. EEn cursus dat ik volg, of een edelsteen dat ik koop, of wierook, enz, enz...

Ik doe deze dingen niet om van te leven. Dat kan ik niet....

dus wat verstaan jullie onder talenten, gaves en kwaliteiten,

En wie bepaald er hoeveel geld er tegenover staat? Laat je dat over aan degene die erom gevraagd heeft zodat diegene er voor kan geven wat hij/zij ervoor over heeft, of bepaal jij dat?
admin
admin jul 4 '09
Origineel bericht van: gast

En wie bepaald er hoeveel geld er tegenover staat? Laat je dat over aan degene die erom gevraagd heeft zodat diegene er voor kan geven wat hij/zij ervoor over heeft, of bepaal jij dat?

nou, wat jij zegt is allebei mogelijk.
Uiteindelijk is het de Cosmos die bepaalt, hoeveel iets kost.
Ik werk altijd vanuit mijn hart ,en vraag geen geld. en de mandala's(of andere werk, misschien Reiki-inwijdingen in de toekomst ) zullen een klein bedrag kennen, wat in harmonie is met het geheel.
Zie het als "nazorg", die meegegeven wordt. zoiets.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420